آراد برندینگ

از پیله فقر خود را رها ساختم

همه ما انسان ها دو زندگی داریم؛ یکی آن که زندگی می کنیم، و دیگری آن که در درون مان است و زندگی نکرده ایم! در مسیر تجارت با خودم و توانی هاییم و حق خودم از زندگی آشنا شدم و توانستم ثروت عجیبی را به دست آورم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولات درجه یک خود آشنا کنم.

منقل حرارتی

جهت خرید منقل حرارتی بر اساس نکات و اصول زیر می توانید یک گزینه مناسب را بیابید:

 منقلی را بخرید که از حجم کافی جهت قرار گرفتن ذغال برخوردار باشد، در حقیقت بایستی از حیث فضای اصلی دارای طراحی بهینه باشد.

 در هنگام خرید کیفیت ساخت و جنس متریال به کار رفته در آن را مورد توجه قرار دهید، ضمن برخورداری از مقاومت ساختاری بایستی شرایط را برای حمل آسان داشته باشد.

 منقلی را بخرید که بخش های مجزای آن به سادگی در محیط مورد نظر بر روی هم سوار و مونتاژ شوند، بنابراین از صحت باز و بسته شدن قطعات مختلف آن اطمینان حاصل شود.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (21).jpg

منقل تاشو با کیفیت

قیمت انواع منقل تاشو با کیفیت، بر حسب جنس، ابعاد محصول، برند سازنده و کیفیت آن تغییر می کند، بنابراین در بازار تجهیزات و لوازنم سفری، این محصول از ثبوت قیمتی برخوردار نمی باشد.

ارز و دلار جهانی بر روی قیمت متریال پایه این محصول اثر گذار است، از این رو با تغییرات نرخ ارز قیمت این محصول نیز دگرگون خواهد شد.

قیمت منقل تاشو تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار گرفته و همواره در حال تغییر می باشد و نوسانات ارزی موجود در بازار نیز به طور مستقیم بر روی این قیمت ها تاثیر می گذارد.

برند تولید کننده ی این محصول، مدل آن و میزان کیفیت محصول همگی فاکتور هایی برای تعیین قیمت این محصول هستند

.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (13).jpgمنقل تاشو مسافرتی گریل دار

منقل تاشو مسافرتی گریل دار یک کالای بسیار سبک و مناسب می باشد که با استفاده از آن بسیار راحت می توان گوشت را کباب کرد.

یکی از وسایل مورد نیاز برای کباب کردن انواع گوشت ها م منقل تاشو مسافرتی گریل دار می باشد که انواع مختلفی از آن در بازار مشاهده می شود.

امروزه با توجه به افزایش مشغله ی افراد و زندگی ماشینی، مردم در تلاش هستند تا در تعطیلات به مسافرت و گردش بروند تا آرامش را به ذهن و روح خود باز گردانند.

یکی از وسایل لازم برای گردش رفتن همین منقل ها می باشد که به راحتی بر روی آتش و یا زغال ها قرار گرفته می شود و می توان به راحتی کباب درست کرد و یا غذا ها را گرم کرد.

این محصول از تعدادی میله درست شده است و پایه های آن به راحتی جمع می شود و حجم بسیار کمی دارد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (18).jpg

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا