آراد برندینگ

غیر شخصی کردن مسائل زندگیم را زیرورو کرد

حساس بودن مانع موفقیت ما می شود، فقط از طریق غیرشخصی کردن، جدا کردن خود از مسائل و داشتن یک نگرش عینی و واقع بینانه می توانید خوب عمل کنید و با دیگران روابط موثر برقرار سازید. من با ورود به دنیای تجارت به این درک رسیدم و توانستم سود سرشاری را عاید خود و اطرافیانم کنم.

در ادامه شما را با محصولاتم بیشتر آشنا خواهم کرد.

پسته خندان ایرانی

پسته برای سلامت روده مفید است. همه آجیل ها سرشار از فیبر هستند که با حرکت دادن غذا در روده و جلوگیری از یبوست، سیستم گوارش بدن را به سوی سلامتی تشویق می کنند که نوعی فیبر به نام پری بیوتیک نیز ممکن است باکتری های خوب روده را تغذیه کند که تغذیه باکتری های خوب به آنها کمک می کند تا تکثیر شوند و باکتری های مضر را از بین ببرند و منبع معتبری از تحقیقات نشان می دهد که، خوردن پسته خندان ایرانی و تا حدی بادام ممکن است سطح باکتری های مفید روده را افزایش دهد.

پسته به نیاز روزانه ی بدن فرد نسبت به پروتئین کمک می کند که پروتئین تقریباً 21٪ منبع مطمئن از وزن کل آجیل را تشکیل می دهد و آن را منبع خوبی از پروتئین برای گیاهخواران و و سایر افراد می کند.

.

غیر شخصی کردن مسائل زندگیم را زیرورو کرد

باقلوای پسته خندان

در ساخت باقلوای پسته خندان انواع مغز های طبیعی، شیر، گلاب، هل، عسل، تخم مرغ و در برخی موارد دارچین به کار می رود.

میزان شیرینی، نرمی و تردی لایه های پایینی بیشتر از لایه های رویی این دسر، خوشمزه است.

بدون شهد و شربت، این شیرینی در هیچ نمونه ای قابل تهیه نیست، تنها می توان درصد شیرینی شهد را ملایم تر نمود، وگرنه طعم شیرینی آن قابل حذف نمی باشد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (32).jpg

قیمت پسته خندان

پسته خندان یکی از اولین آجیل های خوراکی بود که کشف شد، و به همین دلیل بسیار محبوب است که آنها در سراسر جهان فروخته و خورده می شوند و یک درخت پسته اولین محصول خود را تنها پس از 10 تا 12 سال تولید می کند از این رو توجه به قیمت پسته خندان بسیار مهم است.

آنها یک دروپه هستند، به این معنی که آجیل در واقع یک دانه بزرگ است که در مرکز قلب میوه پسته قرار دارد که مهره توسط یک پوسته دوگانه پوشانده شده است، پوست پسته از آجیل در برابر آسیب و همچنین عفونت محافظت می کند.

این آجیل در طول سال در دسترس است و بسیار رایج است، بنابراین می توان آنها را از هر فروشگاه مواد غذایی خریداری کرد که پسته به اشکال مختلف مانند شیرین یا شور و  باپوسته یا بدون پوست برای مصرف در دسترس است و زمانی که پسته خریداری شد در ظرف دربسته و در جای خشک و خنک نگهداری شود، بهتر است که قرار گرفتن در معرض رطوبت می تواند آنها را نرم کند و همچنین می تواند کپک بزند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (17).jpg

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا