آراد برندینگ

مسیر پیشرفت من با حوزه ظروف رقم خورد

مسیر پیشرفت من با حوزه ظروف رقم خورد

خیلی ها وقتی متوجه می شوند که من در سن کم موفق شدم که یک فرد ثروتمند شوند به دنبال راز پیشرفتم هستند که در این رابطه می توانم بگویم که من با ورود به حوزه ظروف پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کردم و در این حوزه یک فرد معروف و سرشناس شدم، با توجه به اینکه این حوزه بسیار وسیع است من سه مورد از انواع پر فروش ظروف را معرفی می کنم.

ظروف میناکاری

صنایع دستی از دیر باز یکی از حرفه های مورد توجه نزد ایرانیان بوده است، تولید دستی این محصولات در گذشته به عنوان اقلام مورد نیاز برای زندگی روزمره صورت می گرفت. انواع صنایع دستی اصفهان اعم از ظروف میناکاری و جعبه های خاتم کاری شده و… ابتدا فقط به صورت مستقیم و در فروشگاه ها و تولیدی های این محصول امکان پذیر بود. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فنون جدید بازاریابی فروشگاه های آنلاین نیز در کنار فروشگاه های مستقیم به رقابت برای کسب بالاترین سرانه فروش پرداخته اند.

مسیر پیشرفت من با حوزه ظروف رقم خورد

اردو خوری چوبی

امروزه در اکثر منازل با توجه به کارایی فوق العاده از ظروف اردو خوری چوبی در ابعاد مختلف موجود می باشد. معمولا با توجه به سایر ظروف بانوان از این ظروف خریداری می کنند و همچنین دارای تنوع بسیار بالایی بوده که می توان به راحتی از مدلهای مختلف انتخاب کرد. نمونه ی گرد چوبی دارای یک دایره در مرکز و همچنین به سه بخش دیگر تقسیم شده که برای انواع خوراکیهایی که با سس سرو می شود، مناسب می باشد. نمونه های مربع در ظاهر ساده هستند اما داخل آن معمولا به اشکال مختلف تقسیم بندی شده است و برای هر سلیقه ای مورد پسند قرار گرفته است.

مسیر پیشرفت من با حوزه ظروف رقم خورد

ظرف شکلات خوری

ظرف شکلات خوری مسی، یکی از اشیاء تزیینی و کاربردی برای برخی از فضاها، منازل، هتل ها، شرکت ها و… به شمار می رود و مناسب ترین اندازه ی آن برای بانوان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شکلات خوری مسی 12 نفره، بستگی به تعداد مهمان ها دارد که می توان به تعداد نفرات، اندازه ی آن را مشخص کرد. از این کالا، علاوه بر شکلات خوری می توان به عنوان نقل و نبات، آجیل، انواع تنقلات و یا حتی میوه خوری و… بسیار مناسب بوده و از آن استفاده کرد. برای تولید این شکلات خوری مسی، از مقداری آلیاژ مس و فلز استفاده شده است که هر چه خلوص مس بیشتر باشد، وزن آن تغییر کرده و ضخامت بدنه ی این شکلات خوری مسی را تعیین می کند.

مسیر پیشرفت من با حوزه ظروف رقم خورد

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا