رپورتاژ آگهی

نحوه اجاره آپارتمان و سوئیت مبله در ترکیه

اجاره سوئیت در ترکیه

اگر دوست دارید به استانبول سفر کنید  و بدون تور به این مکان بروید  و یا اینکه می خواهید در استانبول سوئیتی اجاره نمایید  و یا  قصد اقامت در ترکیه را دارید و به همین دلیل نیاز به اجاره آپارتمان روزانه دارید لطفا با ما همراه باشید و تا انتهای مطلب را بخوانید.

نحوه اجاره آپارتمان و سوئیت مبله در ترکیه

می خواهیم در مورد قیمت اجاره روزانه سوئیت و آپارتمان در استانبول اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.

قیمت اجاره روزانه سوئیت و آپارتمان در استانبول  قیمت های سوئیت های استانبول بستگی به موقعیت مکانی و امکانات و تمییزی سوئیت دارد همچنین تعداد مسافران هم بی تاثیر نخواهد بود.

هرنقطه از استانبول با نقطه ی دیگر آن ممکن است تفاوت های زیادی با هم داشته باشد حتی اگر فاصله این دو خیابان با هم صد متر باشد از لحاظ امکانات و موارد دیگر تفاوت های زیادی وجود دارد.

حال ما موقعیت مکانی غرب را با هم بررسی می کنیم  در این مکان به صورت میانگین اجاره یک نفر روزانه حدودا 150 تا 200 لیر می باشد.

 این مقدار مخصوص واحدهای تمییز و با امکانات رفاهی بیشتر است  و طبیعتا اگر امکانات و کیفیت اتاق کمتر باشد قیمت کاهش پیدا می کند.

اجاره سوئیت با وسایل مورد نیاز

اجاره آپارتمان مبله در استانبول

اجاره مبله استانبول

شما می توانید به طور مستقیم و بدون واسطه از برخی شرکت های مخصوص اجاره آپارتمان مبله مانند سایت، آسان یاب اجاره واحد مبله در ترکیه را انجام دهید.

و اتمامی عکس های واحدهای مبله و مشخصات این واحدها در سایت واقعی بوده و شما می توانید با خیال راحت واحد خود را انتخاب نمایید.

همچنین اجاره واحد مبله در ترکیه ماهانه یا روزانه با قیمت مناسب در سایت، آسان یاب قابل انجام هست.

سوالات متداول مشتریان  و پاسخ به آن ها

–  قیمت اجاره روزانه آپارتمان در استانبول به پول ایران چقدر است؟

برای واحدهای یک خواب شبی ۳۰۰ هزار تومان اجاره داده میشود

–  این سوییت ها شامل چه امکاناتی هستند؟

تمامی سوییت ها دارای استخر، باشگاه بدنسازی و نگهبانی هستند.

– چگونه میتوانم سوئیت دلخواهم را به بهترین قیمت رزرو کنم؟

 شما میتوانید با مطالعه این پست از مشاورین ما کمک بخواهید تا موردهای قیمت مناسب به شما معرفی شوند

–  صرفه اقتصادی رزرو هتل بیشتر است و یا اجاره سوئیت؟

  قطعا اجاره سوئیت صرفه اقتصادی بیشتری دارد.

–  آیا سوییت ها و موردهای روزانه مناسب خانواده ها هستند؟

  بله. تمامی موردهای ما مناسب خانواده ها بوده و از امنیت کافی برخوردار هستند.

اجاره اتاق ارزان در استانبول

با صرف نظر از افراد متولی که بهای تمام شده سفر برایشان اهمیت چندانی نداشته و تنها به کیفیت سرویس دهی و استفاده حداکثری از لحظاتشان می اندیشند،

می توان ادعا کرد که استقرار در مکانی ایده آل با نازل ترین قیمت یکی از دغدغه های اصلی همه مسافرین می باشد.

این قانون نانوشته و عمومی، مختص به شهر، کشور و قومیت خاصی نبوده و همه انسان ها در سراسر دنیا، استفاده از امکاناتی یکسان با بهای کمتر را ترجیح می دهند.

 

در همین رابطه ، کشور ترکیه به عنوان همسایه ای که از اتباع ایرانی روادید نطلبیده و در ازای آن بخش عمده ای از درآمدهای گردشگری خود را مرهون سفر هموطنانمان به این کشور می باشد ، با اتخاذ تمهیداتی امکان ورود و استقرار افراد مختلف با سطوح درآمدی گوناگون را مهیا کرده است و شما می توانید با اجاره آپارتمان مبله در استانبول سفر لذت بخشی را تجربه نمایید .

یکی از مهمترین این اقدامات ، ارائه اقامتگاه های مختلف با هزینه های گوناگون می باشد.

هتل های ۴ و ۵ ستاره، با ساختاری مجلل، سوئیت های ماه عسل و اتاق های لوکس، ویلاهای نزدیک آب، هتل های ۳ ستاره، هتل آپارتمان ها و منازل شخصی اجاره ای نمونه ای از اقامتگاه هاییست که همانند ایران، می توان در ترکیه نیز آن ها را یافت؛

بدیهی ست که میزان کیفیت یک مجموعه و تعداد ستاره های آن، محل قرارگیری مجموعه، نوع سرویس دهی، مکانات سخت افزاری و زیرساختی هتل، میزان نزدیکی به مرکز شهر یا ایستگاه های حمل و نقل و همچنین زمان ورود و خروج به این شهر از جمله مهمترین عوامل اجاره اتاق ارزان در استانبول می باشد.

اقامتگاه های این شهر برای هر شب به ازای هر نفر از ۲۰ تا ۴۰۰۰ دلار اجاره داده می شوند که مسافرین با توجه به بودجه و مدت زمان استقرار خود در این شهر یکی را برمی گزینند.

در همین رابطه اجاره اتاق ارزان در استانبول تعریف مختلفی برای مسافرین گوناگون دارد.

ممکن است هزینه ای که برای مسافری سنگین بوده ، برای دیگری ایده آل باشد و شخص سومی بتواند با این مبلغ چند روز در ترکیه بماند .

با وجود این عوامل که مشخص می کند گرانی و ارزانی یک مکان امری نسبی بوده و به توانایی مالی مسافر بستگی دارد.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا