آراد برندینگ

بهترین دوران زندگیم زمانی بود که با انواع پرده آشنا شدم

بهترین دوران زندگیم زمانی بود که با انواع پرده آشنا شدم

من در شغل های مختلفی کار کردم اما از زمانی که به پیشنهاد دوستم وارد این شغل شدم و با انواع پرده آشنا شدم بسیار لذت بخش بود و بهترین دوران زندگی من از همان روز شروع شد زیرا کم کم ثروتمند شدم و به تمام آرزوهام رسیدم در ادامه با انواع پرده آشنا شوید.

پرده پذیرایی

ته ای که موقع خرید پرده پذیرایی زبرا باید به آن توجه کرد این است که طرح پرده زبرا مورد پسند مشتری قرار بگیرد. و پرده های زبرا انواع مختلفی دارند که در بازار می توانید انواع آن را مشاهده کنید.

امروزه بسیاری از افراد قبل از آن که به کیفیت محصول توجه کنند به شکل ظاهری آن توجه می کنند که از چه طرح ها و رنگ هایی تشکیل شده اند.

امروزه تقریبا تمام پرده های موجود در بازار پرده طرح دار می باشد که پرده زبرا طرح دار هم در بازار به وفور دیده می شود. رضایت مشتریان برای خرید پرده های زبرا را می توان کیفیت و طرح های شکیل این نوع پرده دانست.

بهترین دوران زندگیم زمانی بود که با انواع پرده آشنا شدم

پرده زبرا

در میان پرده های مدل زبرا، پرده زبرا طرح گل دار یکی از پر طرفدار ترین نوع پرده می باشد که اکثر مشتریان بدلیل طرح های گلدار که این پرده ها دارند، فروش زیادی را از آن خود کرده اند. پرده ها از گذشته تا امروز توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نموده اند.

دلایل زیادی را می توان برای استفاده از پرده نام برد و یکی از این دلایل، جلوگیری از نور خورشید می باشد.

و در گذشته این موضوع بسیار نقش مهمی داشته است زیرا که پنجره های قدی و بلند ساخته می شده است. به ناچار پرده های بلندتی می دوختند و در ابتدا پرده ها معمولا مشکی رنگ بودند و بدون نقش و نگار، صرفا برای عدم دید و عدم ورود نور خورشید.

دلیل دیگر استفاده از پرده، جلوی ورودی ها که مانند درب عمل می کرده بوده است. رسم چنین بوده است که اگر در درب ورود، پرده را آویزان می کرده اند شخصی که در پشت پرده قرار دارد.

بهترین دوران زندگیم زمانی بود که با انواع پرده آشنا شدم

پرده شید

پرده های طرح دار را می توان در دوره دوم تاریخ پرده دانست که بعد از آن که پرده شید در بین مردم رواج پیدا کرد. بسیاری از افراد با خلاقیت بداهه خودشان طرح هایی را به پرده اضافه کردند.

این کار در ابتدا با بریدن بخشی از سح پوستی پرده صورت می گرفت که طرح هایی برجسته را نمایان می کرد و رفته رفته با خلاقیت بیشتر، تیکه های پوستی دیگر را اضافه کردند و نقش و نگار های فراوانی را پدید آوردند.

طرح های زیادی در بازار موجود می باشد که پرده زبرا طرح گل بیشتر مورد توجه افراد می باشد و بسیاری از پرده های موجود در بازار را مشاهده می فرمایید که اکثرا دارای طرح های گل و گیاه می باشند.

همیشه علاقه افراد به طبیعت زیاد بوده است، و در پرده ها و تابلو فرش های قدیمی طرح های گل را زیاد مشاهده خواهید کرد.

بهترین دوران زندگیم زمانی بود که با انواع پرده آشنا شدم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا