آراد برندینگ

با نئوپان رویا هایت را به دیگران نشان بده

نئوپان یکی از محصولاتی می باشد که در بازار از فروش بالایی برخوردار بوده و شما با فعالیت در این حیطه می توانید سود های بسیاری کسب نمایید و شرایط زندگی خود را دستخوش تغییرات دلنشین کنید برای اینکه با کسب و کار پر سود بیشتر آشنا شوید در ادامه به معرفی انواع پر فروش آن پرداخته ایم پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

نئوپان طرح چوب

نئوپان چوبی است که از چوب های لایه لایه هم ارزان تر است هم دارای تراکم بالا و هم همگن تر این چوب برای کسانی که کیفیت بر قیمت ارجحیت پایین تری دارد مناسب است جنس نئوپان طرح چوب از فیبر سبک تر است و ضخامت آن 0.3 تا 3 میلی متر است.

این محصول در برابر رطوبت مخصوصا زمانی که روکش نشده باشد رنگ عوض می کند و در برخی از محصولات غیر مرغوب بوی نامطبوعی می گیرد بنابراین در فضاهایی که رطوبت بالایی دارد، مانند حمام از این محصول استفاده نمی کنند نئوپان طرح چوب با استفاده از رنگ ها یا طرح دهی های خاص تولید می شود.

.

با نئوپان رویا هایت را به دیگران نشان بده

نئوپان خام زیر پالتی

قیمت نئوپان خام زیر پالتی از تفاوت های زیادی برخورددار می باشد که بسته به عوامل مختلفی است به عنوان مثال در ضخامت 16 میل می توانید آن را با قیمتی از 600.000 الی 650.000 تومان خریداری نمایید در زمان قیمت گذاری پس از کیفیت محصول، ضخامت و ابعاد آن مورد بررسی قرار می گیرد.

با توجه به موارد یاد شده قیمتی برای نئوپان در نظر گرفته می شود که ثابت نبوده و دچار تغیر می شود موارد دیگری همچون تغیر در قیمت مواد اولیه نیز در این امر سهیم می باشند بنابراین برای برخورداری از محصولی مرغوب و خریداری آن می توانید با برقراری تماس از اطلاعات کارشناسان ما بهره مند شوید.

.

با نئوپان رویا هایت را به دیگران نشان بده

نئوپان کفی تخت

اولین نکته در خرید نئوپان کفی تخت توجه به ضخامت آن است که مقاومت بالا، و تحمل وزن های سنگین را نیز داشته باشد انتخاب نوع روکش علاوه بر استحکام آن، بر طول عمر و ماندگاری محصول بسیار مهم است که در زمان خرید آن را مد نظر قرار دهید برای تخت های دونفره حتما بررسی کنید سطح و ارتفاع دو لنگه آن یک اندازه باشد در غیر این تشک سریع تر خراب شده و باعث بروز کمر درد می شود جنس پایه ها، مقاومت و نوع نصب آن از دیگر نکات کلیدی است که قبل از خرید چک کردن آن را فراموش نکنید.

اولین عامل در تعیین قیمت نئوپان کفی تخت کیفیت و ضخامت آن است نوع روکش در استحکام و زیبایی آن نقش تعیین کننده ای دارد در قیمت خرید و فروش آن تاثیر مستقیمی می گذارد تورم سالیانه اقتصادی بر روی بری هزینه های ساخت و دستمزد کارگران و غیره تاثیر دارد و باعث افزایش قیمت سالانه آن می شود قیمت این محصول با توجه به کیفیت آن از 100 هزار تومان تا 300 هزار تومان متغیر است.

.

با نئوپان رویا هایت را به دیگران نشان بده

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا