آراد برندینگ

حنایی که شما را سفید بخت می کند

حنایی که شما را سفید بخت می کند

حنا از محصولاتی می باشد که امروزه در صنایع مختلف از آن استفاده بسیاری می شود اگر به دنبال شغلی پر سود برای خود هستید حنا یکی از محصولات پیشنهادی ما به شما می باشد این محصول همانی است که شما میخواهید زیرا در کم ترین زمان بیشترین سود را به شما می بخشد برای آشنایی با آن تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

حنا حنابندان

حنا حنابندان یک محصول خاطره انگیز برای بسیاری از ایرانی ها است زیرا از آن برای تهیه دسته گل عروس و همچنین دستبند حنایی استفاده می شود حنا حنابندان از پودر گیاه حنا که اکثر مواقع به صورت رنگ نارنجی است بدست می آید ولی جالب است بدانید برگ گیاه حنا خود به رنگ سبز کاملا پر رنگ می باشد.

تاریخ نگاران بسیاری درباره پیدایش گیاه حنا تحقیق و جست و جو کرده اند ولی نمی توان به طور دقیق محل پیدایش آن را عنوان کرد چندی پیش دو تاریخ نگار آلمانی محل پیدایش حنا را کشورهایی مانند مصر و عربستان معرفی کردند حنا حنابندان در استان هایی مانند جنوب استان پارس، بلوچستان، هرمزگان و خصوصا کرمان کشت می شود.

.

حنایی که شما را سفید بخت می کند

حنا در ترکیه

از خرید ترکیبات شیمیایی حاوی حنا در ترکیه اجتناب نمایید زیرا ممکن است فعل و انفعالات شیمیایی حنا و مواد شیمیایی یاعث بروز عوارض شود خرید حنا به صورت فله مقرون به صرفه تر می باشد اما باید از محلی که آن را می خریم مطمئن شویم نحوه عرصه این محصول به بازار می تواند در قیمت حنا در ترکیه تاثیرگذار باشد، معمولا قیمت حنا به صورت فله از قیمت نوع بسته بندی آن پایین تر است.

خرید عمده محصول بسته به اندازه مصرف توسط مصرف کنندگان نیز می تواند بر قیمت آن اثر بگذارد دیگر عاملی که حائز اهمیت است میزان خلوص آن است با بالا رفتن میزان ناخالصی کیفیت محصول کاهش می یابد و قیمت آن کاهش می یابد. که در اخرین قیمت حنا بین 16 هزار تومان تا 38 هزارتومان بوده است با کارشناسان ما ار تباط بگیرید آنها می کوشند تا با ارائه خدمات مناسب به شما عزیزان تجربه خریدی موفق را برای شما رقم بزنند.

.

حنایی که شما را سفید بخت می کند

حنا تزیین شده

باید بگوییم حنا تزیین شده در اشکال و وزن های مختلفی تهیه می شود حق انتخاب برای مشتری را افزایش داده و باعث سهولت در امر خرید می شود در خرید این محصول توجه داشته باشید که برای کیفیت در رنگ از حنای مرغوبی استفاده شده باشد از جمله حنا های برتر برای خرید می توان به حنای آتشین شهداد کرمان اشاره کرد که از کیفیت بالایی برخوردار است.

حنا نیز مانند بسیاری از موارد دیگر تاریخ تولید و انقضاء دارد که بر کیفیت آن تاثیر گذار است قیمت حنا تزیین شده به وزن حنای مصرفی و متریال استفاده شده در تزیین آن دارد حنا در ایران از جمله گیاهانی است که در صنعت کشاورزی و بازرگانی انقلاب وسیع و گسترده ای داشته و صادرات آن جایگاه ویژه ای در اقتصاد کشور بوجود آورده است.

.

حنایی که شما را سفید بخت می کند

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا