تغذیه و رژیم

تغذیه ای سالم برای کاهش وزن

یه سری خوراکی واستون آوردیم که  واقعا برای تغذیه لاغری کمک میکنه

 

Healthy eating for weight loss

گردو: گردو یکی از آجیل هایی است که به شما کمک می کند تا خیلی سریع و طبیعی چاق شوید. میزان امگا 3 در این ماده بسیار زیاد است و از بیماری های مختلف در بدن شما جلوگیری می کند.

 

Healthy eating for weight loss(7)

شیر پرچرب: شیر به تنهایی می تواند بسیاری از بیماری های بدن را از بین ببرد ولی بسیاری از پزشکان نوع کم چرب آن را توصیه می کنند شیرپرچرب تمام خواص شیر را دارد و گزینه مناسبی برای افرادی است که می خواهند چاق شوند.

 

Healthy eating for weight loss(4)

نارگیل: نارگیل یکی از بهترین میوه هایی است که می توانید از آن استفاده کنید. آب نارگیل دارای مواد مغذی بیشماری است و کالری بالایی دارد که می تواند به شما در افزایش وزن کمک کند.

 

Healthy eating for weight loss(3)

 موز: موز میوه ای که می تواند به عنوان یک کربوهیدارات سالم از آن نام برد و یکی دیگر از مواد خوب برای چاق شدن است. موز همچنین می تواند انرژی روزانه شما را نیز تامین کند.

 

Healthy eating for weight loss(1)

دانه های مغذی: از جمله دانه های مغذی می توانیم به تخم کتان، دانه هندوانه، شاه دانه و کنجد اشاره کنیم که هر کدام آن ها دارای اسیدهای چرب مفید برای بدن هستند و به شما در چاق شدن کمک به سزایی می کنند.

 

Healthy eating for weight loss(6)

بادام: بادام یکی از تنقلات سالم که می توانید روزانه از آن استفاده کنید. سرشار از ویتامین های مختلف و همچنین مبارز بیماری های عصبی است. بادام نیز می تواند به افراد لاغر کمک بسزایی بکند.

 

Healthy eating for weight loss(2)

روغن زیتون: هیچ پزشکی را پیدا نخواهید کرد که روغن زیتون را توصیه نکند. این روغن نه تنها به شما در چاق شدن کمک می کند بلکه از بیماری های قلب و عروقی نیز پیشگیری می کند.

 

Healthy eating for weight loss(5)

سیب زمینی: منبعی عظیم از کربوهیدارات ها و همچنین مملو از مواد مغذی که البته همیشه به عنوان یک ماده چاق کننده از آن نام برده می شود.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا