چیدمان و دکوراسیون

طراحی های زیبای تراس و بالکن

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از چیدمان و دکوراسیون همراه باشید :

فصل بهار بهترین فصل برای سر و سامان دادن به محوطه ی بیرونی و ایجاد یک فضای سبز دنج و خصوصی برای شما می باشد. امروز در این مطلب می خواهیم شما را با اصول طراحی تراس و بالکن از انتخاب کفپوش مناسب تا گلکاری فضا و سایر ظوابط طراحی تراس و بالکن آشنا کنیم. پس اگر شما هم قصد طراحی بالکن خود را دارید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

انتخاب کفپوش مناسب برای تراس و بالکن

با توجه به گلکاری و ایجاد فضای سبز در فضای تراس و بالکن، کفپوش انتخابی در طراحی بالکن شما باید علاوه بر مقاومت بالا در برابر عوامل جوی و رطوبت باید بتواند جلوه و زیبایی خاصی به فضای تراس شما ببخشد. برای این منظور می توانید از کفپوش های متنوعی همچون کاشی و سرامیک، چوب، جمن مصنوعی، سنگ و یا سایر کفپوش های از این قبیل استفاده نمایید.

 

دکوراسیون و چیدمان تراس و بالکن, نکاتی برای طراحی تراس و بالکن

از کفپوش های متنوعی همچون کاشی و سرامیک، چوب، جمن مصنوعی، سنگ و… استفاده نمایید

 

انتخاب نرده و حفاظ مناسب برای تراس و بالکن

یکی دیگر از المان های پراهمیت در طراحی تراس و بالکن انتخاب نرده و حفاظ مناسب برای فضای بیرونی شما می باشد. نرده حفاظ انتخابی شما علاوه بر اینکه باید استاندارد لازم در غالب حفاظت در برابر حوادثی مانند لیزخوردن و پرت شدن از ارتفاع را داشته باشد باید در عین زیبایی غیرقابل نفوذ نیز باشد. نرده های چوبی و شیشه بالکن و نرده های فلزی امروزه یکی از پر طرفدارترین انواع نرده و حفاظ برای طراحی تراس و بالکن می باشد.

 

چیدمان تراس و بالکن,طراحی تراس و بالکن

یکی از پر طرفدارترین انواع نرده و حفاظ برای طراحی تراس و بالکن می باشد

 

انتخاب سایبان مناسب برای تراس و بالکن

سایبان یکی از مبلمان کاربردی فضای بیرونی می باشد که در انتخاب آن برای فضای تراس و بالکن تان باید حتما ابعاد فضایی تان را در نظر بگیرید، همچنین توجه داشته باشید که سایبان انتخابی تان باید متناسب با کاربرد فضای بیرونی تان و میزان تابش آفتاب انتخاب شود.

 

طراحی داخلی بالکن,چیدمان بالکن

در انتخاب سایبان برای فضای تراس و بالکن تان باید حتما ابعاد فضایی تان را در نظر بگیرید

 

انتخاب آبنما مناسب برای تراس و بالکن

آبنما یکی از المان های الحاقی به فضای تراس و بالکن می باشد که بهتر است برای تراس های بزرگ از آن استفاده نمایید، اما می توانید با توجه به ابعاد فضایی تان از آبنماهای دیواری و یا ترکیبی برای طراحی تراس و بالکن تان استفاده کنید.

 

طراحی حیاط خلوت,انتخاب کفپوش برای تراس

آبنما یکی از المان های الحاقی به فضای تراس و بالکن می باشد

 

انتخاب گلدان مناسب برای طراحی بالکن و تراس

گل و گیاه یکی از عناصر پر اهمیت در طراحی فضای تراس و بالکن می باشد. بنابراین باید در طراحی فضای تراس و بالکن توجه ویژه ای به آن ها داشته باشید. برای انتخاب گلدان مناسب برای دکوراسیون فضای بیرونی تان باید به ابعاد فضای تراستان دقت داشته باشید، به طور مثال انواع گلدان های دیواری و یا گلدان های اویزی می تواند برای تراس های کوچک بسیار پر کاربرد باشد. همچنین فلاورباکس ها گزینه ی مناسب دیگری برای بالکن های نسبتا بزرگتر می باشند که می توانید با توجه به تم فضایی تان انواع چوبی، فلزی، بتنی یا حتی پلاستیکی را برای فضای بیرونی تان انتخاب کنید.

 

نکاتی برای طراحی تراس و بالکن, راهنمای طراحی تراس و بالکن

گل و گیاه یکی از عناصر پر اهمیت در طراحی فضای تراس و بالکن می باشد

 

انتخاب نورپردازی مناسب برای طراحی بالکن و تراس

نورپردازی یکی از المان های تاثیر گذار در هر فضایی است که در طراحی فضای تراس و بالکن هم باید به آن توجه ویژه شود. در نورپردازی فضای بیرونی می توانید از نورهای نفطه ای و یا روشنایی های ریسه ای استفاده کنید تا فضای رویایی تری برای خود و عزیزانتان فراهم کنید.

 

طراحی تراس و بالکن,دکوراسیون و چیدمان تراس و بالکن

در طراحی فضای تراس و بالکن هم باید به نورپردازی توجه ویژه شود

 

انتخاب مبلمان مناسب برای طراحی بالکن و تراس

تعبیه مبلمان مناسب فضای باز آخرین ترفند برای داشتن یک بالکن تمام عیار می باشد. در انتخاب مبلمان فضای باز دقت داشته باشید که می توانید با خریدن یک دست مبلمان باکیفیت و راحت مخصوص فضای بیرونی راحتی فضای اتاق نشیمن را به فضای بیرونی بیاورید و از طراحی تراس و بالکن تان لذت کافی را ببرید. 

 

طراحی دکوراسیون بالکن و تراس, طراحی داخلی بالکن

انتخاب مبلمان مناسب فضای باز آخرین ترفند برای داشتن یک بالکن تمام عیار می باشد

 

منبع : chidaneh.com

منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا