رپورتاژ آگهی

لوله بازکنی تهران فن

لوله بازکنی تهران فن

شرکت لوله بازکنی تهران فن ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی، چاه بازکنی، فاضلاب بازکنی است اگر لوله فاضلاب منزل شما دچار گرفتگی یا مسدود شده است و با مشکل عبور آب  انتشار بوی بد فاضلاب مواجه هستید بهترین فاضلاب بازکن های تهران آماده ارائه خدمات شبانه روزی به شما عزیزان هستند اگر میخواهید از تعرفه فاضلاب بازکنی اتحادیه لوله بازکنی اطلاع داشته باشید با لوله بازکنی تهران فن تماس بگیرید.

.

لوله بازکنی تهران فن

ما در شرکت لوله بازکنی تهران فن همه تلاش خود را به کار برده ایم تا با کمک تجهیزات به روز و پیشرفته لوله بازکنی، انواع فنر لوله بازکنی، بهترین خدمات را به همشهریان تهرانی ارائه دهیم و در عین حال انصاف و رضایت مشتریان را در نظر بگیریم. کلیه سرویس کاران چاه بازکنی نسبت به دریافت دستمزد توجیه شده اند . شعار ما در فاضلاب بازکنی تهران فن کسب رضایت مشتری با دریافت هزینه پایین می باشد.

 

لوله بازکنی تهران فن چه خدماتی را ارائه میدهد:

•  باز کردن چاهک حمام و توالت تهران
• باز کردن و رفع گرفتگی لوله فاضلاب
• باز کردن توالت فرنگی با دستگاه پمپ تراکم هوا
• رفع گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان و گچ
• لوله بازکنی در تهران با استفاده از فنر بلند و کوتاه
• لوله بازکنی پارکینگ ،حیاط، کفشور و تراس
• رفع نم بوی بد فاضلاب ،حمام توالت و سرویس و بهداشتی
• خارج کردن اشیاء قیمتی از لوله فاضلاب
 

هزینه های چاه بازکنی تهران با توجه با آیتم های زیر محاسبه میشود:

1.شدت گرفتگی لوله فاضلاب
2.متراژ فنری استفاده شده
3.تعداد لوله های گرفته شده
4.نوع دستگاهی استفاده میشود
5.صرف زمان بیشتر از معمول جهت رفع گرفتگی
6.تخریب بخشی از ساختمان برای بازکردن لوله
 

لوله بازکنی تهران فن

در بین شرکتهای لوله بازکنی افرادی هستند که از تماس شما و درخواست کمکتان سوء استفاده میکنند و از شما هزینه های بالایی دریافت میکنند. اما قبل از تماس با این افراد کافیست کمی در گوگل سرچ کنید.

• قیمت باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب با فنر ۱ تا ۶ متر ۳۰۰ هزار تومان
• باز کردن فاضلاب با پمپ تراکم ۸۵۰
• رفع گرفتگی لوله فاضلاب با فنر ۶ تا ۱۲ متر ۶۵۰
• لوله بازکنی در تهران با فنر ۱۲ تا ۲۰ متر ۹۵۰
• رسوب تراشی و جرم گیری لوله با قطعه سرمته هر عدد 650
• فنرهای ۲۰ تا ۳۰ متر برای گرفتگی های پشت بام یا پارکینگ قیمت آن ۱۸۰۰ تومان است.

همه این خدمات در لوله بازکنی تهران فن با 25% تخفیف برای تمامی مشتریان به صورت شبانه روزی انجام میشود.

 

چند ترفند برای پیشگیری از گرفتگی لوله سینک

اگر میخواهید از گرفتگی لوله ها پیشگیری کنید و هزینه ای برای خدمات فاضلاب بازکنی پرداخت نکنید بهتر است این مقاله ما را بخوانید. گرفتگی در لوله های آشپزخانه بیشتر از سایر لوله ها اتفاق می افتد. برای پیشگیری از گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان میتوانید کارهای زیر را انجام دهید:

• توری محافظ در سینک استفاده کنید
• روغن و پسماند غذایی داخل لوله نریزید
• هر چند وقت یکبار آب جوش، سرکه و جوش شیرین، یا مواد شوینده برای تمیز کردن استفاده کنید.
• از فنر های دستی و یا دریل لوله بازکن برای تمیز کردن لوله ها استفاده کنید.
• جلوگیری از ورود تفاله چایی و برنج به لوله فاضلاب
• در ماه حداقل یکبار اتصالات زیر سینک را باز کنید و لوله های سفید رنگ را تمیز کنید

اگر با گرفتگی لوله فاضلاب در منزل مواجه شدید و نمیدانید که چیکار بکنید، بهتر است برای راهنمایی بیشتر و دریافت اطلاعات به سایت لوله بازکنی تهران فن مراجعه فرمایید.

 

روش بازکردن لوله فاضلاب

روشهای زیادی برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب در تهران وجود دارد. مثال وقتی شما با گرفتگی لوله فاضلاب در تهران و یا بالا زدن آب کثیف مواجه میشوید اولین کاری که به ذهنتان میرسد یک تلمه دستی تهیه و سعی میکنید لوله گرفته شده را باز کنید و یا از محلول فاضلاب بازکن خانگی و یا اسیدهای شیمیایی برای بازکردن گرفتگی لوله فاضلاب استفاده میکنید درست است گاهی این اسیدها لوله گرفته شده را باز میکند ولی بیشتر از اینکه این نوع اسیدها کارایی داشته باشند برای انسان و محیط زیست بسیار خطرناک است اما بهترین و به روزترین روش برای بازکردن لوله های فاضلاب استفاده از روش فنر زنی یا پمپ تراکم هوا یا واترجت است. بسته به نوع گرفتگی لوله شما سرویس کاران فاضلاب بازکن از روشهای بالا استفاده میکنند ولی بیشتر لوله بازکن ها از روش فنر زنی استفاده میکنند فنر لوله بازکنی قادر است رسوب لوله فاضلاب را کامل بتراشد و قیر یا سیمان،گچ داخل لوله را جدا کرده و باعث باز شدن لوله گرفته شما شود.

 

لوله بازکنی با فنر برقی

روشهای مختلفی برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب در تهران وجود دارد که با توجه به تجربه سرویس کاران ما بهترین روش استفاده از فنر برای باز کردن لوله می باشد فنر لوله بازکنی یکی از پرکاربردترین روشها در تهران برای باز کردن لوله فاضلاب است این دستگاه از فنر و موتور قوی تشکیل شده است. که میتواند هرنوع گرفتگی لوله را به راحتی بازکند فنر لوله بازکنی بسیار انعطاف پذیر و دارای آلیاژ با کیفیت می باشد بر خلاف تصور مردم، فنرها هیچ آسیبی به لوله ها و کاسه توالت نمیرساند چون مخصوص این کار ساخته شده است این را نیز در نظر بگیرید استفاده از این دستگاه برای افراد معمولی و غیر فنی،آنطور که به نظر میرسد ساده نیست. فنر لوله بازکنی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آنها برای نوع خواصی از گرفتگی استفاده میشوند که فاضلاب بازکنی تهران بنا به شرایط از روشهای مختلفی برای باز کردن لوله استفاده میکنند.

انجام کار با سرعت بالا، باز کردن لوله های سیمانی،گچ ، از بین بردن رسوب و جرم ، از بین بردن چربی و روغن ، اندازه مناسب دستگاه ، دارای فنر برای لوله های بلند و کوتاه ، باز کردن انواع گرفتگی ها بدون تخریب ، از بین بردن مصالح ساختمانی خشک داخل لوله

لوله بازکنی تهران فن

 

لوله بازکنی با پمپ باد

دستگاه پمپ تراکم هوا در تهران یکی دیگر از تجهزاتی است که برای باز کردن گرفتگی لوله های سینک ظرفشویی،حمام،توالت فرنگی و… توسط فاضلاب بازکنی در تهران مورد استفاده قرار میگیرد پمپ تراکم هوا در انواع مختلفی ساخته شده است که این اختلاف در قدرت آن نیز تاثیر دارد طرز کار آنها نیز باهم متفاوت است اندازه دستگاه نیز بر اساس نحوه استفاده نیز تغییر میکند یعنی بر اساس محل و نوع گرفتگی لوله ها از این دستگاه استفاده میشود و میزان فشار هوای خروجی نیز قابل تنظیم است کمپرسور هوا دستگاهی است که قدرت خود را از موتور الکتریکی یا بنزینی میگیرد و آن را به هوای فشره تبدیل میکند هنگامی که فشار هوا به حد استاندارد برسد کمپرسور هوا خاموش شده و این هوای فشرده در مخزن میماند تا در مواقع نیاز مصرف شود در زمانی که فشار مخزن به پایین ترین حد خود برسد کمپرسور هوا فعال میشود و مخزن را پر از هوای فشرده میکند.

 

لوله بازکنی واترجت

یکی دیگر از روشهای باز کردن لوله فاضلاب در تهران استفاده از واترجت لوله بازکنی است که با جریان پرفشار آب کار میکند واترجت از یک پمپ آب قوی و شلنگ فشار قوی با متراژهای مختلف تشکیل شده است دستگاه واترجت در انواع مختلف ساخته شده است بهترین زمان استفاده از واترجت زمانی است که رسوبات و گرفتگی لوله های فاضلاب بسیار زیاد باشد و فنر لوله بازکنی و دستگاه پمپ تراکم هوا قادر به بازکردن لوله نباشند استفاده میشود و همچنین لوله فاضلاب آشپزخانه یا رستوران ها و مکانیکی ها چربی زیادی میگیرند که به مرور زمان باعث کم شدن قطر لوله میشود واترجت چربی و رسوبات مسیر لوله را با فشار آب و باد بسیار قوی بدون آسیب زدن به لوله پاکسازی میکند و گرفتگی را باز میکند. جهت باز کردن لوله با واترجت با فاضلاب بازکنی در تهران تماس بگیرید.

 

بازکردن گرفتگی سینک ظرفشویی

سینک ظرفشویی یکی از پرمصرف ترین قسمتهای خانه است گرفتگی سینک ظرفشویی یکی از دردسرهای بزرگ منازل است که خانمها با آن سرکار دارند گرفتگی سینک ظرفشویی اغلب به دلیل ریختن مواد غذایی و روغن داخل سینک ظرفشویی اتفاق می افتد اگر علائمی ماننده صدای قل قل آب، تخلیه کند آب، بوی بد فاضلاب، بالا زدن آب یا فاضلاب از لوله ها، دیدن حشرات موذی کنار لوله ها دیدید با لوله بازکنی در تهران تماس بگیرید اگر با استفاده از روشهای خانگی در تهران نتوانستید سینگ ظرفشویی را باز کنید میتوانید از روشهای فنر لوله بازکنی،پمپ تراکم هوا یا واترجت استفاده کنید ولی بهترین روش در حال حاظر استفاده از فنرزنی در تهران است برای استفاده از فنر برقی باید مهارت و تجربه استفاده از آن را داشته باشید تا مشکلی پیش نیاید در غیره این صورت باید از یک فاضلاب بازکن ماهر در تهران برای بازکردن لوله سینک ظرفشویی در تهران کمک بگیرید.

 

رفع گرفتگی لوله حمام

گرفتگی لوله فاضلاب حمام در تهران بیشتر به خاطر ورود موی بلند و اشیاء ریز به داخل لوله کفشور باعث گرفتگی لوله میشود لوله کفشور حمام جزء قسمتهای مهم یک خانه میباشد اکثر مواقع این سیستم به درستی کار میکند با این حال،هنگامی که مجرای فاضلاب با مو،چربی و اشیاء دچار گرفتگی میشود از تخلیه آب خروجی جلوگیری میکند و زمانی که این گرفتگی شدید باشد از روشهای خانگی نمیتوان برای باز کردن گرفتگی استفاده کرد شرکت لوله بازکنی تهران فن دارای فاضلاب بازکن مجرب جهت بازکردن لوله کفشور حمام بدون کثیف کاری و کنده کاری در خدمت شما عزیزان هستند. برای بازکردن گرفتگی لوله حمام روشهای زیادی وجود دارد ولی با این حال مناسب ترین روش استفاده از فنرزنی یا پمپ باد است که میتواند به راحتی این نوع گرفتگی را باز کند تا مشکل شما همشهریان تهران بزرگ حل شود.

 

جرم گیری لوله فاضلاب تهران

گرفتن لوله فاضلاب بر اثر روسوب و جرم در دراز مدت یک امر طبیعی است مهم کار در جرم گیری لوله فاضلاب این است که چه کار انجام دهیم و از چه روشی برای جرم گیری و رسوب گیری لوله های پلی اتیلن، پی وی سی،آهنی و… استفاده کنیم تا نتیجه مطلوب بگیرم.

از بین بردن جرم توالت و لوله های ساختمان با روش های مختلفی توسط لوله بازکنی تهران فن انجام میشود و نحوه جرم گیری و رسوب زدایی و شیوه آن بستگی به نوع گرقتگی لوله فاضلاب دارد. برخلاف تصور بسیاری از مردم جرم گیری لوله فاضلاب کار زیاد سختی نیست رسوب لوله باعث گرفتگی لوله ها و انتشار بوی بد فاضلاب در منزل میشود برای جلوگیری از بدتر شدن اوضاع، باید در جهت رفع جرم لوله با لوله بازکنی تهران فن تماس بگیرید.

 

چهار روش ساده جرم گیری و رسوب گیری لوله فاضلاب در تهران

جرم گیری با فنر لوله بازکنی
استفاده از محلول جرم گیری لوله فاضلاب
کمک از متخصص لوله بازکنی تهران فن
استفاده از مخلوط جوش شیرین و سرکه

 

لوله بازکنی شبانه روزی در تهران

خدمات لوله بازکنی شبانه روزی یعنی اینکه در صورت نیاز به لوله بازکن یا فاضلاب بازکن شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز، میتوانید با شماره تلفن لوله بازکنی تهران فن میتوانید تماس بگیرید.

در صورت گرفتگی توالت یا سینک ظرفشویی یا موارد دیگر در هر ساعت از شب، مجبور نیستید تا صبح صبر کنید شما همان لحظه میتوانید با ما تماس بگیرید تا فاضلاب بازکنی تهران فن در کمترین زمان مشکل شما را رفع نمایند. گرفتگی لوله های فاضلاب غیره قابل پیش بینی هستند و ممکن است در یک روز تعطیل این اتفاق رخ بدهد قطعا کارهای خدماتی باید در روزهای تعطیل نیز خدمات ارائه دهند به همین دلیل شرکت لوله بازکنی تهران چندین سرویس کار رزرو برای روزهای تعطیل و شب آماده دارد تا مشکل شما را رفع نمایند و برای اینکه شما با آسودگی در هر ساعت میتوانید با ما تماس 09104742040 بگیرید کلیه پرسنل ما از میان افراد متعهد و با اخلاق اتتخاب میشوند و به حسن اخلاق شهره هستند.

 

4/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا