آراد برندینگ

تابلو هایی که امید را به شما هدیه می دهند

چنانچه تا کنون فعالیت شغلی موثری نداشته اید و همواره در حیطه ی شغلی خود با شکست مواجه شده اید به شما پیشنهاد می کنم هرچه سریع تر فعالیت خود را در حیطه ی انواع تابلو های برق آغاز کنید این تابلو ها با سود بالایی که دارند می توانند در زندگی شما تغییرات دلنشنی ایجاد کنند با ما باشید تا با نمونه های پر سود آن آشنا شوید.

تابلو برق سه فاز ساده

پارامترهای لازم برای این اتاق بر اساس شرایط محیطی انتخاب می شوند مثلا در پتروشیمی ها یا معادن زغال سنگ مقررات خاصی در این زمینه وجود دارد یک تابلو برق سه فاز ساده موجود معمولاً در موتورخانه ها قرار می گیرد و برای نصب آن نیازی به ساختار محدودیتی نیست، در این بردها باس بار در قسمت بالایی قرار دارد که به وسیله کابل و شینه به تجهیزات دیگر مانند کلید، ترمینال، کانکتور و رله متصل می شود.

تجهیزات الکتریکی در زیر محفظه ریل قرار دارد فیدرها در تابلوی ثابت به صورت ماژول در تابلو نصب می شوند و توسط یک صفحه تقسیم به فیدرهای بالا و پایین تقسیم می شوند در این پنل ها امکان دسترسی به سر کابل ها از پشت و جلو وجود دارد، تابلو برق کشویی فشار ضعیف در مدارهای تابلو توزیع و استارت موتور کاربرد دارد و دارای دو نوع خروجی و ورودی می باشد.

.

تابلو هایی که امید را به شما هدیه می دهند

تابلو برق سه فاز کارواش

نمودارهای تابلو برق سه فاز کارواش زیر نظر تکنسین برق ترسیم می شوند و به دلیل سیستمهای کنترلی در اندازه و ابعاد سیم کشی همچون کابل مسی مورد محاسبه قرار می گیرند و سپس برقکار آن را اجرا می کند. نکته ی قابل توجه این است که هر تابلو برق زیر نظر شرکت برق با استانداردهای لازم پیروی می کند و می بایست تمامی اصول و نکات رعایت شده باشد.

در زمان نقشه خوانی هر تابلو برقی بهتر است رمزهایی که در هر منطقه اعمال می شود آشنا بود و سپس آن را ترسیم کرد با مشاهده هر تابلو برق با بررسی اجزای آن چیدمان یک نقشه خوانی را می توان آغاز کرد که هر تابلو شامل یک دستگاه حفاظتی بنام فیوز است که مهمترین بخش می باشد. از دیگر قسمتهای یک تابلو برق می توان به سوئیچها، بلوکهای ترمینال و منبع الکتریکی اشاره نمود.

.

تابلو هایی که امید را به شما هدیه می دهند

تابلو برق سه فاز اسانسور

این تابلو برق سه فاز اسانسور زیر نظر تکنسینهای برق طراحی و ساخته شده اند و با توجه به نوع آسانسور و کارایی انتخاب و خریداری می شوند. تابلو برق آسانسور دارای کابلهای چند رشته ای هستند که معمولا برای آسانسور از کابل برق سه فاز استفاده می کنند. ساختار آن به گونه ای طراحی شده که می تواند تجهیزات فشار ضعیف و ماژولهای امنیتی را ارتقا دهد.

این تابلو دارای منشعاتی می باشد که از طریق کابل تغذیه که در چاله آسانسور نصب شده است را عبور می دهد. تمامی سیستمهای برق آسانسور دارای اطلاعاتی هستند که در زمان نصب مورد آزمایش قرار می گیرند. در تاسیسات قدیمی سیگنالها توسط حسگر نمونه برداری می شد و اتصالات جریانی را با داده های ثبت شده تولید می شود. تمامی پارامترها توسط تکنسین تست و مورد ارزیابی قرار می گیرند و عیب یابی هر تابلو را مشخص می کنند.


تابلو هایی که امید را به شما هدیه می دهند

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا