آراد برندینگ

برای رسیدن به هدفم زمان تعیین کردم

اگر شما محدودیت زمانی برای خودتان نداشته باشید هدفتان با شکست مواجه خواهد شد. اهدافی که بدون محدودیت زمانی و بازه زمانی مشخص تعریف شده اند نشان می دهند که شما به طور کامل به آنها متعهد نخواهید بود. پس بهتر است یک تاریخ معقول که نه بیش از حد نزدیک باشد که از واقعیت به دور باشد و نه خیلی دور باشد که شما را سست کند برای هدفتان تعیین کنید. من با تعیین هدف توانستم در زمان کمی به نتیجه مطلوبی برسم و در تجارت بسیار موفق عمل کردم.

دستگاه لیزر رولی الکس

ساخت و تولید بهترین دستگاه لیزر رولی الکس در جهان که باکیفیت و با برندهای سازنده لیزر شناخته شده و مطرح هستند مثل شرکتهای آمریکایی کندلا و شرکت ایتالیایی دکا که دستگاه های بسیار باکیفیتی را تولید می نمایند.

شرکتهای سازنده لیزر به صورت نمایندگی فروش دستگاه لیزر مو در سراسر کشور به فعالیت خود می پردازند.

برای تهیه دستگاه لیزر برآورد سرمایه اولیه خرید و تهیه لیزر متناسب با برند و کمپانی ساخت لیزر مد نظر است و درامد کار با دستگاه لیزر مو به گونه ای است که طی چندین جلسه و به صورت ماه به ماه افراد تا پایان جلسات دوره خود احتیاج به حضور و استفاده از دستگاه را دارد.

برای رسیدن به هدفم زمان تعیین کردم

دستگاه لیزر موهای زائد

کمپانیهای ساخت دستگاه لیزر موهای زائد هستند که با وارد کردن این دستگاه ها به کشور ایران خدمات بسیار خوبی در زمینه رهایی از موهای زائد ارائه داده است و قیمت دستگاه لیزر مو صنعتی بر اساس نوسانات ارزی و دلاری در کشور متغیر است.

بی شک استفاده غیر اصولی از هر چیز عوارض و خطرهایی را به دنبال دارد دستگاه لیزر موهای زائد عوارض به دنبال دارد را در اینجا مطرح می نماییم.

هر فرد بسته به قدرت بدنی و حوزه پزشکی که دارد در هنگام استفاده از لیزر ممکن است عوارضی را دریافت نماید.

در عملکرد لیزر برای برداشتن موهای زائد در نواحی مختلف از بدن نور و اشعه ی متراکم لیزر مستقیم به فولیکولهای مو تابانیده می شود و فولیکولها با جذب اشعه تخریب می شوند. لیزر مو زائد مزیتهایی مثل دقت، سرعت و عملکرد بالا دارند.

برای رسیدن به هدفم زمان تعیین کردم

دستگاه لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر الکساندرایت از نظر کاربرد با هم متفاوت هستند و می تواند دستگاه لیزر مو بزرگ یا دیگر انواع آن باشد.

در این میان عملکرد دستگاه های لیزر الکساندریت برای افراد با رنگ پوست تیره استفاده مناسب تری دارد. تفاوت در خاصیت فیزیکی لیزر از جمله طول موج و فرکانس آن باعث می شود به نحوی با داغ شدن پیاز مو و فولیکول مو که ارگانهای کوچک درون پوست می باشند آسیب دیده و باعث متوقف شدن رشد مو می شود.

استفاده از لیزر روش دائمی برای از بین بردن موهای زائد است که در این روش هفتاد تا نود درصد موها از بین می روند و هیچوقت رشد نخواهند کرد. لیزر نوعی پرتوی نوری است که ویژگیهای فیزیکی خاصی دارد و از انرژی آن در پزشکی و صنعت استفاده می شود.

برای رسیدن به هدفم زمان تعیین کردم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا