رپورتاژ آگهی

بهترین شامپو ضد شوره چیست؟ + معرفی 3 محصول پرفروش و معتبر

بهترین شامپو ضد شوره چیست؟ + معرفی 3 محصول پرفروش و معتبر

بهترین شامپو ضد شوره چیست؟ + معرفی 3 محصول پرفروش و معتبر

اگر در حال حاضر عبارت بهترین شامپو ضد شوره را در مرورگر خود جستجو کرده اید، بدون شک در دسته افراد با موهای مستعد شوره قرار دارید.

شوره سر یا سبوره نوعی از مشکلات شایع پوستی است که دلیل آن جدا شدن سلول های خارجی پوست سر می باشد.

این مشکل پوستی در اثر عوامل مختلف نظیر استرس، شرایط محیطی، اقلیمی و تغذیه نادرست به وجود می آید. بیماری شوره سر که توسط نوعی قارچ به نام Pityrosporum Ovale سبب جدا شدن سلول های خارجی پوست سر می شوند، به دو صورت شوره خشک و چرب وجود دارد که نوع چرب آن چسبنده و زرد رنگ است.

راهکارهای درمانی زیادی برای برطرف سازی این مشکل ارائه شده است که راحت ترین و در دسترس ترین روش، استفاده از شامپو ضد شوره است. در این مطلب قصد داریم تا شما را با سه پدیده شامپوهای ضد شوره آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

1.شامپو ضد شوره اسکالپیا مدل Sebocalm-G مناسب موهای چرب حجم 200 میل

اگر موهای چرب و مستعد شوره دارید و به دنبال بهترین شامپو ضد شوره هستید، شامپو ضد شوره اسکالپیا مدل Sebocalm-G مناسب موهای چرب را از دست ندهید.

شامپو اسکالپیا از برند اسکالپیا حاوی سالیسیلیک اسید بوده و با خاصیت لایه برداری ملایم خود شوره های مقاوم سر را از بین برده و از بروز دوباره آن ها جلوگیری می کند. پس از استفاده از این محصول با تنظیم PH پوست سر، سبب تنظیم ترشح چربی سر شده و التهابات، قرمزی و خارش به وجود آمده در کف سر را از بین می برد.

این محصول برای افراد با موهای چرب و مستعد شوره مناسب می باشد.

ویژگی های محصول:

. گزینه ای مناسب برای موهای چرب

. از بین بردن پوسته ریزی و شوره های چرب سر

. کمک به بهبود قرمزی، التهابات و خارش پوست سر

. جلوگیری از عدم ایجاد مجدد شوره سر

. دارای خاصیت لایه برداری جهت از بین بردن شوره های مقاوم سر

. کمک به تنظیم میزان ترشح چربی پوست سر

2.شامپو ضد شوره پروبیوتیک مناسب موهای خشک سریتا حجم 200 میل

اگر جنس موهای شما خشک است و شاهد شوره و پوسته پوسته شدن پوست سرتان هستید، بهترین شامپو ضد شوره برای شما شامپو ضد شوره پروبیوتیک مناسب موهای خشک سریتا است.

شامپو سریتا با به کار رفتن ترکیباتی نظیر پروبیوتیک، زینک اومادرین، لایه بردارهای آنزیماتیک و پانتنول پوست سر را به طور کامل از شوره ها، پوسته ها و ورقه های خشک پاکسازی می کند.

همچنین از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این محصول می توان به تنظیم PH سر و تعادل میکروبی، رفع خشکی و خارش و رطوبت رسانی موثر آن اشاره کرد.

نحوه مصرف این شامپو به این صورت است که در هنگام شروع محصول برای افرادی که به طور دائم با مشکل شوره خشک دست و پنجه نرم می کننده به صورت دائمی و با تحت کنترل درآمدن شوره ها هفته ای 1 الی 2 بار (بسته به میزان شوره) مصرف شود.

دقت کنید که اگر پس از به کنترل درآمدن شوره ها با کم کردن میزان مصرف شامپو زیاد شد، مصرف مجدد آن از سر گرفته شود.

ویژگی های محصول:

. تنظیم PH و احیای پوست سر به دلیل دارا بودن ترکیبات پروبیوتیکی

. مهار کردن قارچ عامل شوره

. پاکسازی و لایه برداری آنزیماتیک پوست سر از ورقه های خشک

. رفع خشکی و خارش پوست سر با رطوبت رسانی موثر

3.شامپو ضد شوره چرب فولیکا مناسب موهای چرب 200 میل

یک محصول ایده آل که در دسته بهترین شامپو ضد شوره برای موهای چرب قرار دارد، شامپو ضد شوره چرب فولیکا است.

شامپو فولیکا به طور تخصصی برای شوره و پوست سر چرب بوده و با داشتن ترکیبات موثر که در زیر به آن ها اشاره می شود، سبب درمان کامل شوره های شدید و مقاوم شوره های چرب سر می شود.

مواد موثر موجود در شامپو ضد شوره فولیکا:

1. پیروکتون اولامین

نوعی ترکیب ضد قارچ قوی که به طور موثر عامل اصلی شوره یعنی قارچ P.O را از بین می برد.

2. اسید سالیسیلیک

یکی از ترکیبات کراتولیتیک که سبب نرم کردن لایه شاخی و مرده پوست سر و تسهیل جدا شدن شوره های چسبنده می شود، اسید سالیسیلیک است. استفاده از این ترکیب در کنار سایر ترکیبات ضد شوره سبب افزایش نفوذ پذیری و تقویت اثر می شود.

3. ایکتیول

استفاده از این ماده در شامپو ضد شوره چرب فولیکا سبب درمان قارچ، التهاب و خارش چپ می شود.

4. روغن تی تری:

وظیفه کاهش ترشحات پوست سر و کنترل آن بر عهده روغن تی زی به کار رفته در فرمولاسیون آن است.

5. عصاره گزنه

وجود این عصاره در شامپو ضد شوره فولیکا سبب پاک شده ریشه موها و جلوگیری از انتشار شوره می شود. کنترل ترشح غدد سبابه پوست سر از دیگر خواص عصاره گزنه است.

ویژگی های محصول:

. کمک به بهبود، کاهش و کنترل ترشحات چربی پوست سر

. کمک به از بین بردن عامل اصلی شوره سر

. کمک به بهبود قارچ، التهاب و خارش سر

. مناسب افراد با موهای مستعد شوره و پوست چرب

نحوه مصرف این شامپو به صورت 3 الی 4 باز در هفته، به مدت 10 هفته است. پس از گذشت مدت زمان درمان برای جلوگیری از برگشت دوباره شوره ها می توانید به طور نامحدود از شامپو ضد شوره روزانه فولیکا استفاده کنید.

سخن آخر

در این مقاله به معرفی بهترین شامپو ضد شوره برای موهای خشک و چرب، ویژگی ها و نحوه مصرف آن ها پرداختیم. همانطور که گفتیم شوره سر در اثر عواملی ماننده استرس، کمبود ویتامین ها، نداشتن رژیم غذایی مناسب و سایر عوامل دیگر به وجود می آید. شوره سر را می توان در واقع نوعی بیماری پوستی که در اثر قارچی به نام Pityrosporum Ovale ایجاد شده و سلول های لایه خارجی پوست سر را تحت تاصر قرار می دهد. اما روش های مختلفی برای درمان این مشکل وجود دارد که داشتن یک شامپوی مناسب رایج ترین و در عین حال راحت ترین روش است. اما باید دقت کنید که شامپوی انتخابی شما باید از برندهای معتبر مانند برندهای فولیکا، سریتا و غیره که در این مطلب معرفی شد باشد. اگر امکان دسترسی به شامپوهای معرفی شده در بالا را ندارید، به راحتی می توانید با وارد شدن به فروشگاه آنلاین ویتالوکس هر کدام از محصولات مرتبط با نوع موهای خود را انتخاب کرده و ثبت سفارش کنید.

4.7/5 - (3 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا