آراد برندینگ

غلتیدن در پول با محصولاتی بی نظیر

تقریبا همه آدمها در مقابل سختی می ایستند، اما اگر خواستی شخصیت کسی را بیازمایی به او قدرت بده. پول فراوان همراه با ظرفیت بالا چیزی است که همیشه از خدا خواسته ام. راستش پول و ثروت کمی دیر به دستم رسید اما ظرفیت داشتنش را در طول مسیر کسب کردم تا بتوانم موفقیت و رشد را برای خودم و اطرافیانم رقم بزنم. در ادامه محصولاتم را به شما معرفی خواهم کرد.

درب ضد سرقت سه قاب

همان طور که می دانید امروزه درب ها در انواع مدل های مختلف با طرح های بسیار زیبا و شیک به تولید می‌رسند و نیاز مشتریان را در داخل و خارج از کشور مهیا می سازند.

این درب ها به صورت ساده و ضد سرقت هستند و نوع درب ضد سرقت سه قاب آن به دلیل تجهیزات مهمی که دارد دارای قیمت بیشتری است و در بازار با قیمت بالا به عرضه می رسد.

دربهای ضد سرقت تولید شده از بهترین نوع چوب و مواد اولیه مرغوب می باشد به همین دلیل در هنگام در معرض قرار گرفتن آب کیفیت خود را از دست نمی دهند و آب به داخل چوب آن ها نفوذ پیدا نمی کند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-02-16T170924.625.jpg

درب ضد سرقت دو طرفه

قیمت درب ضد سرقت دو طرفه، بستگی به پارامترهای مختلفی چون نوع برند تولید کننده، نوسانات بازار، حجم سفارش، نحوه خرید و فروش، میزان عرضه و تقاضا و غیر دارد به همین دلیل با قیمت های متفاوتی مواجه است.

و در این قسمت برای این محصول قیمت قابل ذکری برای آن نمی توان بیان کرد .

درب ضد سرقت در دو نوع فلزی و چوبی تولید می شود و نوع چوبی محصول با استفاده از روکش های مختلف روکش می گردد.

.

غلتیدن در پول با محصولاتی بی نظیر

درب ضد سرقت ساده

یکی از انواع درب ها که امروزه محبوبیت زیادی در داخل و خارج از کشور به خود گرفته است، درب ضد سرقت ساده می باشد درب های ضد سرقت در انواع درجه یک، درجه دو و درجه سه در بازار موجود هستند و با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند.

درب های ضد سرقت درجه یک به دلیل اینکه تولید شده از مواد اولیه مرغوب هستند و دارای تجهیزات بیشتری می باشند از قیمت زیادی برخوردار هستند.

درب ضد سرقت ساده دارای چشمی، لوله های مخفی، دستگیره های محکم و نوع جنس مرغوب می باشند و جنس چوب آن از چوب گردو، ام دی اف، راش و غیره است به همین دلیل از استحکام بالایی برخوردار می باشد.

و در مقابل سرما، گرما و رطوبت و غیره از خود مقاومت نشان می دهد ضد آب هستند و هنگام برخورد با آب، آب به داخل آن نفوذ نمی کند و باد نمی نماید.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-02-16T170709.386.jpg

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا