کامپیوتر ، موبایل ، اینترنت

6 تا از بهترین ترفندهای استفاده از آی‌فون

 

 

دانستن ترفندها و میانبرهای یک گجت به ما امکان می‌دهد که بتوانیم استفاده بهتری از هندستمان داشته باشیم. سال گذشته میلادی یک سری ترفندهای جالب و کاربردی برای آی‌فون منتشر شد که تصمیم گرفتیم این ترفندها را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

 سیستم عامل iOS 8, حافظه RAM

افزایش سرعت لود شدن پیج‌های اینترنتی در آیفون

 

1- در چند ثانیه آی‌فون خود را سریع‌تر کنید
برای اینکه از دست لگ‌ها خلاص شوید و سرعت لود شدن پیج‌های اینترنتی را بالاتر ببرید، باید یک سر و سامانی به حافظه RAM بدهید. برای این‌کار دکمه پاور را بفشارید تا منوی مربوطه ظاهر شود. پس از اینکه گزینه Swipe to Power Off را دیدید، انگشت خود را روی دکمه خانه بکشید و به مدت 5 ثانیه نگه دارید. تمام شد!
فقط به خاطر داشته باشید که با اینکار تمام برنامه‌های باز در پس زمینه بسته خواهند شد.

 

 سیستم عامل iOS 8, حافظه RAM

 

2- عمر باتری را افزایش دهید
باتری هندست رو به تمام شدن است و شارژر دم دستتان نیست؟ خب راه چاره اینجاست به این آدرس بروید: Settings Battery Low Power Mode یا اینکه از سیری بخواهید اینکار را برایتان انجام دهد. با فعال کردن گزینه Low Power Mode آی‌فون شما تا چهار ساعت بیشتر روشن می‌ماند.

 

 سیستم عامل iOS 8, حافظه RAM

اپلیکیشن مدیکال آی‌دی

 

3- در زمان حادثه جان خود را نجات دهید
اپلیکیشنی به نام Medical ID وجود دارد که می‌توانید با داشتنش در زمان لازم اطلاعاتی چون دسترسی به کانتکت‌ها، اطلاعات پزشکی و غیره را در اختیار پلیس یا پزشک بدون نیاز به وارد شدن به تلفن قرار دهید. برای داشتن مدیکال آی‌دی اگر دستگاه‌تان مجهز به iOS 8 یا بالاتر است، کار خاصی نیاز نیست تا انجام دهید و تنها کافیست برنامه Health را پیدا کنید، آن را باز کرده و سمت راست، پایین، گزینه Medical ID را پیدا کنید. در این قسمت می‌توانید اطلاعاتی که لازم است وارد کنید تا در مواقع لزوم از آن‌ها استفاده شود.

 

 سیستم عامل iOS 8, حافظه RAM

 

4- زنگ هشدار اورژانس را خاموش کنید
اگر خدایی نکرده وسط یک جلسه مهم باشید و آی‌فونتان تصمیم بگیرد آژیر بکشد، واقعا اوضاع بد می‌شود. پس بهتر است به این جا بروید Settings Notifications و گزینه مربوطه را خاموش کنید.

 

 سیستم عامل iOS 8, حافظه RAM

خاموش کردن زنگ هشدار اورژانس در گوشی آیفون

 

 5- ویژگی مکان‌یابی را خاموش کنید
اگر از آن دسته کاربرانی هستید که دوست ندارید دیگران بفهمند کجا هستید و اوقات خود را در چه مکان‌هایی می‌گذرانید، بهتر است ویژگی Frequent Location را غیر فعال کنید. این ویژگی نه تنها مکانی که در آن بودید نشان می‌دهد، بلکه اشاره دقیقی به زمان و تاریخ حضورتان هم می‌کند. خوشبختانه باید گفت که امکان پاک کردن تاریخچه این ویژگی وجود دارد. برای انجام این‌کار به تنظمیات و بخش Privacy بروید، سپس گزینه Location Services را بی‌یابید. بعد گزینه SystemServices را بفشارید.
در پنجره باز شده، روی Frequent Location ضربه بزنید و در اینجا Clear history را انتخاب کنید.

 

آی‌فون, ترفندهای آیفون

 

6-ویژگی‌های هزینه‌دار را خاموش کنید
Wi-Fi Assist یک ویژگی هزینه ساز است که در هنگام در دسترس نبودن یا ضعیف بودن وای فای به صورت خودکار اتصال 4G را روشن می‌کند. برای خاموش کردن این ویژگی به مسیر زیر بروید Settings Cellular و Wi-Fi Assist را خاموش کنید.
منبع: itresan.com

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا