آراد برندینگ

میلیونری که زندگی خود را با شکلات ساخت

همیشه برای داشتن یک زندگی خوب نیاز به انجام کارهای سخت نیست فقط نیازمند درک نیاز های مردم است تا بتوانید در مدت زمان کمی به رشد مالی خوبی برسید. شکلات طرفداران زیادی دارد به همین دلیل شما می توانید به راحتی در این زمینه پیشرفت مالی خوبی داشته باشید.

شکلات تافی سیرنگ

شکلات تافی سیرنگ مخلوطی از خمیر کاکائو و کره کاکائو و غیره است در صورتی که تافی میوه ای و شکلاتی تهیه شده از مواد قندی، چربی های حیوانی، طعم دهند ها، شربت اینوریت و غیره است.

تافی ها بافت نرم یا نسبتا نرمی دارند.

این نرمی به دو صورت ایجاد می شود، یا از طریق هوا دهی در بین بافت تافی ها یا از طریق ایجاد رطوبت.

در تهیه تافی ها از خمیر کاکائو و کره کاکائو خبری نیست اما در تهیه کاکائو مقدار مشخصی فرآورده های کاکائو حتمی است.

مواد اولیه استفاده شده در این دو، وجه تمایزی برای این دو خوراکی خوش طعم است.

شکلات به معنای واقعی برای این دسته از خوراکی ها مورد استفاده قرار نمی گیرد و فقط نشان دهنده نوع دسته ی این خوراکی هاست.

میلیونری که زندگی خود را با شکلات ساخت

شکلات تابلرون 360گرمی

شکلات تابلرون 360 گرمی محصول شرکت و کمپانی تابلرون در کشور سوئیس می باشد.

در سال 1899 میلادی برند و کمپانی تابلرون تاسیس شد.

آقای ژان توبلر که صاحب این برند می باشد ابتدا در شهر برن مغازه ی کوچک شکلات فروشی داشته است که تمامی شکلات ها را خودش درست می کرد.

آقای ژان پس از افزایش فروش شکلات هایش شرکت تابلرون را تاسیس کرد که امروزه یکی از پرفروش ترین برند های شکلات سازی می باشد.

شکلات های تابلرون طعم بسیار خوش طعمی دارند و برای استفاده در مهمانی و مجالس بسیار مناسب می باشد.

شما می توانید این شکلات را جایگزین قند کنید و همراه با چای مصرف کنید تا انرژی مورد نیاز خود را دریافت کنید زیرا شکلات ها بسیار انرژی زا می باشند.

میلیونری که زندگی خود را با شکلات ساخت

شکلات اتی ترکیه

شرکت شکلات اتی ترکیه در سال 1961 در اسکی شهر ترکیه پایه نهاده شد. اتی محصولات متعدد و مختلفی مانند کراکر، بیسکوئیت، ویفر، شکلات، کیک و اسنک تولید و عرضه می کند. کیفیت و تنوع محصولات اتی ترکیه و طعم های ویژه و به یاد ماندنی آن موجب شهرت و محبوبیت فوق العاده این برند شده است. نامگذاری این کمپانی از نام Hitties الهام گرفته شده که یکی از بزرگترین تمدن های آناتولی است. Eti فعالیت خود را از سال 1961 با تولید اولین محصول خود که توسط بنیانگذار کمپانی Firuz Kanatli طراحی شد آغاز کرد. کمپانی Eti در طول این سالها با تنوع طعم های جدید و گوناگون چشم اندازهای متفاوت و منحصر به فردی را از تجربه مصرف میان وعده ارائه کرده است. این کمپانی در طی این سالها معرف محصولات بسیاری بوده است که در کشور ترکیه برای اولین بار عرضه شد که به طعم غیرقابل جایگزینی برای میان وعده های روزانه تبدیل شد که شامل اولین بیسکوئیت کودک، اولین بیسکوئیت دایجستیو، اولین نان تست بسته بندی شده و… بوده است.

میلیونری که زندگی خود را با شکلات ساخت

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا