آراد برندینگ

ثروت اصلی در دامان سفره قلمکار پیدا کنید

اگر در جست و جوی راهی برای کسب درآمد و افزایش سرمایه های خود هستید به شما فعالیت در حوزه ی انواع سفره قلمکار را پیشنهاد می کنیم که از فروش بسیار بالایی برخوردار می باشند برای آشنایی بیشتر با این محصول پر سود و کسب و کار ثروت آفرین آن تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

سفره قلمکار دایره

مهم‌ترین ویژگی سفره قلمکار دایره استفاده از رنگ طبیعی برای چاپ طرح روی پارچه است و کیفیت پارچه سفره قلمکار درجه یک و از پنبه یا کنف اعلا تهیه می شود طرح‌ها و نقوش زیادی برای قلمکاری وجود دارد که قلمکار با الهام گرفتن از محیط می‌تواند بهترین نگاره‌ها را روی پارچه طرح زده که با استفاده از آن ارزش این هنر دو چندان می شود.

از زیباترین نقوش قلمکاری به کار رفته در این محصول می‌توان به طرح‌های اسلیمی، گل، بته‌ جقه، درخت، قاجاری، نگاره‌های تاریخی و بسیاری طرح‌های دیگر اشاره کرد از سفره قلمکار دایره برای میز غذاخوری خانه، رستوران، کافه ، میز خاطره، میز نوروز، میز شب یلدا، تولد و تمام مراسم‌های دیگر استفاده می‌شود اگر قصد خرید سفره قلمکار دایره را دارید با وجود تنوع طرح و نقش و رنگ در سفره قلمکار پس هنگام خرید آن باید دقت زیادی داشته و متناسب با دیزاین خود آن را انتخاب نمایید.

.

ثروت اصلی در دامان سفره قلمکار پیدا کنید

سفره قلمکار صنایع دستی

قیمت سفره قلمکار صنایع دستی به علت کیفیت بالایی که دارد ممکن است کمی گران باشد ولی مرغوبیت و جنس عالی آن می تواند قیمت بالا را جبران کند ضخامت و نوع پارچه تولید شده سفره نیز تاثیر زیادی روی تعیین نرخ آن داشته باشد در حال حاضر قیمت این سفره ها در حدود 180 الی 590 هزار تومان می باشد که نوسانات موجود در بازار می تواند تاثیرات زیادی روی کاهش و افزایش آن داشته باشد.

اگر مایل به خرید این سفرها با کیفیت بالا و دوام زیاد هستید می توانید از سایت ما اقدام کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران و کارشناسان ما در تماس باشید فراموش نکنید که تمام قسمت های آن مخصوصاً شیرازه ها و کناره های آن را بررسی کرده و دقت کنید نخ‌ نما نشده باشد.

.

ثروت اصلی در دامان سفره قلمکار پیدا کنید

سفره قلمکار در تهران

قیمت سفره قلمکار در تهران به علت کار دست بودن از گرانبها ترین نوع سفره می باشد چون بسیار خاص و فوق العاده می باشد و با دقت و درایت این محصول تولید شده است این سفره با نوسان نرخ روبرو است چون امروزه همه کالا ها دور محور دلار می چرخند بنابراین این محصول نیز خواه یا ناخواه تحت تاثیر دلار قرار گرفته است نرخ این محصول در مجموعه ما در رنج قیمت 480.000 تومان الی 500.000 تومان می باشد.

بنابراین افراد می توانند با شماره های در سایت ثبت شده به راحتی تماس حاصل فرمایند سپس با مشاوران فروش ارتباط برقرار کنند تا وقتی از آن استفاده می کنید همه اعضای خانواده از آن سهیم باشند قبل تهیه این محصول باید اطاعاتی درمورد نحوی نگهداری و شستشوی این ابزار کسب کنید سپس اقدام به خرید این محصول کنید.

.

ثروت اصلی در دامان سفره قلمکار پیدا کنید

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا