آراد برندینگ

فکر کردن به درآمد میلیاردی من را ثروتمند کرد

مهم نیست چقدر پول در می آورید، مهم این است که چقدر از آن پول را می توانید حفظ کنید. خیلی ها در درک این موضوع مشکل دارند و دقیقا به همین علت است که روز به روز فقیر تر می شوند. من پس از آن که کسب و کار نوین خود را در حوزه ی لباس بچه گانه راه اندازی کردم تصمیم گرفتم سود حاصل از آن را مجددا در کارم سرمایه گذاری کنم و به همین علت پس از مدتی به یک فرد میلیاردر تبدیل شدم.

لباس بچه گانه

یکی از بهترین روشهای خرید لباس بچه گانه، خرید مستقیم از خود تولید کنندگان و کارخانجات است که به نوعی بهترین روش و سودمند ترین روش برای خریدار لباس بچه گانه در طرح های شیک و متنوع محسوب می شود. معمولا هر خریداری برای خرید لباس مد نظر خود به دنبال پایین ترین قیمت و با کیفیت بالاست که یک تولید کننده گزینه مناسبی برای او می باشد.

خرید لباس مستقیم از تولید کننده اولا باعث ارتباطات صمیمانه بین دو طرف شکل بگیرد و هم خریدار لباس و تولید کننده به مرور شناخت خیلی خوبی از همدیگر را داشته باشند.

فکر کردن به درآمد میلیاردی من را ثروتمند کرد

لباس بچه مارک نیلی

در فصل پاییز و زمستان، برای بچه ها که تمایل زیادی به بیرون رفتن و بازی کردن در فضای بیرون از خانه دارند، داشتن لباس بچه مارک نیلی گرم از اهمیت زیادی برخوردار است. در داخل خانه نیز با کم کردن درجه حرارت وسایل گرمایشی و استفاده از لباس گرم، هم در مصرف انرژی صرفه جویی می کنیم و هم به سلامت بیشتر اعضای خانواده در فصل سرد سال کمک خواهیم کرد.

گرم کردن بیش از حد خانه ها موجب می شود تا بدن در هنگام ورود به هوای سرد بیرون از منزل آسیب پذیرتر باشد و احتمال سرماخوردگی به خصوص در بچه ها بیشتر می شود.

فکر کردن به درآمد میلیاردی من را ثروتمند کرد

لباس بچه گانه عمده

هنگام خرید لباس بچه گانه عمده و تناژ بالا حتما از اینکه خریدی که انجام داده اید از یک تولید کننده اصلی لباس بوده یا بنکدار،بنکدار معمولا افرادی هستند که لباس های تولید شده توسط تولیدی ها را با قیمت پایین خریداری می کنند و با کشیدن 20 یا 30 درصد همان کالا یا پوشاک بچه گانه را با قیمت بالاتر به خریداران می فروشند پس خرید از خود تولید کننده لباس برای یک خریدار از اهمیت بالایی برخوردار است.

ارزان بودن پوشاک بچه گانه خریداری شده توسط یک خریدار به چند دلیل هم بستگی دارد، اولا اینکه میزان خرید شما چقدر می باشد از یک جین لباس گرفته تا 100 جین معمولا از لحاظ قیمتی برای یک تولید کننده شاید خیلی تفاوت باشد پس خرید بالای پوشاک بچه گانه حتما شامل تخفیفاتی از طرف تولید کننده به خریدار در نظر گرفته می شود.

فکر کردن به درآمد میلیاردی من را ثروتمند کرد

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا