آراد برندینگ

بارش ثروت بر بام زندگی ام با ایزوگام

بارش ثروت بر بام زندگی ام با ایزوگام

شاید در گذشته داشتن یک پدر پولدار تنها ضامن ثروتمند بودن یک جوان بود اما امروزه با وجود روش های جدید می توان حتی بدون داشتن سرمایه به یک ثروت پایدار رسید. من با سرمایه اندکی که داشتم کسب و کار جدیدم را با پول مشتری راه اندازی کردم و در زمینه ایزوگام پس از مدتی به زندگی ایده آلی که می خواستم رسیدم و در حال حاضر به یک فرد میلیاردر تبدیل شده ام.

ایزوگام باران بام

ایزوگام؛ یک عایق رطوبتی است و باید بدانید که قیمت ایزوگام باران بام از سایر برند ها گران تر می باشد که از ماده ی اولیه ی قیر ساخته شده و به اصطلاح فرآوری شده ی قیر می باشد، موارد مصرف ایزوگام شامل پشت بام خانه ها و ساختمانها، دیواره و کف استخرهای خانگی و صنعتی، دیواره ی سرویسهای بهداشتی عمومی و خانگی، پی سازه ها و ساختمان، کانالهای انتقال آب، تونلها، آبگیرها، انبارها، پارکها و سدها و بسیاری موارد دیگر که نیاز به عایق کاری دارند می باشد.

امروزه برای افزایش یافتن امنیت ساختمانها، از ایزوگام استفاده می شودکه برند برفاب و باران پوشش از شرکتهای فعال در این زمینه هستند.

بارش ثروت بر بام زندگی ام با ایزوگام

ایزوگام پلیمری

به هر میزانی که کیفیت مواد اولیه در ساخت ایزوگامها بهتر و بالاتر باشد محصول تولید شده مرغوب تر می باشد و قیمت ایزوگام پلیمری و خرید فروش آن متفاوت می شود و در انواع گوناگون تک لایه، ایزوگامهای دولایه و نمونه های سه لایه تولید و به بازار عرضه می شوند.

به منظور بالابردن میزان دوام و طول عمر انواع مختلف ایزوگامها از نوعی قیر مخصوص پلیمری استفاده می نمایند به منظور جلوگیری از ایجاد رطوبت و نم در ساختمانها نوعی عایق به نام ایزوگامهای پلیمری بسیار پرکاربرد می باشد.

این نوع عایق معمولا از الیاف مصنوعی و نوعی قیر ساخته می شود که مانع از نفوذ هرگونه رطوبتی به قسمتهای زیرین می گردد این ایزوگام طرح دار با کمک گرما بر روی سطوح مختلف نصب می گردند در نتیجه مانع از نفوذ هرگونه رطوبتی به قسمتهای زیرین می شوند.

بارش ثروت بر بام زندگی ام با ایزوگام

ایزوگام ایران شرق

ایزوگام را با حرارت دادن بسیار زیاد بر روی سقف خانه ها یا دیواره خانه نصب می کنند تا در مواقع بارانهای شدید خانه از رطوبت به دور باشد و همچنین گرما و سرما را در درون مزل حفظ می کند تا انرژی هدر نرود.همان طور که میدانید باتوجه به قیمت ایزوگام شرق می توانید آن رابه صورت های متری خریداری نمایید و بر اساس نیاز خود دریافت کنید اما دقت کنید که خرید رولی جور دیگری قیمت گذاری می شود که برای شما مقرون به صرفه تر است.

شاید برایتان سوال باشد که ایزوگام جهان بام شرق دارای چه کیفیتی می باشد باید گفت که این ایزوگام از ضخامت کافی برخوردار می باشد و یک لایه از این ایزوگام زرورق بوده است.

بارش ثروت بر بام زندگی ام با ایزوگام

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا