آراد برندینگ

قیمت قفل کتابی ضد اسید

قیمت قفل کتابی ضد اسید

از مهمترین وسایلی که به منظور بالا بردن میزان امنیت درب ها استفاده می گردد، قفل کتابی است همانطور که درسایت آراد برندینگ به تفصیل به آن پرداخته شده است این وسیله از تکنولوژی بسیار خوبی برخوردار بوده و در حال حاضر به دلیل نیازی که به آن وجود دارد، خرید و فروش آنها رونق خوبی گرفته است و در سایز بندیها و مدلهای مختلف تولید می گردد و هر کدام از آنها دارای قیمت خاص خود است.

قیمت قفل کتابی ضد اسید

قفل کتابی به علت مزایا و برتریهایی که نسبت به هر قفل دیگر دارد، امروزه بیشتر قابل توجه است، از طرفی این نوع از قفل برای هرگونه درب ساختمانی یا درب وسایل دیگر مانند درب وسایل نقلیه قابل استفاده می باشد، از این رو کاربرد بیشتری داشته و در نتیجه بازار خرید آن هم شلوغ تر است.

قفل کتابی ضد اسید

در بازار داخلی انواع مختلفی از قفل کتابی همانند قفل فرمان عرضه می شوند که یکی از پرطرفدارترین آنها مدلهای ضد اسید هستند، همانطور که از نام این مدل قفلها مشخص است در برابر هر نوع ماده شیمیایی مانند اسید مقاومت بالایی دارند.

قفل ضد اسید با نامهای دیگری مانند قفل دوجداره یا روکش دار نیز شناخته می شوند به این معنی که در ساخت آنها بجای استفاده از یک روکش فلزی، دو یا چند روکش بسیار مقاوم از آلیاژهای فولاد یا استیل را به عنوان لایه نهایی روی قفل قرار می دهند.

اغلب سارقین برای باز کردن قفلهای کتابی از شیوه تزریق اسید به داخل آنها استفاده می کنند اما مقاوم بودن نمونه های روکش دار و دوجداره سبب شده تا نتوانند این نوع قفلها را به راحتی باز کنند.

روکش فولادی قفل از شکستن آنها هنگام ضربه خوردن نیز جلوگیری می کند، این ویژگی سبب شده تا قفلهای ضد اسید در برابر سرقت مقاومت زیادی داشته و برای نصب و استفاده جهت قفل کردن دربهای آکاردئونی مغازه ها انتخاب مناسبی باشند.

قیمت قفل کتابی ضد اسید

از دیگر مزیتهای قفل کتابی باید به کوتاه بودن حلقه آویز آن اشاره کنیم که سبب شده بریدن آن توسط سارقین سخت و دشوار باشد، با این حال جنس بدنه قفل کتابی ضد اسید اهمیت زیادی در میزان مقاومت آن دارد.

مغزی قفل کتابی ضد اسید نیز از جنس آلیاژ برنج ساخته می شود که در برابر خورندگی مواد اسیدی و شیمیایی مقاومت قابل توجه ای دارند و به راحتی ذوب نمی شوند.

وزن قفل کتابی به عنوان یک معیار کیفی نباید نادیده گرفته شود، به این معنی که هنگام خرید این ابزار، مدلهایی را انتخاب کنید که بیش از اندازه سبک نباشند چرا که باز کردن آنها راحت تر خواهد بود.

باید اشاره کنیم که این نوع قفلها در دو دسته کلی یعنی قفل کتابی ثابت و قفل فنری با کلید پیچی قرار می گیرند که مدلهای فنری دارای تکنولوژی پیشرفته تری هستند و امکان باز کردن آنها به راحتی امکان پذیر نیست.

قیمت قفل کتابی

هر وسیله ای که در دنیای امروزی ساخته می شود و قابلیت تجارت را دارا می باشد، برای آن یک قیمت مخصوص در نظر گرفته می شود که این امر در مورد قفل کتابی و درب ضد سرقت هم صدق می کند و قیمت این وسیله با توجه به نوع آن و مقدار هزینه های به کار رفته برای ساخت وسیله مشخص می شود.

قفل های کتابی موجود در بازارهای داخلی امروزه دو نوع ایرانی و خارجی را تشکیل می ‌دهند که از نقطه نظرهای گوناگون مانند کیفیت یا اندازه دسته بندی می شوند و هر دسته از آنها دارای قیمت خاص خود می باشد و معمولاً قفلهای بزرگتر دارای قیمتهای بیشتری می باشند و مدلهای کوچک تر ارزان تر هستند.

به علاوه باید بدانید که هرچه برند مورد نظر معتبرتر و شناخته شده تر باشد، قیمت بیشتری خواهد داشت.

قیمت قفل کتابی ضد اسید

کیفیت این محصول اصلی ترین فاکتور تعیین کننده قیمت قفل کتابی می باشد و برخی از برندها واقعا از نظر کیفی، گونه‌ ای برتر می باشند و نه تنها ایمن تر هستند، بلکه از ساختار پیشرفته تر و مجهزتری هم برخوردار می باشند، به همین علت این نوع از قفلها از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده و قیمت بیشتری نیز برای آنها در نظر گرفته می شود.

معمولا نوع ایرانی کالاها قیمت های ارزان تری دارند و هر چند از کیفیت خوبی برخوردار می باشند، اما خرید آنها از نظر اقتصادی گزینه مناسب تری است، بنابراین به شما توصیه می شود که برای داشتن یک خرید ارزان قیمت، نوع ایرانی این وسایل را که جزو برندهای برتر هستند، انتخاب کرده و تهیه کنید.

لازم است که فروشندگان لیست قیمت قفلهای کتابی خود را به همراه جزئیات مربوط به هر وسیله در اختیار فرد خریدار قرار بدهند تا خریدار پیش از اقدام به تهیه این وسیله بتواند مدلهای مختلف آن را بررسی کرده و مناسب ترین نوع آن را از نظر اندازه، کیفیت و قیمت انتخاب کرده و تهیه کند.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا