آراد برندینگ

ایده های نابم تبدیل به ثروت شد

.

من ایده های بسیار نابی داشتم و اکثر آنها موفقیت آمیز بود تصمیم گرفتم در مسیر کاری خودم که به تازگی به آن وارد شده بودم بهره ببرم و توانستم به چند تا ایده با مشتری ها ارتباط خوبی بگیرم و در راه تجارتم سرمایه زیادی را به دست آوردم.

آجر گری دست دوم

برای ساخت سازه ارزان قیمت آجر گری دست دوم فوق العاده مناسب است و باعث دیوارچینی هر چه ارزان تر خواهد شد.

برای دیوار چینی لزوما نیازی به استفاده از آجر درجه یک نیست و آجر گری دست دوم می تواند راه حل بسیار مناسبی برای کاهش هزینه ها باشد.

این آجر از قدیمی‌ترین انواع آجرها به شمار می رود که از آن تحت عنوان آجر زبره نیز یاد می گردد و معمولاً قالب زنی آن با دست انجام می شود و اغلب در دیوارهای باربر ساختمان ها و دیوارهای حمال و طاق ضربی مورد استفاده قرار می گیرد.

این آجر ابعاد بسیار مشخصی دارد و به لحاظ کیفیت نیز تفاوت خاصی با آجرهای تازه ندارد و به این ترتیب پیشنهاد بسیار خوبی برای استفاده در ساختمان است تا هزینه های بنای دیوار و در نهایت کل ساختمان را کم کند.

ایده های نابم تبدیل به ثروت شد

آجر سفال سه سوراخ

تهیه آجر سفال سه سوراخ برای انواع دیوار کشی های داخلی و خارجی، محصولی فوق العاده کاربردی می باشد که ویژگی های ممتازی دارد.

در بازار داخلی، انواع آجرهای سفالی با طرح و ابعاد گوناگون عرضه شده اند که جزو مصالح ممتاز و منحصر به فردی هستند که در امر ساخت و ساز از متریال های اولیه و ضروری شناخته‌ می شوند.

آجر سفال در طرح سه سوراخ از آجرهای کاربردی می باشد که همواره در دیوار چینی نقش مهمی داشته و صرفا سبب افزایش استحکام دیوار مورد نظر به سبب سوراخ های اعمال شده می گردد.

این محصول توانسته است در سال های اخیر توسط استان هایی نظیر اصفهان و یزد به تولید برسد که تولید کاملا تخصصی را با اعمال کوره پزی به انجام می رسانند.

ایده های نابم تبدیل به ثروت شد

آجر فشاری نما

آجر فشاری نما یکی از پرکاربردترین آجر ها می باشد که در زیباسازی ساختمان ها بسیار به کار میرود چرا که بسیار به صرفه است.

در رابطه با آجر نما را می توان گفت که به مصالح و موادی گفته می شود که برای زیباتر کردن نمای ساختمان ها به کار میرود، از طرفی این آجرها بسیار در معرض دید هستند و باید از کیفیت و زیبای بالایی برخوردار باشد.

همچنین آجر فشاری نماز علاوه بر اینکه باعث زیباتر شدن ساختمان می شود دارای یک سری خصوصیت بسیار خوب دیگر هم می باشد، برای مثال این آجرها بسیار در برابر عوامل محیطی مانند برف و باران و آفتاب مقاوم هستند.

همچنین آجرهای فشاری که برای نما استفاده می‌شوند تولید آن معمولاً توسط فرآیند های قدیمی و سنتی انجام می شود.

ایده های نابم تبدیل به ثروت شد

4/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا