آراد برندینگ

لحظه طلایی برای پولدار شدن نزدیک شد

لحظه طلایی برای پولدار شدن نزدیک شد

ثروتمند شدن، یک امتیاز نیست،حق شماست! اگر تا جایی که میتوانیم، در زندگی دیگران ارزش ایجاد کنیم، این حق را داریم که هر چقدر دلمان میخواهد ثروتمند بشویم! چه کسی میتواند باور کند که من از طریق خوراک دام و طیور ثروتمند شدم؟ درست است کمی دور از باور است ولی امکان پذیر. شاید برای شما هم جالب باشد که من چگونه توانستم از این طریق به درآمد بالا برسم پس تا انتهای این مقاله همراه من باشید.

تفاله انگور

مزایای خرید تفاله انگور تازه وتفاله دیگر میوه ها برای خوراک دام و طیور بر همگان آشکار می باشد. اگر میخواهید از قیمت تفاله انگور اطلاع پیدا کنید همراه ما باشید. تفاله میوه ها به دلیل سرشار از انواع ویتامین ها، مواد مغذی و آنتی اکسیدان هاست که سبب تقویت سیستم ایمنی بدن دام و طیور می شوند. فیبر موجو در تفاله انگور سبب بهبود عملکرد دستگاه گوارش وانواع ویتامین های موجود در این محصول سبب تسریع در فرایند رشد و نمو دام و طیور می شود. تفاله انگور جهت پرواربندی دام های سبک و سنگین مانند گاو و گوسفند بسیار منطقی می باشد و در دامپروری های بزرگ و کارخانجاتی که کنسانتره خوراک دام و طیور تولید می کنند از تفاله انگور به عنوان مواد مغذی و افزودنی مفید استفاده می کنند. تفاله میوه را باید از نمایندگی های معتبر و عرضه کنندان قابل اعتماد خریداری کرد زیرا تفاله میوه به علت رطوبت بالا قابلیت ماندگاری بالا نداشته ودر مدت زمان کوتاهی وقرار گرفتن در مجاورت هوادچار کپک زدگی می باشد.

لحظه طلایی برای پولدار شدن نزدیک شد

تفاله سیب

 تفاله سیب و پودر ترکیبی انواع میوه ها برای خوراک دام با قیمت مناسب در مجموعه ما به فروش می رسد و فراورده جانبی از انواع میوه ها می باشد که قیمت تفاله سیب برای دام بسیار مقرون بصرفه است. از ترکیب تفاله انواع میوه ها مانند تفاله سیب، تفاله انگور، آلبالو، خرما، توت، لیمو و غیره که بر اساس فصل برداشت دو یا چند نوع تفاله را ترکیب و یک محصول با ارزش ومغذی جایگزین بخشی از خوراک دام در جیره دام قرار می گیرد. پودر ترکیبی تفاله میوه ها به علت طعم شیرین و دلچسب سبب افزایش اشتها در دامها و وزن گیری دامهای پرواری و کیفیت گوشت و فراورده های لبنیاتی در دامهای سیرده می شود، آنتی اکسیدانهای موجود در تفاله میوه ها سبب تقویت سیستم ایمنی بدن دام و طیور می شود و فیبر موجود در پودر ترکیبی میوه ها سبب بهبود عملکرد هضم در دستگاه گوارش نشخوار کنندگان می شود.

لحظه طلایی برای پولدار شدن نزدیک شد

تفاله مرکبات

در تغذیه دام، دامپروران همواره بر این تلاشند که جیره های با کیفیت در عین قیمت مناسب جهت کاهش هزینه خوراک دام جایگزین خوراک دانه ای گران قیمت مانند جو گندم و ذرت کنند که قیمت تفاله مرکبات در مقایسه با سایر خوراک دام بسیار مناسبتر است. استفاده از ضایعات تفاله میوه جات در داخل کشور به کمک دامپروران عزیزمان آمده است تا جایگزین بخشی از خوراک سنتی شود که معمولا گران قیمت هستند تفاله مرکبات به عنوان تغذیه دام یکی از پر کاربردترین تفاله میوه جات جایگزین بخشی از خوراک دام می باشد. استفاده از تفاله مرکبات در جیره دام هم از نظر کاهش هزینه و هم از نظر ارزش غذایی بسیار مناسب می باشد و ضریب تبدیل خوراک دام را کاهش می دهد.

لحظه طلایی برای پولدار شدن نزدیک شد

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا