آراد برندینگ

سنگهایی که من را به اوج ثروتمندی رساند

افکار منفی باعث فرستادن ارتعاش منفی به کائنات و جهان هستی می شود و شما را از هر هدف و خواسته ای که دارید دور می‌کند. مثلاً اگر به بی پولی و نبود شغل فکر می کنید در حال فرستادن ارتعاش منفی به کائنات و جهان هستی هستید و کائنات چنین شرایطی را وارد زندگیتان می کند. پس باید مراقب افکارتان باشید و با تمرین می توانید کنترل ذهنتان را به دست بگیرید و همواره آن را به سمت افکار مثبت سوق دهید.

سنگ گرانیت صنعتی

سنگ گرانیت صنعتی دارای تنوع بسیار زیادی می باشد به همین دلیل است که قیمت آن نیز در بازار بسیار متنوع است و هر نوع سنگ گرانیتی بسته به محل استخراج و ابعاد و ضخامت قیمت متفاوتی دارد.

قیمت سنگ گرانیت صنعتی در بازار ایران از حدود متری 1 میلیون تومان الی 6 میلیون تومان متغیر می باشد که دلیل این اختلاف قیمتی نیز تفاوت در کیفیت و رنگ ها و همچنین ابعاد آن می باشد.

برای اطلاع از قیمت روز انواع سنگهای صنعتی و همچنین دریافت مشاوره ی رایگان در خصوص خرید این سنگ ها می توانید با مشاوران فروش مجموعه ی ما از طریق شماره های سایت ارتباط برقرار نمایید.

سنگهایی که من را به اوج ثروتمندی رساند

سنگ گرانیت طبیعی

قیمت سنگ گرانیت طبیعی به عوامل مختلفی بستگی دارد به عنوان مثال ضخامت سنگ تاثیر زیادی بر روی قیمت آن دارد و هرچقدر ضخامت سنگ زیاد باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

در بازار ایران قیمت سنگ گرانیت ایراین از حدود 700 هزار تومان شروع می شود و تا حدود 5 میلیون تومان ادامه دارد که دلیل این اختلاف قیمت نیز تنوع انواع گرانیت های ایرانی در بازار می باشد.

برای اطلاع از قیمت روز انواع مدل های گرانیت های طبیعی می توانید با استفاده از شماره های درج شده در سایت با مشاوران فروش مجموعه ما تماس حاصل نمایید و اطلاعات لازم را از آنها دریافت کنید.

سنگهایی که من را به اوج ثروتمندی رساند

سنگ گرانیت صدفی

همانطور که می دانید هر نوع سنگ طبیعی دارای تنوع بسیار زیادی می باشد که این تنوع در سنگ گرانیت بسیار بیشتر از سایز سنگ ها می باشد به همین دلیل قیمت آنها نیز بسیار متفاوت می باشد.

قیمت سنگ گرانیت صدفی درجه یک در بازار ایران در حدود 1 میلیون تومان الی 4 میلیون تومان می باشد که ابعاد سنگ و همچنین ضخامت سنگ می تواند قیمت آنرا دچار تغییر بکند.

برای اطلاع از قیمت انواع سنگ های ساختمانی و همچنین اطلاع از نحوه ی خرید آنها می توانید به طور مستقیم با مشاوران فروش مجموعه ی ما تماس حاصل نمایید تا اطلاعات مورد نیاز خود را از آنها دریافت کنید.

سنگهایی که من را به اوج ثروتمندی رساند

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا