آراد برندینگ

کارهایی که مرا به یک میلیاردر تبدیل کرد

کارهایی که مرا به یک میلیاردر تبدیل کرد

یکی از مهم ترین عواملی که می تواند هر فردی را به ثروت برساند وجود جریان های بسیار درآمد در زندگی می باشد به طوری که اگر هر کدام دچار مشکل شد از راه دیگری درآمد به زندگیشان تزریق شود و من توانستم با همین استراتژی در عرصه تولید کیف و کفش موفق شوم و در ادامه بهترین آنها را معرفی خواهیم کرد.

کیف دست دوز

ویژگی مهمی که کیف دست دوز چرم دارند این است که در همه سنها می توان از مدلهای مختلف آنها استفاده کرد و قیمت کیف دست دوز کاملا به صرفه تعیین شده است. در این مورد بعضی از افراد فکر می کنند هر نوع متریالی به عنوان مثال چرم، متناسب سن آنها نیست. مخصوصا در افراد مسن که در این مورد می توان مدلهای کلاسیک را به عنوان بهترین گزینه در نظر گرفت. زیرا کیف چرمهای کلاسیک به نوعی تلفیقی از مدرنیته و گذشته می باشند که باعث زیبایی دو چندان آنها می شود. از بین کیف هایی که در بازار موجود می باشد کیف های دست دوز ساخته شده از جنس چرم های مختلف طبیعی و مصنوعی، پارچه های ضخیم تزیینی و همچنین کیف های دست دوز سنتی از بیشترین طرفدار برخوردار هستند.

کیفهای چرم زنانه صرف نظر از روش ساختی که برای آنها استفاده شده است دارای مدلهای مختلفی می باشند. از این بین می توان مدلهای اداری، مجلسی و اسپرت را مثال زد که هر کدام از این مدلها دارای تنوع بسیار گسترده ای هستند و باعث به وجود آمدن دنیای بزرگی از این محصولات شده است.

ثC:\Users\Arad\Desktop\ریپورتاژ\انکر902\عکس\Logo (1) - 2022-11-24T133548.467.jpg

کفش مردانه ساق کوتاه

در هر کدام از کارخانه ها طبق نظر کارشناسان تولید برای آنها مشخصات خاص و قیمت کفش مردانه ساق کوتاه تعیین می گردد که بدون شک همین موارد می توانند کیفیت آنها را تحت تاثیر قرار دهند. از نظر جنس، مدل، نحوه بسته کردن، رنگ، نوع کفی و غیره، کفشها با همدیگر فرق دارند. همین مواردی که در این قسمت ذکر کردیم می توانند قیمت فروش آنها را تحت تاثیر قرار دهند، لازم است بدانید که هر چه متریال کاربردی در خطوط تولید مرغوب تر باشند قیمت کفشها بالاتر می رود.

برای اینکه خرید کفشها معقول و مناسب باشد باید خریدار اطلاعات دقیقی در مورد آنها داشته باشد و بتواند طبق نیاز خود آنها را تهیه کند. در نمونه های اسپرت، نیم بوت، راحتی، مجلسی و غیره می توان این محصولات را جست و جو کرد که هر کدام از آنها در موقعیت خاصی مورد کاربری قرار می گیرند.

C:\Users\Arad\Desktop\ریپورتاژ\انکر902\عکس\Logo (1) - 2022-11-24T133517.876.jpg

کفش ورزشی دخترانه

کفش ورزشی دخترانه شیک دارای سایز بندی استاندارد می باشد به طوری که تمامی قسمتهای منحنی پا در آن فرم اصلی خود را حفظ کرده و انگشتان در وضعیت کاملا راحتی قرار خواهند داشت و همینطور قیمت کفش ورزشی دخترانه بسیار مناسب است. جنس چرمی کفش ورزشی دخترانه کمک می کند تا مقاومت بالاتری در برابر فرسایش، پارگی، تغییر شکل و امثال آن داشته باشد. این مزیتها را مدیون ویژگیهای برتر چرم طبیعی می باشد که موجب شده بهترین ماده اولیه برای تولید انواع کفش محسوب شود.

چرم طبیعی به دلیل اینکه بخشی از بدن یک حیوان زنده بوده است.در اصطلاح قابلیت تنفس داشته و اجازه می دهد هوا به راحتی داخل کفش گردش داشته باشد که موجب خواهد شد پا از عرق کردن و بروز برخی از بیماریهای قارچی پوست در امان باشد. برای دخترانی که به پیاده رویهای طولانی عادت داشته، استفاده از کفش ورزشی دخترانه می تواند بهترین گزینه باشد تا از خستگی و احساس درد در پاها جلوگیری کند.

C:\Users\Arad\Desktop\ریپورتاژ\انکر902\عکس\Logo (1) - 2022-11-24T133536.906.jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا