آراد برندینگ

قیمت مجسمه برنجی هندی

قیمت مجسمه برنجی هندی

در سالهای اخیر تولید انواع مجسمه برنجی با طرحهای متنوع و قیمت مناسب رواج بسیاری داشته است.

اگر می خواهید از انواع مجسمه ها از جمله مجسمه برنجی رقص باله برای دکوراسیون منزلتان استفاده کنید می توانید در سراسر خانه از سبکهای مختلف بهره ببرید.

چیدمان مجسمه در منزل به زیبا تر شدن قسمتهایی مثل پذیرایی، اتاق خوابها، حمام و سرویس بهداشتی کمک زیادی می کند.

در چیدمان مجسمه ها حتما نباید از سازه های بزرگ استفاده شود هر شخصی می تواند با سلیقه و سبک مورد علاقه ی خودش از هر سایز مجسمه استفاده کند.

مجسمه های برنجی از گذشته تا کنون بسیار جذاب و پر طرفدار می باشند.

قیمت مجسمه برنجی هندی

امروزه دیزاین و طراحی منازل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد زیرا طرز چیدمان دکور منازل تا حد زیادی سلیقه و شخصیت افراد ساکن در آنها را نمایان می کند.

به همین دلیل افراد برای طراحی داخلی منازل خود معمولا به دنبال اکسسوریهایی از جمله آینه دکوراتیو می باشند که هم کیفیت خوبی داشته باشند، هم ارزان قیمت باشند و هم باعث جذابیت و زیبایی بیشتر خانه شوند.

استفاده از مجسمه های برنجی به دلیل تنوع زیاد در طرح و رنگ و نیز جنس بسیار مرغوب، مناسب ترین گزینه برای این اشخاص می باشند.

از آن جا که برای تهیه ی آسان این محصولات شیک و منحصر به فرد به فروشگاهی قابل اعتماد نیاز دارید مجموعه ی آراد برندینگ با تلاش فراوان این امکان را برایتان فراهم آورده تا برای خرید انواع مجسمه های برنجی عالی و درجه یک سفارش خود را در سایت ما به ثبت رسانده و با استفاده از آنها در دیزاین منازل خود بسیار لذت ببرید.

قیمت مجسمه برنجی

مجسمه های برنجی تندیسهایی از جنس آلیاژ برنج می باشند که بیشتر به شکل حیوانات ساخته می شوند.

این مجسمه ها با توجه به کاربردی که دارند در اندازه های مختلف ساخته می شوند.

به مجسمه های کوچک تندیسک و به مجسمه های سر و شانه که تصویر چهره ی افراد می باشند سردیس گفته می شود.

این مجسمه ها بهترین گزینه برای دکوراسیون و طراحی داخلی منازل به شمار می روند.

امروزه با گسترش تولید انواع مجسمه برنجی دیزاین و طراحی منازل به راحتی و با تنوع بیشتری صورت می گیرد چون دکوراسیون منازل با استفاده از این مجسمه ها هم می تواند به شکل سنتی طراحی شود و هم به صورت مدرن و به روز انجام گیرد.

قیمت مجسمه برنجی هندی

وقتی مقدار مس موجود در ترکیب فلز برنج زیاد باشد به تبع آن قیمت مجسمه برنجی نیز افزایش می یابد زیرا فلز برنج از ترکیب مس و روی به وجود می آید و تغییر میزان مس باعث تغییر کیفیت برنج می شود.

فلز برنج آلیاژی است که به دلیل کیفیت و جاذبه ی فراوان مشتریان پر و پا قرص خود را دارد.

در صنعت جواهر سازی و اکسسوری طلا نیز از آلیاژ برنج استفاده می شود زیرا رنگ منحصر به فرد و ظرافت خاصی دارد.

آلیاژ برنج به دلیل درخشش و برقی که دارد بیشتر در ساخت مجسمه به کار می رود زیرا بسیار محکم و با دوام است و در مدت طولانی کیفیت خود را از دست نمی دهد.

نگهداری و مراقبت از مجسمه های برنجی نیز بسیار آسان می باشد چون علاوه بر زیبایی و جذابیت فراوانی که دارند از قیمت گرانی برخوردار نمی باشند و لازم نیست نگران به سرقت رفتن آنها باشید.

مجسمه برنجی هندی

در بسیاری از کشورهای استفاده از مجسمه رایج است، مجسمه برنجی هند و پاکستان بیشتر به چشم می خورد و استفاده بیشتری دارند مس خالص منشا آلیاژهای برنز و برنج است و به طور گسترده ای در ساخت اشیا روزمره استفاده شده است، هنر تولید کنندگان مجسمه با استفاده از اصل مجسمه سازی، تکثیر صادقانه چهره در یک یا چند نسخه و در قالبهای مختلف و با انواع مواد از آلیاژهای سرب، مس، برنز، برنج، آهن، چدن و ​​غیره است.

برنج یک آلیاژ غیر آهنی است که از مس و روی با نسبتهای مختلف ساخته شده است که بسته به ترکیب آن، نام های دیگری نیز به آن نسبت داده می شود: تومباک، آرکال، برنز فلورانسی اینها را می توان نام برد که در همه جا به این اسم ها شناخته می شوند.

قیمت مجسمه برنجی هندی

صنعت مجسمه سازی در کل دنیا پیشرفت کرده است و بعضی از کشورها در این زمینه حرفایی برای گفتن دارند که می شود مجسمه برنجی هندی را یکی از باکیفیت ترین مجسمه ها با جنس برنج معرفی کرد.

بسیاری از هنرمندان و مجسمه سازان، مجسمه هایی را از جنس برنج ساخته‌اند، مجسمه های برنجی این امکان را فراهم می کند که نمونه های متعددی از قالب گچ و سفال قالب گیری شود، مجسمه های برنجی در بازار هنر مورد توجه بسیاری قرار گرفته است، به ویژه آثار هنرمندان مدرن یا معاصر و مجسمه های حیوانی نیز محبوب هستند.

برنج در مجسمه سازی اغلب با سایر فلزات گرانبها اشتباه گرفته می شود، برنج آلیاژی است که از مس تشکیل شده است و برای ساختن یک مجسمه آن را در دمای خیلی بالا ذوب می کنند و مواد بدست آمده را در قالب می ریزند.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا