آراد برندینگ

دیگر از بی پولی نمی ترسیم

دیگر نباید کسی از بی پولی بترسد زیرا ما راهی برای شما پیشنهاد می کنم که شما بتوانید در زمان کوتاه با میزان سرمایه کم به رشد خوبی برسید و دیگر نگرانی از بی پولی نداشته باشید فقط کافی است وارد دنیای پارکت شوید.

پارکت لمینت ضد آب

پارکت لمینت ضد آب یکی از ترند ترین پوشش های چند لایه در دنیای مد می باشد که امروزه به جای انواع سرامیک، موزاییک و غیره برای کف ساختمان ها استفاده می شود.

که در این مقاله تصمیم گرفتیم تا شما را با چند مدل از پارکت لمینت ضد آب شیک و ترند سال که می توان از آن ها در انواع دکوراسیون استفاده نمود آشنا کنیم.

بنابراین اگر شما نیز قصد تغییر کفپوش های ساختمان خود را دارید پیشنهاد می کنیم تا انتها مقاله همراه ما بمانید.

قبل از بررسی ده مدل از جدیدترین پارکت لمینت های شیک در ابتدا تصمیم گرفتیم تا شما را با یک تعریف کلی از آن آشنا کنیم.

دیگر از بی پولی نمی ترسیم

پارکت لمینت سفید براق

قیمت پارکت لمینت سفید براق در چند سال گذشته با توجه به بالا رفتن کیفیت و استقبال مردم از این نوع پارکت زیبا اهمیت زیادی پیدا کرده است.

یکی از پارکت های بسیار باکیفیت و زیبایی که امروزه به وسیله ی آن می توانید جذابیت دکوراسیون خانه ی خود را چندین برابر کنید، پارکت جنس لمینت می باشد. شما می توانید با خیال راحت آن را برای کف و سقف ساختمان خود مورد استفاده قرار دهید.

شستشوی این پارکت آسان بوده و مواد شیمیایی، اسیدها و بازها، کیفیت آن را کاهش نمی‌دهند. پارکت نام برده شده به عنوان بهترین گزینه برای بیمارستان‌ها و مراکز آزمایشگاهی معرفی شده است.

از طرح‌های مختلف آن در فضای داخلی سازه مانند دیوارپوش یا کفپوش اتاق و آشپزخانه می‌توان استفاده نمود. این نوع پارکت مانند یک عایق مناسب عمل می‌کند.

دیگر از بی پولی نمی ترسیم

پارکت لمینت قابل شستشو

امروزه جایگاه نخست خرید پارکت در کشور ما به پارکت لمینت قابل شستو تعلق دارد زیرا دارای قیمت ارزان، استحکام کافی و دوام بالای این مدل از پارکت ها درصد بالاتری از توجه افراد در معاملات بازار را به خود جلب کرده است.

اتاق های آشپزخانه و حمام از دیگر اتاق ها رطوبت بیشتری دارند، بنابراین برای این اتاق ها باید از پارکت های لمینت ضدآب و قابل شستشو استفاده کرد.

پارکت های ضد آب و قابل شستشو به دلیل این دو ویژگی، متریال پارکت بسیار تغییر یافته است، استفاده چوب در این نوع پارکت ها از قبل کمتر شده زیرا از چوب مصنوعی که مقاومت بالایی در مقابل آب و رطوبت دارد استفاده شده است.

دیگر از بی پولی نمی ترسیم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا