آراد برندینگ

ثروت فوق العاده ای که از چرم به دست آوردم

چرم یکی از محصولاتی است که امروزه به وفور برای تولید لوازم مختلف از جمله کیف و کفش مورد استفاده قرار می گیرد، با توجه به محبوبیت بالای چرم، این محصول گزینه مناسبی برای درآمدزایی می باشد. از این رو من فعالیت خود را در حوزه پر کشش چرم آغاز کردم و در این مسیر به صورت تصاعدی ثروت بالایی را کسب کردم، به عنوان یک فرد ثروتمند در حوزه چرم پیشنهاد می کنم این محصول را بهتر بشناسید.

چرم طبیعی

افرادی که در زمینه تولید محصولات چرم طبیعی و یا کسانی که عمده فروش چرم خام طبیعی هستند قیمت و کیفیت چرم طبیعی برای آنها بسیار حائز اهمیت است. چرا که اگر چرم خام با کیفیت را با قیمت مناسب تهیه کنند سود بیشتری نصیب آنها می شود. یکی از بهترین راه ها برای این که چرم طبیعی را باکیفیت و قیمت مناسب تهیه کنیم خرید عمده چرم طبیعی از کارخانه است. در کارخانجات تولید چرم طبیعی معمولا انواع چرم از پوست حیواناتی مانند گاو و گوسفند و شتر و بز و شترمرغ در طرحها و رنگهای مختلف تولید می شود، اما چرم طبیعی بیشتر از پوست گاو بز و گوسفند تهیه می شود.

ثروت فوق العاده ای که از چرم به دست آوردم

چرم مصنوعی

چرم نوعی از کالاهای اساسی و مهم است که در صنعت های مورد استفاده قرار می گیرد نوعی از کالاهای کاربردی است که برای تولید انواع لباس، کیف، کفش و غیره استفاده می شود این کالا توانسته جای خود را در بازارهای جهانی پیدا کند کند و مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کند. قیمت چرم مصنوعی طوسی با توجه به نرخ ارز مشخص می شود چون قیمت ها هرروز در حال تغییر و نوسانات می باشد. در ایران در کارخانه های صنعتی با استفاده از دستگاه های مدرن و جدید و نیروی انسانی خبره، با استفاده از بهترین نوع مواد اولیه باکیفیت از جمله مواد پلیمری و غیره برای تولید چرم مصنوعی استفاده می شود که رنگ ریزی روی این چرم ها انجام می شود بعد در مراحل مختلف تولید مورد آزمایش قرار می دهند تا کیفیت آن بررسی شود.

ثروت فوق العاده ای که از چرم به دست آوردم

چرم گاوی ضخیم

در رابطه با خاصیت ضد آب بودن چرم گاوی می توان گفت چرم گاوی ضخیم به طور کامل ضد آب نیست اما در برابر آب مقاومت بیشتری دارد به طور کلی ساختار چرم گاوی همیشه به گونه ای است که آب را تا حدی جذب خود می کند و زمانی هم که خیس می شود بعد از خشک شدن هیج اثری از خیس شدن و رطوبت بر روی چرم باقی نمی ماند و به همان شکل اولیه و لطافت و نرمی خود باز میگردد به خاطر همین خاصیت نیز چرم گاوی در تولید کفش چرمی کابرد زیادی دارد.

ثروت فوق العاده ای که از چرم به دست آوردم

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا