رپورتاژ آگهی

اسنشیال اویل ها و فواید منحصر به فرد آنها

 اسنشیال اویل ها و فواید منحصر به فرد آنها

آیا مشکلات پوستی مانند آکنه، پسوریازیس ویا اگزما دارید؟ آیا سردرهای میگرنی دارید؟ آیا در طول روز احساس خستگی و کم بودن انرژی میکنید؟آیا خواب راحتی در طول شب ندارید؟ و آیا مشکلات تنفسی و آلرژی فصلی دارید….آیا میخواهید از اسانسهای طبیعی به عنوان عطر استفاده کنید؟یا حتی میخواهید کیفیت کسب و کار خود را بهبود ببخشید و  در محصولات دست ساز خود مانند صابون شامپو کرم لوسیون و…از اسانس های طبیعی با ماندگاری بالاتر وحتی درمانی استفاده کنید؟اگر پاسخ شما به این سوالات مثبت است حتی برای یک بار هم شده از اسنشیال اویل ها استفاده کنید.

به رایحه استخراج شده از گیاهان اسنشیال اویل یا اسانس های روغنی می گویند.پروسه تولید اسنشیال اویل ها بیشتر بر مبنای استخراج به روش تقطیر بخار آب بوده و هزینه بر است.

اسنشیال اویل ها و فواید منحصر به فرد آنها

از کاربردهای زیاد اسنشیال اویل ها در صنعت آرایشی بهداشتی تا صنعت عطرسازی و حتی داروسازی و آروماتراپی میتوان نام برد.

خرید اسنشیال اویل ها

در حالی که تحقیقات نشان دهنده مزایای سلامتی اسنشیال اویل ها است ، FDA خلوص یا کیفیت آنها ها را کنترل یا تنظیم نمی کند. مهم است که قبل از شروع استفاده از اسنشیال اویل ها با پزشک خود صحبت کنید و حتماً در مورد کیفیت محصولات یک برند تحقیق کنید و همیشه قبل از امتحان اسنشیال اویل ها، تست پچ را انجام دهید.

برای خرید اسنشیال اویل میتوانید از سایت آیدا نچرالز اقدام کنید

 

هزاران سال است که از اسنشیال اویل ها استفاده می شود ، اما اخیراً با تبدیل  به یک صنعت پر رونق ،بیش از هر زمان دیگری با سهولت بیشتری در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته اند.

متأسفانه ، این بدان معناست که همه بطری های قهوه ای رنگی که در قفسه ها مشاهده می کنید و احتمالا از مواد مصنوعی ارزان ، یا حتی فقط “اسانس های معطر” پر شده اند میتوانند جای اسنشیال اویل ها را بگیرند دارند.

روغنهای معطر مصنوعی حاوی اجزای گیاهان و طبیعی خالص نیستند.

کیفیت اسنشیال اویل ها به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله:

گیاهان: کیفیت گیاهان می تواند تحت تأثیر آب و هوا ، تغییر شرایط رشد ، یا استفاده از سموم دفع آفات یا سایر مواد شیمیایی قرار گیرد.

پروسه تولید: میزان تمیز بودن تجهیزات در طی فرآیند تقطیر مهم است. برخی از اسنشیال اویل ها نیز ممکن است به طور عمدی در هنگام پردازش رقیق شوند ، و تشخیص آن بسیار دشوار است حتی اگر سال ها با اسنشیال اویل ها کار کرده اید.

بسته بندی:بسته بندی مناسب می تواند بر روی ماندگاری نهایی اسنشیال اویل ها تاثیر بگذارد. اگر روغن به درستی در یک بطری شیشه ای تیره و محکم ب بسته بندی نشود ، کیفیت حتی خالص ترین و با کیفیت ترین روغن نیز ممکن است به خطر بیفتد.

چگونه تشخیص دهیم اسنشیال اویل  با کیفیت است؟

اسنشیال اویل ها و فواید منحصر به فرد آنها 

شما ممکن است بخواهید یک دوره مقدماتی رایحه درمانی بگذرانید یا حداقل مدتی را صرف مقایسه اسنشیال اویل های مختلف با راهنمایی یک فرد حرفه ای سپری کنید تا هوشیاری بیشتری در هنگام خرید اسنشیال اویل ها داشته باشید.

شما نمتوانید از بوی یک اسنشیال اویل پی به کیفیت آن ببرید همه اسنشیال اویل ها بوی تندی ندارند.

اگرچه این ممکن است زمان بر باشد – بعضی از افراد ، مانند متخصصان عطر و عطاری ها ، یک عمر خود را با تجربه حس بویایی خود سپری می کنند. اما حتی متخصصان هنوز از چهار نکته زیر برای اطمینان از کیفیت اسنشیال اویل استفاده می کنند:

 

بطری اسنشیال اویل را چک کنید

یک تامین کننده با کیفیت اسنشیال اویل خود را در یک بطری شیشه ای تیره و محکم بسته بندی میکند. اینها معمولاً کمتر از 4 اونس هستند ، اگرچه متداول ترین اندازه آن نیم اونس (15 میلی لیتر) است.

برخی اسنشیال اویل ها با یک درپوش قطره چکان ارائه می شوند ، اما بیشتر اوقات یک سوراخ پلاستیکی گرد شده در دهانه بطری نصب شده که به اندازه گیری یک قطره در هر بار کمک می کند.

نور و گرما می تواند به اسنشیال اویل ها آسیب برساند (، و ترکیبات شیمیایی بسیار فرار در اسنشیال اویل ها به خوبی ممکن است با پلاستیک واکنش دهند ، بنابراین باید در شیشه تیره نگهداری شوند. اگر اسنشیال اویل را  در یک بطری پلاستیکی دیدید ، آن را خریداری نکنید!

 

برچسب اسنشیال اویل را بخوانید

روی برچسب باید به طور واضح نام معمول و نام لاتین گیاه مورد استفاده برای تهیه اسنشیال اویل ذکر شود. همچنین باید ذکر شود که چه قسمتهای گیاهی استفاده شده است (به عنوان مثال ، روی یک بطری باید نوشته شود “قسمت گیاه: برگ و شاخه”) ، نحوه استخراج آن (تقطیر یا بیان) و نحوه رشد آن گیاه نیز بهتر است در بروشور آورده شود (ارگانیک ، صنعتی ، سنتی).

این برچسب همچنین باید مشخص کند که “100 درصد اسنشیال اویل خالص” است و محتوای خالص (ماده موثره اصلی) را ذکر کند. اگر روی آن نوشته شده است “اسانس عطری” ، این یک اسنشیال اویل خالص نیست ، بلکه به طور معمول ترکیبی از روغن (های) اساسی در یک پایه روغن حامل است (مانند جوجوبا).

برچسب باید به طور واضح تمام مواد تشکیل دهنده را در فرمول ذکر کند ، و اگر در حال خرید یک اسنشیال اویل خالص هستید ، باید فقط یک ماده تشکیل دهنده داشته باشد.

 

منبع اسنشیال اویل را تأیید کنید

شما باید بتوانید به راحتی دریابید که این اسنشیال اویل از کجا تهیه شده است. اگر برچسب به طور کامل کشور مبدا را ذکر نکند ، ممکن است “LOT” را مشاهده کنید ، که می توانید آن را جستجو کنید.

قیمت اسنشیال اویل را بررسی کنید

قیمت بسیار پایین  اسنشیال اویل موردی است که باید از آن مراقب باشید. اما ممکن است بطری با بالاترین قیمت نیز بهترین انتخاب نباشد. در سالهای اخیر فروش اسنشیال اویل ها خرده فروشی شده است ، در حالی که قبلاً بیشتر به صورت عمده بوده است.

برای تولید اسنشیال اویل های خالص زمان و هزینه زیادی گذاشته می شود در کنار مزایای فراوان زیبایی و درمانی منطقی است که انتظار قیمت پایین را نداشته باشید.

به عنوان مثال برای تولید یک لیتر اسنشیال اویل گل سرخ چهار هزار کیلو گل برگ های آن گیاه باید استفاده شود.

محصولات ما با در نظر گرفتن تمام موارد بالا بهترین خلوص و کیفیت اسنشیال اویل ها را با در اختیار قرار دادن برگه آنالیز هر محصول سعی در جلب رضایت شما و بهبود کیفیت زیبایی و سلامت شما دارد. برای خرید اسنشیال اویل با کیفیت، آیدا نچرالز را در گوگل سرچ کنید.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا