آراد برندینگ

رمز رسیدن به ثروت با این محصولات اعلا

یاد کودکیمان بخیر! الان چه راحت راه می رویم در حالی که در کودکی چقدر زمین خوردیم! به عبارتی ما راه رفتن را با زمین خوردن می آموزیم، اگر هرگز زمین نخوریم هیچوقت قادر به راه رفتن نخواهیم بود. من با ورود به دنیای تجارت توانستم به عمق توانمندی خود دست یابم و از لحاظ مالی بی نیاز شوم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

ورق گالوانیزه طرح شادولاین

تولید ورق گالوانیزه طرح شادولاین از مهمترین وسایل فولادی مقاوم در برابر رطوبت و عوامل فرسایشی می باشد که کاربرد های بسیاری در صنایع گوناگون دارد.

آهن از فراوان ترین عناصر در طبیعت می باشد که به وفور در هسته درونی و بیرونی زمین یافت می شود و در صنایع مختلف استفاده های بسیاری دارد.

به طور کلی هر آنچه که در اطراف ما وجود دارد از آلیاژ های مختلف آهن تولید می گردد و کشف این ماده طبیعی سر آغاز تمدن بشر می باشد.

با تمام مزایا، این محصول با قرار گرفتن در برابر رطوبت به سرعت دچار زنگ زدگی می گردد از اینرو متخصصین به ابداع راهی برای رفع این مشکل پرداخته اند.

یکی از این روش ها برای مقاوم سازی آهن و فولاد در برابر رطوبت و برا مقابله با خوردگی و فرسایش، تولید ورق گالوانیزه از آن می باشد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-02-20T172005.080.jpg

ورق گالوانیزه سفید

ورق گالوانیزه سفید دارای مشخصات و ویژگی های مختلفی می باشند که از آنها در صنایع مختلف استفاده های گوناگون می گردد.

با قرار دادن ورقی نازک از روی بر سطح فولاد و آهن ورق های گالوانیزه تولید می شود که دارای ضخامت های مختلف برای کاربرد های متنوع هستند.

این محصولات را به راحتی می توان جوشکاری نمود، انعطاف پذیری و شکل بالایی دارند و از ویژگی های ظاهری سطح براق صیقلی آنها را می توان نام برد.

این محصولات مقاومت بالایی در برابر رطوبت و زنگ زدگی دارند برای ساخت انواع مخزن، تانکر، کانال‌ کولر، ماشین لباسشویی و یخچال استفاده می شود.

.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-02-20T171730.032.jpgورق گالوانیزه طرح ذوزنقه

برای خرید ورق گالوانیزه طرح ذوزنقه توجه به کیفیت بالا و هماهنگی با استاندارد جهانی در تولید این محصولات به جهت افزایش سطح کارآیی بسیار مهم می باشد.

این محصولات دارای رویه هایی با ضخامت و چگالی های مختلف بوده که هر کدام کاربرد مخصوص خود را دارد لذا هنگام خرید به محل استفاده آن باید توجه نمایید.

در ساخت این ورق ها دقت زیادی انجام گیرد که دارای سطحی صاف و براق با کیفیت بالایی باشد لذا هنگام خرید توجه به سطح آن نیز حائز اهمیت می باشد.

در هنگام تهیه این محصولات با توجه به محل استفاده آنها می توانید از انواع مختلفی از جهت میزان شکل گیری و رنگ پذیری خریداری نمایید.

امروزه به دلیل افزایش تولید محصولات باکیفیت صنعتی در بازار، تقاضای خرید و فروش انواع ورق گالوانیزه با کیفیت رو به افزایش می باشد.

افزایش و تغییرات نرخ ارز، تنوع سایز، اندازه، وزن و ضخامت محصول منجر به نوسان قیمت ورق گالوانیزه از کیلویی 50 الی 70 هزار تومان شده است.

از طرفی به دلیل خرید تخصصی این محصول جهت تهیه آن با کیفیت مناسب، مراجعه به سایت اینترنتی یکی از بهترین و مطمئن ترین روش های خرید می باشد.

C:\Users\ara\Desktop\pictures\logo (5) - 2023-02-20T171823.656.jpg

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا