آراد برندینگ

مفتخرم که با خوراک دام ثروت بالایی را تجربه کردم

مفتخرم که با خوراک دام ثروت بالایی را تجربه کردم

چنانچه دوست دارید که شما نیز مانند ثروتمندان زندگی مرفه و راحتی را تجربه کنید، باید موانع و محدودیت ‌ها را کنار بزنید و خود را در مسیر ثروت قرار دهید. من از این ‌جهت توانستم با استفاده از کمک و راهنمایی فعالان تجاری به مسیر درست ثروت آفرینی دست یابم و با تجارت محصول خوراک دام به اوج ثروت رسیدم.

خوراک دام و طیور اصفهان

خوراک دام و طیور اصفهان دارای مقدار قابل توجهی انرژی، پروتئین، ویتامین و املاح است که برای استفاده دام و طیور بسیار توصیه میگردد. خوراک دام و طیور اصفهان به صورت کلی و عمومی دارای مشخصاتی است که به سه گروه تقسیم می شوند که عباتند از:1- علوفه ها 2- کنسانتره دامی 3- ضایعات. علوفه ها یکی از مهم ترین و اساسی ترین بخش های تغذیه یک دام به حساب می آید که از مواد پروتئینی و مغذی بسیار بالایی تولید شده است همچنین ارزش غذایی علوفه ها بسیار بالا است. کنسانتره های دامی، تغذیه ای است برای دام هاکه به صورت صنعتی و حرفه ای تولید می شود که سرشار از همه مواد غذایی که برای دام مفید است می باشد.

مفتخرم که با خوراک دام ثروت بالایی را تجربه کردم

خوراک دام و طیور مدلل

خوراک دام و طیور مدلل یکی از بهترین و پر فروش ترین انواع خوراک دام و طیور است. در صورتی که انرژی مورد نیاز دام تامین نشود دام شما با مشکلات تغذیه ای مواجه خواهد شد همانطور که می دانید آب برای تمامی موجودات زنده ضروری می‌ باشد و دامها از این مورد نیز استثنایی ندارند پروتئین هم از دیگر مواد ضروری بوده که می ‌تواند بر روی کیفیت گوشت دام تاثیر مستقیم داشته باشد. شما برای تامین پروتئین می توانید از یونجه استفاده داشته باشید به نمک هم نیاز دارند شما می توانید این مورد را با سنگ نمک تامین نمایید برای رشد بهتر و داشتن استخوانهای سالم نیاز است که ویتامینهای مورد نیاز دام را تامین نمایید از طرفی به مواد مغذی دیگری همچون لیپید، کربوهیدرات و اسید آمینه هم نیاز دارند.

مفتخرم که با خوراک دام ثروت بالایی را تجربه کردم

خوراک دام و طیور پرشیان

خوراک دام و طیور پرشیان با ماشین آلات بروز و در شرایط بهداشتی تولید شده همچنین کیفیت این خوراک در آزمایشگاه های معتبر و توسط مراجع ذیصلاح تایید شده است. علوفه و غذای دام ازجمله اصلی ترین موضوعات در پرورش حیوانات اهلی است که در مراحل مختلف پرورش مورد نیاز است. مشخصات خوراک دام و طیور پرشیان علاوه بر بالابردن سطح سلامت حیوانات، باعث بالا رفتن بازدهی آنها می شود. این خوراک از نظر ظاهر و اندازه یک شکل و یکنواخت است، این محصول بصورت کاملا طبیعی تولید شده و فاقد هرگونه رنگ و بوی غیرطبیعی مانند بوی ترشیدگی است.

مفتخرم که با خوراک دام ثروت بالایی را تجربه کردم

.

5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا