آراد برندینگ

از چه راهی بدون زحمت پولدار شدم

راه های زیادی پیش روبم قرار داشتند که به ثروت ختم می شدند اما من حوزه لوازم خانگی را انتخاب کردم و میدانستم که علاقه مندی من به این حوزه و تخصص و علمی که درباره انواع این لوازم دارم زحمت پولدار شدن را برای من به شدت کاهش خواهد داد و در ادامه برخی از محصولات خود را به شما معرفی خواهم کرد.

یخچال جنرال

در واقع یخچال جنرال محل نگهداری مواد غذایی تحت شرایط خنکی و سرما هستند که از طریق درزها و محافظها اجازه خروج هوای سرد را به محیط بیرون نخواهند داد. برخی مواد خوراکی هم وجود دارند که اگر در محیط بیرونی قرار بگیر سریعا فاسد و خراب می شوند که یخچال بهترین مکان برای گهداری این نوع غذا می باشد.

این محصول نیز مانند هر قطعه یا وسیله ی الکتریکی دیگر، از یک سری قطعات تشکیل شده است که در صوت عدم وجود هریک، امکان کار کردن دیگرقطعات وجود نخواهد داشت و در واقع فعالیت این مجموعه به صورت سریالی می باشد. اجزای تشکیل دهنده یخچالها به صورت کلی عبارتند از: موتور یخچال، کندانسور، ترموستات، اواپراتور، گاز یخچال و کمپرسور همه ما می دانیم که محدوده دمایی هوای درون یخچالها، بخصوص یخچال نوشیدنی اسمگ ، مقدار مشخصی دارد و این دما باید همواره ثابت باقی بماند تا شاهد فساد مواد غذایی نباشیم. درون تمامی یخچالها یک قطعه ی الکتریکی تحت عنوان ترموستات وجود دارد که وظیفه ی تنظیم محدوده هوایی و دمایی داخل یخچال را برعهده دارند.

از چه راهی بدون زحمت پولدار شدم

یخچال نفتی

با وجود پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن بسیاری از سیستمهای الکترونیکی هنوز هم بسیاری از مردم به دلیل یک سری دلایل طرفدار اجناس قدیمی از جمله یخچال نفتی,چراغهای نفتی یا اجناسی از این قبیل هستند. در کل اجناس قدیمی و عتیقه مثل پنکه قدیمی به دلیل خاطره انگیز بودن و گاهی هم سادگی و زیبایی آن همواره مورد توجه بسیاری از مردم و اقشار مختلف بوده است و این سبب شده است با وجود گذشت سالهای بسیاری از تولید این گونه محصولات هنوز هم علاقه به خرید و فروش و نگه داری این وسایل نزد مردم حفظ شود.

امروزه یخچالها به یکی از وسایل حیاتی و مورد نیاز برای تمام خانوارها و مردم جامعه تبدیل شده است که در انواع و طرحهای مختلفی به فروش می رسد که یکی از این انواع یخچالهای نفتی هستند که نسبت به بقیه یخچالها از قیمت بسیار مناسب و کارایی بالایی برخوردار است.

از چه راهی بدون زحمت پولدار شدم

یخچال دوقلو اسنوا 40 فوت

همانطور که می دانید قیمت یخچال دوقلو اسنوا 40 فوت و شیلنگ آب پشت یخچال، براساس مواد اولیه بکار رفته در آن و دیگر موارد کیفی تعیین می گردد که باید قبل از خرید اطلاعات لازم را داشته باشید. این مدل از یخچال، بسیار مناسب است و برای انواع فضاهای کوچک و بزرگ آشپزخانه مناسب است که از ویژگیهای مهم این کالا محسوب می شود.

لازم به ذکر است که مواد اولیه بکار رفته در این کالا تضمین آن را تکمیل می نماید چرا که از بهترین مواد در آن استفاده می شود تا متقاضیان از خرید آن رضایت کامل را داشته باشند. همچنین این کالا گنجایش بالایی دارد و از قفسه های درون آن به راحتی می توان وسایل زیادی را درون آن قرار داد و بدون کمبود فضا می توانید محصولات خود را بطور مرتب قرار دهید. لازم به ذکر است که با داشتن طبقات زیاد، توانسته بهترین نوع یخچال معرفی شود که از مزیت مهم آن بشمار می آید.

از چه راهی بدون زحمت پولدار شدم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا