گردشگری

توریستی‌ترین شهرهای دنیا + تصاویر

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از گردشگری همراه باشید :

 به طور حتم فاکتورهای قابل توجهی وجود دارند تا شهری بتواند جزوی از لیست نه چندان بلند بالای 5 شهر پربازدید دنیا قرار بگیرد.این لیست با ظرافت و سخت گیری خاصی انتخاب می شود و می تواند راهنمای خوبی برای گردشگران باشد تا طبق آن تورمسافرتی آینده‌ی خود را برنامه ریزی کنند.

1- دبی
اگرچه در این لیست می توان به شهرهایی چون لندن یا بانکوک هم اشاره کرد اما شاید جالب باشد بدانید دبی با اختلاف قابل توجهی جایگاه اول را از آن خود کرده و بنابر آماری که توسط یکی از معتبر ترین مراکز گردشگری جهانی منتشر شده تا سال 2020 در صدر باقی خواهد ماند.

 چنانچه این شهر سالانه میزبان بیش از 14.26 میلیون مسافر است و به خوبی از پس میزبانی گردشگران توردبی بر می آید. این شهر با حجم بالایی از جذابیت‌ها و تفریحات خاص توانسته نظر آژانس های مسافرتی بین المللی را جذب کند تا با حداکثر توان برای ترتیب اثر دادن به انواع توردبی برنامه ریزی کنند.

بهترین شهر های دنیا

دبی، در لیست بهترین شهر های توریستی دنیا، جایگاه اول را از آن خود کرده است

 
2- لندن
پایتخت بریتانیای کبیر از دیگر رقبای سرسخت دبی است که با سرانه جذب توریست 18.82 میلیون گردشگر در جایگاه دوم لیست برترین شهرهای دنیا قرار گرفته است. اصلا عجیب به نظر نمی رسد که چرا اغلب گردشگران تورمسافرتی برای دیدن این شهر لحظه شماری می کنند. چراکه لندن با لیست بلند بالایی از جذابیت‌های کوچک و بزرگ محیطی فوق العاده را برای انواع تور یک روزه، تور طبیعت گردی و … فراهم آورده است.

نباید فراموش کنید که این شهر جدای از اینکه در لیست محبوب ترین‌های ما قرار گرفته از گران قیمت ترین شهرهای دنیا نیز شناخته می شود. بنابراین اگر تصمیم گرفتید به لندن سفر کنید راهی برای مدیریت هزینه‌ها در طول تورمسافرتی خود ترتیب ببینید.

 

بهترین شهر های دنیا

لندن از دیگر رقبای  دبی است که در جایگاه دوم لیست برترین شهرهای دنیا قرار گرفته است

 
3- نیویورک
این شهر معروف آمریکایی بدون شک جزو تاپ لیست امروز ما خواهد بود و با سرانه بازدید 12.27 میلیون گردشگر جایگاه سوم را به خود اختصاص می‌دهد. یکی از بزرگترین جذابیت‌های گردشگری شهر بدون شک Big Apple معروف و دیدنی است. اگرچه باید اعتراف کرد نیویوک به طور کل مملوء است از جذابیت های دیدنی خاص و باور نکردنی و می تواند مقصدی فوق العاده برای انواع تورمسافرتی به شمار بیاید. از جهت دیگر این شهر بهشتی مسلم است برای علاقه مندان به غذا و رستوران گردی بنابراین وقت را از دست ندهید و برای سفر به نیویورک معروف تورمسافرتی ویژه ای را تدارک ببینید.

 

بهترین شهر های دنیا

نیویورک، با سرانه بازدید 12.27 میلیون گردشگر جایگاه سوم را به خود اختصاص می‌دهد

 
4- پاریس
بدون شک پاریس از رویایی ترین مقاصدی است که می توانید به عنوان مقصد هدف تورمسافرتی خود انتخاب کنید. انواع رستوران های لوکس، بوتیک‌های فشن و مد ، لندمارک های فوق العاده معروف در این شهر انتظار شما را می کشند و برای میزبانی انواع تور مسافرتی آماده هستند.

   

بهترین شهر های دنیا

 پاریس از رویایی ترین مقاصدی است که می توانید به عنوان مقصد هدف تورمسافرتی خود انتخاب کنید

 
5- بانکوک، تایلند
بانکوک با سرانه بازدید فوق العاده‌ی خود توانسته دومین شهر آسیایی در لیست ما باشد. این شهر انواع و اقسام جذابیت‌های توریستی و گردشگری را به مسافرین خود ارائه می دهد. می توانید در طول تورمسافرتی خود انواع تور یک روزه و تورطبیعت گردی را تجربه کنید و از جای جای این شهر فوق العاده خاص ، تاریخی و تفریحی بازدید نمائید و بهترین لحظات را در طول تورمسافرتی آسیایی خود سپری کنید.

    

بهترین شهر های دنیا

بانکوک با سرانه بازدید فوق العاده‌ی خود توانسته دومین شهر آسیایی در لیست ما باشد

 
منبع: جهان نما

امیدواریم از این مطلب بهره کافی برده باشید ، مجله چه نیوز بهترینها را برای شما آرزو دارد ، با ما در تازه ترین مطالب گردشگری همراه باشید.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا