رپورتاژ آگهی

هنگام خرید پنکیک به چه نکاتی توجه کنیم؟

.

راهنمای خرید پنکیک مناسب و ویژگی ها و کاربرد های آن

همانطور که میدانید، پنکیک یکی از پرکاربرد ترین لوازم آرایشی بانوان به شمار می‌آید. پنکیک نوعی کرم پودر فشرده می‌باشد که ایرادات موجود در پوست صورت را می‌پوشاند. لازم به ذکر است که در خرید پنکیک باید به کیفیت و قیمت آن توجه کرد. این محصول آرایشی از کاربرد ها و ویژگی های بسیار زیادی برخوردار است که در این مقاله به آن ها اشاره خواهیم کرد. استفاده کردن از این محصول آرایشی بعد از کرم پودر باعث مات شدن پوست و کاهش چربی پوست صورت می‌شود. همچنین براق بودن پوست صورت را از بین می‌برد. یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های این محصول پرکاربرد قدرت پوشانندگی زیاد آن می‌باشد. زیرا این ویژگی باعث می‌شود جای جوش، لک و کک و مک های موجود بر روی پوست پوشانده شود و پوستتان مانند آینه بدرخشد. پس بنابراین پنکیک از قدرت پوشانندگی بسیار بالایی برخوردار است.

خرید پنکیک

.

یکی دیگر از اصلی ترین ویژگی های پنکیک، فیکس کردن آرایش بر روی پوست صورت می‌باشد. این محصول آرایشی، باعث ماندگاری بیشتر آرایش بر روی پوست صورت می‌شود. همچنین استفاده کردن از پودر فیکس یا فیکساتور بر روی پنکیک، باعث چند برابر شدن ماندگاری آرایش می‌شود. ناگفته نماند که قبل از خرید پنکیک، جهت اطمینان، باید آن را بر روی پوست دست خود تست کنید. زیرا ممکن است بهترین مارک های پنکیک نیز با پوست شما سازگار نباشد.

 .

پنکیک آر تی اس و ویژگی های آن

پنکیک آر تی اس یکی از بهترین و باکیفیت ترین پنکیک های موجود در بازار می‌باشد. ناگفته نماند که جهت خرید پنکیک آر تی اس میتوانید به فروشگاه اینترنتی معتبر ال آی استور مراجعه کنید. این پنکیک از ویژگی های بسیار زیادی برخوردار است. یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول آرایشی، ضد پیری بودن آن می‌باشد. همچنین این محصول با کیفیت، مناسب برای انواع پوست می‌باشد. ناگفته نماند که از این پنکیک میتوانید به صورت مرطوب و خشک استفاده کنید. همچنین این محصول، آبرسان خوبی برای پوست است. این محصول آرایشی یکی از محصولات برند و معتبر کشور فرانسه می‌باشد. ناگفته نماند که پنکیک آر تی اس علاوه بر کیفیت بالا از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

    پنکیک آر تی اس

 .

پنکیک چارم کالر و ویژگی های آن

پنکیک چارم کالر، یکی دیگر از پنکیک های باکیفیت و پرطرفدار می‌باشد. برای خرید پنکیک چارم کالر میتوانید به سایت معتبر ال آی استور مراجعه کنید. این پنکیک برای پوست های مختلط و ترکیبی مناسب است. همچنین این محصول آرایشی از طیف رنگی های بسیار زیاد و متنوعی برخوردار است. ناگفته نماند که بافت این پنکیک بر روی پوست بسیار سبک بوده و کاور بسیار خوبی دارد. همچنین این پنکیک از آنتی اکسیدان های بسیار زیادی برخوردار است که همین امر از خشک شدن پوست جلوگیری می‌کند.

 .

.

5/5 - (6 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا