آراد برندینگ

رمز موفقیتی که با ما شدن برایم افشا شد

دور هم جمع شدن به معنای شروع، کنار هم بودن به معنای پیشرفت و کار کردن با هم به معنای موفقیت است. تجارت این بینش را به من هدیه داد و از این طریق مرا به حس خوشبختی بی نظیر و ثروت بی نهایت هدایت کرد. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

لوستر سقفی طرح گل

لوستر هایی از جنس چوب و یا به صورت کلی هر وسیله چوبی به علت روحی که در آن حس می‌شود همه را به خود جذب می‌کند، لوستر سقفی طرح گل همچنین می‌تواند برای فضاهای متفاوتی مانند اتاق خواب ها، پذیرایی، آشپز خانه، راهرو و غیره مناسب باشند.

باید در نظر داشته باشید لوستر سقفی که برای آشپز خانه استفاده می‌شود با لوستری که برای اتاق خواب یا جای دیگر است باید کاملاً متفاوت باشد چرا که ابعاد و سبک و کارایی هر فضا با فضای دیگر متفاوت است.

در لوستر های طرح گل هم مانند لوستر های کریستالی تعداد شاخه ها متفاوت است، یعنی شما می‌توانید لوستری چوبی با پنج شاخه را در فروشگاه ها ببینید؛ اما با توجه به فضایی که دارید بخواهید نوع سه شاخه آن را سفارش دهید، باید بدانید که این امر کاملاً امکان پذیر است.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (8).jpg

لوستر سقفی آشپزخانه

لوستر سقفی آشپزخانه کریستال بیشترین استفاده ای که دارد در فضا های کلاسیک و لوکس است، به شکلی که در امارت ها، رستوران های بزرگ، تالار ها و مکان هایی از این قبیل از این نوع لوستر استفاده می‌شود.

ابعاد این لوستر ها تا چندین متر هم قابل تولید است،لوستر های کریستالی به صورت کلی دارای دو بخش هستند: بخش مربوط به بدنه آن ها و بخش مربوط به کریستال های استفاده شده در لوستر.

بدنه لوستر های کریستالی در رنگ های کروم، آنتیک و کریستالی قابل تولید هستند که همین امر هم کاملاً بستگی به دکور و طراحی خانه شما دارد.

کریستال های موجود در لوستر های آشپزخانه کریستالی می‌توانند به رنگ های شامپاینی، مشکی، دودی، سفید، قرمز و بنفش تولید شوند که این امر هم به رنگ دکور و هم به رنک بدنه لوستر مرتبط است.

کریستال های کار شده در این نوع از لوستر ها نور را منعکس می‌کنند و باعث می‌شوند هم فضا پر نور تر شود و هم خودشان درخشان و زیبا دیده شوند.

این ویژگی هم یکی از دلایل انتخاب لوستر کریستالی برای فضاهای شیک و سلطنتی است چرا که جلوهٔ باشکوهی دارند، مخصوصاً نوع بزرگ و بلند آن.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (7).jpg

لوستر سقفی

در خرید لوستر سقفی شما این توانایی را دارید که هر بدنه ای که می‌پسندید را با رنگ و طرح کریستال دلخواه ست کنید و یا حتی اگر لوستر انتخابی شما دارای حباب نیز است آن را هم می‌توانید در طرح و رنگ دلخواه با مابقی موارد منطبق کنید. کریستال های موجود در لوستر های کریستالی می‌توانند به رنگ های شامپاینی، مشکی، دودی، سفید، قرمز و بنفش تولید شوند که این امر هم به رنگ دکور و هم به رنک بدنه لوستر مرتبط است.

کریستال های کار شده در این نوع از لوستر ها نور را منعکس می‌کنند و باعث می‌شوند هم فضا پر نور تر شود و هم خودشان درخشان و زیبا دیده شوند.

این ویژگی هم یکی از دلایل انتخاب لوستر سقفی برای فضاهای شیک و سلطنتی است چرا که جلوهٔ باشکوهی دارند، مخصوصاً نوع بزرگ و بلند آن.

به صورت کلی ما نمی‌توانیم با قطعیت بگوییم که لوستر های کریستالی را نمی‌توان در فضاهای مدرن جای داد.

چه بسا که افرادی با سلایق خاص به گونه ای این لوستر ها را با فضا های مدرن ترکیب کنند که از دیدن فضا به شکل کلی لذت ببرید، اگر می‌خواهید از لوستر کریستالی در فضای مدرن استفاده کنید باید لوستر کریستالی را انتخاب کنید که بدنه آن فلزی است.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (11).jpg

.

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا