آراد برندینگ

با روکش صندلی به آسانی آب خوردن ثروتمند شوید

برای اینکه در زندگی ثروتمند شوید باید محصولات متفاوت را شناسایی و در حوزه ی محصولی پر سود فعالیت تجاری خود را آغاز کنید ما در اینجا یکی از محصولات پرسود را به شما معرفی خواهیم کرد که آن چیزی نیست جز روکش صندلی این محصول برخلاف آن چیزی که شما فکر می کنید از فروش بالا و ویژه ای برخوردار می باشد برای آشنایی بیشتر با این کسب و کار پر سود تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

روکش صندلی حصیری

باید گفت روکش صندلی حصیری با الیاف کاملا طبیعی و هم چنین ترکیب حصیر در کنار آن تولید شده است که از نظر کیفیت جنس در حدی است که از چرم اصلی خودرو کاملا محافظت می کند مهم ترین ویژگی این نوع روکش صندلی جنس حصیر استفاده شده در آن باید به گونه باشد که علاوه بر راحتی هنگام نشستن روی آن مشکل گرما و عرق کردن را تا حد زیادی مرتفع کند و راننده با خیال اسوده تری رانندگی کند.

روکش حصیری باید کاملا ضد اب باشد تا از نفوذ رطوبت به روکش صندلی زیرین جلوگیری شود به همین خاطر است که انواع روکش حصیری ضد اب در طولانی مدت کارایی و دوام بسیار خوبی از خود نشان می دهند در خرید روکش صندلی حصیری حتما به رنگ آن دقت کنید انتخاب یک رنگ متضاد با دیگر اجزای خودرو بهترین گزینه است برای مثال رنگ هایی تضادی مانند قرمز و مشکی و یا زرد و قرمز از نظر تضاد رنگ های مناسبی هستند.

.

با روکش صندلی به آسانی آب خوردن ثروتمند شوید

روکش صندلی خزدار

برای خرید روکش صندلی خزدار بهتر است تا ابتدا به کیفیت و تراکم این محصول دقت داشته باشید و بر اساس روکش خودروی خود آن را خریداری نمایید رنگ این محصول نیز از فاکتورهای مهم در خرید می باشد که باید تناسب خوبی با روکش اصلی خودرو داشته باشد.

انواع فانتزی این روکش ها نیز می تواند انتخابی متفاوت و جذاب برای خودروی خانم های باسلیقه باشد که در رنگ های شاد قابل تهیه و سفارش است همچنین در نظر داشته باشید که هر چه در تهیه این محصول از پشم های طبیعی استفاده شده باشد دارای لطافت و راحتی بیشتری برای شما خواهد بود.

.

با روکش صندلی به آسانی آب خوردن ثروتمند شوید

روکش صندلی حریر

در خصوص قیمت روکش صندلی حریر با در نظر گرفتن نوسانات قیمت پارچه و هزینه های دوخت روکش در تولیدی ها، نمی توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت همچنین مواردی نظیر نو بودن روکش، تک رنگ یا دو رنگ بودن آن و نحوه ی خریداری این محصول در قیمت نهایی آن نقش دارند باید بدانید که روکش صندلی برای خودرو های مختلف نیز قیمت متفاوتی دارد.

در حال حاضر قیمت روکش صندلی در بازار خربد و فروش این محصول بین 1.500.000 تا 3.000.000 تومان متغیر است شما علاقه مندان به اکسسوری خودرو و روکش صندلی می توانید با شماره تلفن های ثبت شده در انتهای این متن تماس بگیرید قبل از خرید روکش صندلی حریر بهتر است به نکات قابل توجهی دقت کرده تا خرید با کیفیت و رضایت بخشی داشته باشید.

.

با روکش صندلی به آسانی آب خوردن ثروتمند شوید

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا