آراد برندینگ

با سرسوزن زندگی خود را به زیبایی ترسیم کنید

سرسوزن از محصولاتی می باشد که می تواند سود بسیار بالایی برای شما ایجاد کند زیرا این محصول با فروش بسیاری که دارد یکی از حوزه های پر پول فعالیت تجاری می باشد برای آغاز این فعالیت تجاری تا انتهای مطالب با ما همراه باشید زیرا در ادامه به بررسی نمونه هایی از محصولات پر سود بیمارستانی می پردازیم.

سرسوزن پیک 5

سرسوزن پیک 5 یکی از محصولاتی است که کارایی زیادی دارد و امروزه در طب پزشکی از ان استفاده زیادی می شود همانطور که در قسمت بالا اشاره شد در محیط های پزشکی به خصوص محیط های بیمارستانی وسایل مختلفی مصرف دارند که از پرمصرف ترین وسیله ها در این محیط ها سرسوزن پیک 5 می باشند.

مصرف اصلی سرسوزن پیک 5 برای دسترسی به وریدهای بیماران به منظور تزریق دارو یا مایعات مختلف می باشد به همین دلیل است که انواع مختلف ازسرسوزن پیک 5 ها در بیمارستان های دنیا وجود دارند نوع آنژیکوتی که قرار است به بیمار متصل شود بر اساس نوع مریضی و همچنین نوع دارویی که قرار است به بیمار تزریق شود مشخص می شود و هرچقدر گیج سوزن آن بزرگتر باشد قطر سوزن کمتر خواهد بود.

.

با سرسوزن زندگی خود را به زیبایی ترسیم کنید

سرنگ انسولین متصل

قیمت سرنگ انسولین متصل در بازار تقریبا 1.750 تا 2.300 تومان می باشد و یکی از مهمترین عواملی که باعث این اختلاف قیمت می شود، داخلی یا خارجی بودن برند سرنگ است سرنگ های با کیفیتی که از برندهای شناخته شده باشد با قیمت گران تر در بازار عرضه می شود و عوامل دیگری مانند وضعیت بازار، میزان عرضه و تقاضا و نرخ ارز هم در قیمت گذاری سرنگ موثر است.

سایت پیش رو یکی از فروشندگان بزرگ و معتبر سرنگ انسولین می باشد که شما خریداران به راحتی می توانید از طریق شماره های درج شده در این مرکز با بخش فروش تماس گرفته و محصول خود را سفارش دهید توجه به شکل ظاهری و قسمت های مختلف سرنگ و حجم انسولینی که درون آن قرار می گیرد هم از دیگر نکات مهم برای خرید است و باید بر اساس وضعیت جسمانی بیماران دیابتی خریداری شود.

.

با سرسوزن زندگی خود را به زیبایی ترسیم کنید

سرسوزن انسولین لانتوس

برای خرید سرسوزن انسولین لانتوس و گوشی پزشکی قلبی در وهله اول باید به جنس این محصول توجه کاملی داشته باشید تا کاملاً ضد زنگ باشد و در هنگام قرار گرفتن در برابر شرایط محیطی مختلف مانند اکسیژن کیفیت خود را حفظ کند‌ یکی دیگر از نکات مهمی که وجود دارد این است که متقاضیان باید به سایز این سوزن ها دقت کنند و متناسب با دستگاه خود و کاربردی که در نظر دارند باید محصولی کاملا مناسب را خریداری نمایند.

موجود بودن علامت استاندارد و دارا بودن پروانه بهداشت جهانی یکی دیگر از نکات مهمی است که خریداران آن را مد نظر قرار می دهند زیرا این علامت ها نشان دهنده کیفیت بالای این سرسوزن خواهند بود قیمت سرسوزن انسولین مدل لانتوس و گاز دندانپزشکی گلسا با توجه به عوامل گوناگونی مشخص خواهد شد نکته ای که‌ وجود دارد این است که قیمت ها دائما یکسان نیستند و در طول سال با تغییراتی در هزینه ها مواجه خواهند شد.

.

با سرسوزن زندگی خود را به زیبایی ترسیم کنید

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا