کامپیوتر ، موبایل ، اینترنت

معرفی ولت ایرانی bitpin / کیف پول بیت پین چیست و چه کاربردی دارد؟

کیف پول یا ولت ایرانی بیت پین چیست؟

شما با ثبت‌نام و ایجاد حساب کاربری در صرافی آنلاین ارز دیجیتال بیت پین، صاحب کیف پولی اختصاصی خواهید شد که کاربری ساده و روانی دارد و امکان مدیریت رمزارز‌ها را به بهترین شکل برای شما فراهم می‌کند. برای استفاده از امکانات کیف پول بیت پین کافی است تا پس از وارد شدن به حساب کاربری خود در پلتفرم بیت پین، روی آیکون کیف پول در گوشه‌ی بالا، سمت چپ، کلیک کرده و وارد کیف پول بیت پین شوید.

کیف پول بیت پین چیست؟,ولت ایرانی بیت پین

در قسمت میانی صفحه‌ی اصلی، سه آیکون مشاهده خواهید کرد که اولی مربوط به فیچر کارنامه بوده و دومی و سومی برای ورود به صفحه واریز و برداشت هستند. کمی بالاتر از این قسمت، آیکونی برای به‌روز‌رسانی کیف‌ پول دیده می‌شود که وظیفه‌ی تازه‌سازی (ریفرش) صفحه‌ی کیف پول بیت پین را برعهده دارد؛ در واقع چنانچه از طریق کیف پول بیت پین خود، فعالیتی انجام داده‌ باشید، اما هنوز تغییرات مرتبط با این تغییرات را در صفحه‌ی کیف پول مشاهده نکنید، می‌توانید این آیکون را انتخاب کرده و محتوای صفحه را به‌روز‌رسانی کنید.

کیف پول بیت پین چیست؟,ولت بیت پین

در قسمت پایین سمت چپ هم، قسمتی را مشاهده می‌کنید که با سوییچ کردن بین تومان و تتر می‌توانید دارایی خود را بر اساس این دو دارایی مشاهده کنید، نموداری هم که در صفحه اصلی کیف پول بیت پین وجود دارد، نمودار روند صعودی یا نزولی بودن ارزش دارایی شما در بیت پین است. در صفحه‌ی اصلی کیف پول بیت پین، شما می‌توانید موجودی رمزارزی خود را با یکی از دو واحد تومان یا تتر مشاهده کنید و همچنین با انتخاب بخش فقط رمزارزهای موجود، تنها ارزهایی که مقداری از آن را موجود دارید، مشاهده کنید. اگر تعداد ارزهای دیجیتال شما زیاد باشد، می‌توانید نام آن را در باکس میانی صفحه جستجو کرده و رمزارز موردنظر خود را پیدا کنید.

لینک ثبت نام ولت ایرانی بیت پین

5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا