رپورتاژ آگهی

آیا پولکی بدون قند کامور قند خون را بالا می‌برد؟

پولکی یکی از بهترین سوغاتی‌های اصفهان است. بیشتر کسانی که به اصفهان سفر می‌کنند حتما گز و پولکی برای سوغات می‌خرند. پولکی جایگزین مناسبی است برای قند، که همراه چایی مصرف کنید. پولکی دارای طعم‌های مختلفی است مانند: پولکی کنجدی، پولکی زنجبیلی، پولکی نارگیلی که برای تمام سلیقه‌ها مناسب است. اما نکته مهمی که در مصرف پولکی مهم است این است که پولکی از شکر درست می‌شود پس مصرف زیاد آن باعث افزایش قند خون می‌شود و در مصرف آن نباید زیاده روی کنید.

می‌دانید آسیب مصرف شکر و قند برای بدن زیاد است و در طولانی مدت باعث بیماری دیابت می‌شود. ما در مقاله‌های قبلی در مورد آسیب‌های دیابت به بدن صحبت کرده‌ایم. اما در این مقاله شما را با پولکی بدون قند آشنا می‌کنیم.

پولکی بدون قند

 

قند خون یا گلوکز از مصرف مواد غذایی که می‌خوریم دریافت می‌کنیم. این قند یک منبع انرژی مهم برای بدن است که انرژی لازم برای فعالیت اندام‌های بدن را مهیا می‌کند. تولید گلوکز توسط روده و کبد انجام می‌شود و به طور مداوم تنظیم می‌شود. وقتی انسان دچار بیماری دیابت می‌شود در تنظیم قند خون مشکل به وجود می‌آید و باعث می شود قند خون بیشتر از نرمال در بدن رشد کند.

 پولکی بدون قند کامور :

پولکی‌های رژیمی کامور از ایزومالت تهیه شده است. میزان کالری آن صفر است و قند خون را افزایش نمی‌دهد. نکته مهمی که در مورد ایزومالت وجود دارد این است که باعث پوسیدگی دندان نمی‌شود و برای کسانی که دچار دیابت هستند مناسب است به این دلیل که باعث افزایش قند خون نمی‌شود.

شرکت کامور در تولیدات محصولات رژیمی در خاورمیانه اول است. پولکی کنجدی،پولکی نارگیلی، پولکی گل سرخ، پولکی زنجبیلی، پولکی زعفرانی، پولکی لیمویی که هر کدام از آنها خاصیت متفاوتی برای انسان دارد. شما اگر علاقه زیاد به مصرف پولکی دارید می‌توانید از طریق زیر اقدام به خرید آن نمایید.

 

پولکی بدون قند

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا