آراد برندینگ

رونق کسب وکارم را مدیون آموزش هوش مالی هستم

رونق کسب وکارم را مدیون آموزش هوش مالی هستم

بعد از ور شکست شدن در کسب و کار قبلیم به فکر آموزش دیدن هوش مالی در کسب و کار افتادم و بعد کسب و کارم را در حوزه درب راه اندازی کردم و توانستم از این راه به درآمد قابل توجه ای دست پیدا کنم درادامه با انواع درب آشنا خواهیم شد.

درب upvc دستشویی

حمام و دستشویی از جمله مکان هایی هستند که همواره در معرض رطوبت قرار دارند. لذا مهم است درب انتخابی، دارای خاصیت ضد آب و عدم پوسیدگی و اکسید شدن باشد.به همیت علت قیمت درب upvc دستشویی بسیار مناسب می باشد. عایق بودن از دیگر فاکتورهای مهم انتخاب درب های upvc برای دستشویی و حمام می باشد و این ویژگی از ورود و خروج برودت و صدا جلوگیری نموده و از مشخصات مهم این محصول است. امکان رشد قارچ و باکتری بر روی سطح درب در این محصول وجود ندارد و قابلیت شستشو و پاک کنندگی، بدون آسیب به سطح بدنه امکان پذیر می باشد.

در صورتی که دستشویی در حیاط و محیط آزاد است، به دلیل کیفیت بالای این درب ها، نگرانی تغییر رنگ و آسیب ظاهری در اثر نور مستقیم خورشید و تغییرات آب و هوایی معنا نخواهد داشت.

.

رونق کسب وکارم را مدیون آموزش هوش مالی هستم

درب upvc سرویس بهداشتی

از مهم ترین ویژگی های درب های upvc سرویس بهداشتی، می توان به ضد آب بودن و مقاومت فوق العاده آن ها در برابر رطوبت و نم زیاد اشاره نمود. قیمت درب upvc سرویس بهداشتی بسیار مناسب می باشد این درب ها دارای وزنی مناسب هستند و نصب آسانی دارند. همچنین بدنه آن ها از ضخامت مناسبی برخوردار بوده و توان تحمل ضربه و فشار را دارا می باشند.

تنوع در ابعاد و اندازه و همچنین رنگبندی و مدل، از دیگر ویژگی های متمایز درب های upvc سرویس بهداشتی به شمار می روند که سلیقه های مختلف را پوشش می دهند. این درب های کاربردی طول عمر بالایی دارند و بدون هیچ گونه تغییری تا سال ها قابل استفاده هستند و در برابر گرما و حرارت عایق می باشند و قابلیت بازیافت شدن دارند.

.

رونق کسب وکارم را مدیون آموزش هوش مالی هستم

درب و پنجره upvc ریلی

در معرفی ویژگی های درب و پنجره upvc ریلی می توان به استحکام بی نظیر و دوام بالای آن در برابر ضربه، فشار، نم، رطوبت، سرما و گرما اشاره نمود. با توجه به این که قیمت درب و پنجره upvc ریلی بسیار مناسب می باشد.

این درب و پنجره ها به دلیل عایق بودن، از اتلاف انرژی جلوگیری نموده و از ورود گرد و غبار و آلودگی های صوتی به داخل جلوگیری می کنند.

همچنین به لطف مدل های خاص و جذابی که دارند، زیبایی را برای خانه ها به ارمغان می آورند.

این مدل درب و پنجره بر روی یک ریل حرکت کرده و باز و بسته می شوند.

به همین دلیل نیز، فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و انتخاب هوشمندانه ای برای خانه های کوچک می باشند. خرید بهترین نوع درب و پنجره upvc ریلی با قیمت مناسب، قطعا خواسته هر خریداری است و این خواسته تنها با مراجعه به مراکز فروش معتبر و فروشندگان منصف محقق خواهد شد.

.

رونق کسب وکارم را مدیون آموزش هوش مالی هستم

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا