آراد برندینگ

برای فرار از فقر به سوی روشنایی ثروت رفتم

بزرگ ترین ریسک، عدم پذیرش هر گونه ریسک است. در جهانی که به سرعت تغییر می کند تنها استراتژی که شکست شما را تضمین می کند ریسک نکردن است. یقین داشته باشید که اگر بخواهید مثلا محتاطانه عمل کنید و از کوچیکترین اقدامی برای پیشرفت بترسید آینده بسیار تاریکی در انتطار شما خواهد بود. به سوی نور و روشنایی حرکت کنید و مطمئن باشید تلاشتان نتیجه خواهد داد.

انگور یاقوتی بی دانه

انگور یاقوتی بی دانه در مقایسه با انگور یاقوتی باغی از طعم و عطر نسبتا پایین تری برخوردار است اما ظاهر بهتری دارد.

انگور یاقوتی به دو صورت باغی و گلخانه ای کشت می شود که عمده ی این انگور ها در ایران به صورت باغی کشت می شوند زیرا با گرمای زیادی نیاز دارند و کشت آنها در گلخانه مقرون به صرفه نمی باشد.

به طور کلی انگورهای یاقوتی انگورهایی بسیار پر طرفدار می باشند و در میان مردم ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و به دلیل طبع گرمی که دارند برای درمان بسیاری از بیماری های موثر هستند.

انگور یاقوتی گلخانه ای تولید ایران به دلیل کیفیت بالای آن به طور عمده در بسته بندی های ویژه به دیگر کشورهای دنیا مانند روسیه و ترکیه و … صادر می شوند و ارز آوری خوبی برای کشور دارند.

برای فرار از فقر به سوی روشنایی ثروت رفتم

انگور یاقوتی دزفول

انگور یاقوتی دزفول، قرمز و آبدار است و طعم شیرین و دلپذیری دارد.

از مشخصات اصلی انگور یاقوتی گلخانه ای می توان به این نکته اشاره کرد که این انگور ها در مقایسه با انگورهای باغی از ظاهر و رنگ بهتری برخوردار هستند بنابراین بازار پسند می باشند.

از مهمترین و اصلی ترین خواص انگور یاقوتی می توان به خون ساز بودن آن اشاره کرد همچنین انگور یاقوتی سرشار از انواع ویتامین ها مانند ویتامین های A، C، k، E و B می باشد.

اندازه ی دانه های انگور یاقوتی گلخانه ای بسیار درشت می باشد و همچنین برخی از این انگورها به صورت بدون هسته کشت می شوند و یا هسته ی های آنها بسیار ریز می باشد.

به طور کلی اگر در گلخانه ها انگور های یاقوتی به صورت ارگانیک کشت شوند طبیعتا کیفیت و بهترین خواهند داشت و در بازار نیز نسبت به نمونه های کشت شده با کودها از جایگاه ویژه تری برخوردار خواهند بود.

برای فرار از فقر به سوی روشنایی ثروت رفتم

انگور یاقوتی زاهدان

در هنگام خرید انگور یاقوتی زاهدان در وهله ی اول باید به بسته بندی آن توجه نمایید به طوری که بسته بندی آن باید محکم و مقاوم باشد تا در حین بارگیری یا حمل به میوه ها فشاری وارد نشود.

علاوه بر آن به رنگ و شکل خود میوه ها نیز باید به طور ویژه ای توجه کرد زیرا رنگ انگورهای یاقوتی گلخانه ای باید شفاف و تازه باشد و اگر انگوری تیرگی داشت باید از خرید آن اجتناب نمایید.

یکی از نکاتی که در هنگام خرید انگور صادراتی باید بسیار به آن دقت کنید ارگانیک بودن میوه می باشد زیرا در بازار های جهانی میوه های ارگانیک طرفداران زیادی دارند و از بازار مطلوبی برخوردار هستند.

برای فرار از فقر به سوی روشنایی ثروت رفتم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا