آراد برندینگ

ثروتمندی را با تسلیم نشدن کسب کردم

بزرگ‌ترین ضعف ما در تسیلم‌ شدن نهفته است؛ همیشه مطمئن‌ ترین راه برای موفقیت، تلاش دوباره خواهد بود. من تصمیم گرفتم برای ثروتمند شدن راه تجارت را انتخاب کنم. در این راه گاهی بی اراده می شدم اما اجازه نمی دادم پیشرفت کند و خودم را تسلیم نمی کردم و با مطالعه مطالب انگیزشی برای موفق شدن تلاش بیشتر می کردم و امروز ثروتی عظیم را به دست آوردم که برای همه حیرت آور است.

جک پنوماتیک سنسور دار

اگر اطلاعات کافی در رابطه با مشخصات جک پنوماتیک سنسور دار را ندارید نگران نباشید.

زیرا در ادامه می خواهیم به این مشخصات به صورت کلی بپردازیم.

یکی از مشخصات مربوط به جک پنوماتیک سنسور دار، میزان مصرف انرژی آن است و یرخی از این جکها مصرف انرژی بیشتری دارند و برخی نیز کم مصرف هستند.

مشخصه دیگر جک پنوماتیک سنسور دار باکیفیت، گارانتی دار بودن آن می باشد، شما با تهیه این نوع جک پنوماتیک می توانید از خدمات پس از فروش آن نیز بهره ببرید.

نوع سنسور به کار رفته در جک پنوماتیک سنسور دار، سوئیچ مگنتی است که دارای دقت عمل بسیار بالایی می باشد و در مواقع نیاز به سرعت سوئیچ می نماید.

فشار کاری این محصولات 1 – 10 بار می باشد.

رنج دمای کاری این محصولات هم از -20 الی +80 سانتیگراد می باشد.

ثروتمندی را با تسلیم نشدن کسب کردم

جک پنوماتیک دو طرفه

برای بیان مشخصات جک پنوماتیک دو طرفه می توان به موارد متعدد و مهم بی شماری اشاره کرد که در ادامه به برخی از مهم ترین مشخصات آن اشاره خواهیم کرد.

این نوع از جک دارای یک سیلندر می باشد که توسط فشار هوا کار می کند بدین معنا که برای حرکت جک باید از طریق کانال ورودی فشار هوا به درون سیلندر راه پیدا کند.

این جک دارای قابلیت کنترل می باشد لذا می توان به راحتی آن را در هر ارتفاعی تنظیم کرد.

استحکام و مقاومت جک پنوماتیک نیز خیلی بالا است به طوری که می تواند وزن های بسیار سنگین را به راحتی تحمل کند.

این محصول ساخت کشور Taiwan است و قطر سیلندر آن 63 میلی متر می باشد که از مشخصات دیگر آن چهار میل، قابل تنظیم و مقاوم  است.

ثروتمندی را با تسلیم نشدن کسب کردم

جک پنوماتیک سرعت بالا

جک پنوماتیک سرعت بالا و تجهیزات آبیاری بارانی قابل طراحی در سایزهای مختلف بر اساس استانداردهای روز دنیا هستند.

معمولاً نمونه های 16 تا 200 سانتی متری کاربردهای فراوانی دارند.

این نوع جک ها به واسطه داشتن بدنه بسیار قوی، مقاومت زیادی در برابر فشار وارده ناشی از حرکت دستگاه دارند و در برابر عوامل محیطی نیز قابلیت مقاومت داشته و به راحتی خراب نمی شوند.

قابلیت استفاده بر روی انواع دستگاه و تجهیزات در صنایع مختلف یکی دیگر از مزایای این نوع جک یا سیلندرها هستند که سبب شده به کارگیری آنها بر اساس نوع نیاز نسبتاً آسان و راحت باشد.

ثروتمندی را با تسلیم نشدن کسب کردم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا