آراد برندینگ

خودباوری بی نظیرم راه نجاتم از فقر شد

قبل از این که یک کاری را انجام بدهید، از خودتان انتظار انجام دادنش را داشته باشید تغییر وضعیت زندگی کارآسانی نیست اما برخی اتفاقات باعث این تغییرات دلپذیر و گاهی اجباری میشوند. من به طور اتفاقی با دوست قدیمی ام آشنا شدم و با هم وارد تجارت با محصولاتی پربرکت شدیم و روزی بیکران خدا برای بندگانش را به چشم دیدیم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

پشم سنگ سرامیکی

برای خرید پشم سنگ سرامیکی، در نظر داشته باشید که این محصول برای چه مکانی و چه مقدار نیاز دارید و اگر خودتان قصد عایق کاری دارید حتما نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت کنید.

در نظر گرفتن ترکیبات تولیدی و میزان ماده موثر بکار رفته در تهیه آن، اهمیت زیادی برای خرید این محصول به ویژه جهت اجرا در پروژه های ساختمانی و صنعتی دارد که نباید نادیده گرفته شود.

در هنگام خرید بررسی برند تولیدی به معنی تضمین کیفیت این محصول است زیرا علاوه بر تولیدات ایرانی، انواع پشم سنگ با برندهای خارجی نیز از طریق واردات تامین می شود که کیفیت های متنوعی دارند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (24).jpg

پشم سنگ شیروانی

برای خرید پشم سنگ شیروانی خوب بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید:

• ابتدا مواد اولیه اصلی مورد استفاده در فرآیند تولید پشم سنگ را بررسی کنید، بهترین مواد برای تولید می تواند بازالت و سرباره باشد.

• باید به میزان خاصیت حرارتی، صوتی، حفاظت در برابر آتش و نفوذ پذیری بخار آب توجه کنید، هر اندازه بیشتر باشد بهتر است.

• مقدار هدایت حرارتی پشم سنگ با کیفیت 033 تا 0040 وات بر متر کلوین باشد.

• بهتر است نوع قابل بازیافت آن را انتخاب کنید تا به محیط زیست آسیب نرسانید.

• اگرچه فرمت ها و ضخامت های متفاوتی دارد، اما بهترین ضخامت را از یک متخصص بپرسید تا عایق بهتری ایجاد کند.

.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (28).jpgپشم سنگ رشت

بهتر است در هنگام خرید پشم سنگ رشت، یک برند تولیدی معتبر را انتخاب کنید و از آن خرید خود را انجام دهید، تا بابت کیفیت محصول اطمینان خاطر داشته باشید.

یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید باید به آن دقت کنید، مورد استفاده از پشم سنگ می باشد، مثلا در صنایع، بیشتر از پشم سنگ پتویی استفاده می شود.

اگر برای عایق کاری لوله کشی های ساختمان تان به پشم سنگ نیاز دارید و قصد خرید آن را دارید، بهتر است، پشم سنگ لوله ای خریداری و استفاده کنید.

در هنگام خرید اگر پشم سنگ های موجود در بازار مد نظر شما نیست، مثلا به پشم سنگی با چگالی و یا ضخامت بیشتر نیاز دارید، می توانید آن را سفارش دهید تا برای شما آماده شود.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (18).jpg

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا