آراد برندینگ

من با عملکرد مثبتی که داشتم پول ‌دار شدم

به ‌منظور رسیدن به پول و ثروت در زندگی ام دست به اقدام عالی زدم و با انتخاب کسب‌ و کار تجارت نوین، خود را در دریایی از موفقیت قرار دادم و با ارائه محصولات مرغوب و بی نظیر در زمینه غوره شهرت بالایی را کسب کردم که موجب افزایش معاملاتم شد و سرانجام دارایی ‌های خود را چند برابر کردم.  

غوره محلی

غوره محلی یکی از خوشمزه ترین و پر خاصیت ترین محصولاتی می باشد که طعم بی نظیری داشته و در صنایع غذایی مختلف کاربرد دارد. غوره انگور در واقع همان انگور نارس می باشد که از زمانهای قدیم مورد استفاده مردم قرار گرفته است. علاوه بر این که در مصارف خوراکی استفاده می شود در طب سنتی نیز بسیار حائز اهمیت است. استفاده از غوره همان طور که دارای فواید بسیاری است مصرف بیش از حد‌ آن خطراتی را به همراه دارد. به همین دلیل توصیه می کنیم در هنگام مصرف این محصول اعتدال را رعایت کنید. غوره ها انواع مختلفی دارند که به غوره شاه تیر، عسگری، بی دانه و غیره معروف هستند. برخی از آنها آب بیشتری داشته و برخی دیگر گوشتی می باشند.

من با عملکرد مثبتی که داشتم پول ‌دار شدم

غوره انگور سیاه

غوره دارای انواع مختلفی است که غوره انگور سیاه یکی از انواع آن می باشد. یکی از فواید غوره انگور کاهش کلسترول، درمان سیاتیک و چربی خون می باشد. همچنین افرادی که دارای فشار خون بالا هستند این غوره می تواند برای آنها نوعی درمان محسوب شود. علاوه بر این، از غوره ها برای مزه دار کردن برخی غذاها استفاده می شود. یکی از غذاهایی که از غوره در آن استفاده می شود آش غوره بوده که آشپزها از این محصول برای طبخ آن استفاده می کنند. برای این که بتوانید این محصول را در مدت زمان طولانی تری نگه داری کنید می‌ توانید دانه‌های غوره را در آبغوره و آب نمک نگهداری کنید. سپس آن را در یخچال بگذارید. غوره تا 6ماه می تواند ماندگاری داشته باشد.

من با عملکرد مثبتی که داشتم پول ‌دار شدم

غوره در تره بار

در خرید غوره در تره بار نوع انگور تهیه شده از آن را حتما در نظر داشته باشید چون برخی از رقم های انگور دارای قند بیشتری است و به این ترتیب میزان ترش بودن غوره آنها با انگورهای دیگر متفاوت می باشد. بسته بندی غوره نیز اهمیت بسیار زیادی دارد و خرید آن در جعبه های کوچک پلاستیکی گزینه مناسب تری است. انواع بسیار مختلفی غوره دارد که از نظر قیمت تفاوت خاصی بین آنها وجود ندارد. قیمت غوره در تره بار بسته به میزان عرضه و تقاضا متفاوت است اما دامنه قیمتی بین 60 تا 70 هزار تومان برای هر کیلوگرم از این محصول است. قیمت غوره موجود در کشور تحت تاثیر میزان عرضه و تقاضا و صادرات آن تغییر می کند.

من با عملکرد مثبتی که داشتم پول ‌دار شدم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا