آراد برندینگ

خامه قنادی رنگی حرفه ای

خامه قنادی رنگی حرفه ای

از موارد بسیار مهمی که در تولید شیرینی های خامه ای باید حتما مد نظر قرار گیرد، خامه به کار رفته در آن می باشد که تا حد بسیار زیادی در مزه و کیفیت کیک و شیرینی موثر است، خامه های موجود در قنادی با خامه های معمولی موجود در مغازه های بسیار متفاوت است، به خامه قنادی خامه فرم گرفته نیز گفته می شود که شما می توانید هم در محل کار و هم در خانه آن را بسازید و یا به صورت آماده آن را خریداری کنید.

برندها و شرکتهای زیادی در زمینه تولید خامه های قنادی مشغول به فعالیت می باشند، شما می توانید این خامه ها را در بسته بندیهای یک کیلو تا پنج کیلویی تهیه کنید، از این خامه ها که مزه شیرینی هم دارند می توان در تزیین مواد غذایی و خوراکی و بیشتر در کیکها بهره برد، همچنین می توان با استفاده از وسایلی مانند ماسوره و قیف به صورت طرحبندی و با سلیقه، شکلهای گوناگونی را در روی کیکها به وجود آورد و آنها را تزیین کرد.

خامه قنادی رنگی حرفه ای

طعمها و مزه های مختلفی در طول زندگی در خاطر ما می ماند، یکی از آنها طعم خوشمزه خامه قنادی با رنگ خوراکی است که به طرز ماهرانه و استادانه ای و به صورت کاملا تزیینی دور کیکها و دسرها دور کشی شده است که هم جلوه زیبایی دارد و هم بسبار خوشمزه می باشد.

مجموعه آراد برندینگ با توجه به تجربه بسیار طولانی در این زمینه و همچنین با توجه به علم روز دنیا، می تواند گزینه خوبی برای اطمینان شما مشتریان عزیز باشد، امروزه با توجه به رونق کسب و کار در بستر اینترنت شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی ما ضمن بازدید از محصولات، خریدی بسیار راحت را با ما تجربه کنید، همچنین شما عزیزان می توانید با پر کردن فرم داخل صفحات رسمی به صورت مستقیم با مشاوران ما در ارتباط باشید.

خامه قنادی رنگی

برای فرم دادن خامه سعی شود که به همان اندازه که نیاز هست خامه فرم داده شود و از زیاد آن جلوگیری گردد، بهترین زمانی که می توان خامه را فرم داد زمانی هست که خامه را از فریزر خارج می کنید، در این زمان اطراف ظرف شروع به آب انداختن می کند که این زمان بهترین و مناسب ترین زمان برای فرم دهی خامه می باشد، خامه که کمی نرم شد به حالت خمیری در می آید، در این زمان آن را درون ظرف دیگری که خصوصیات آن را گفتیم بریزید و شروع به هم زدن کنید، بهتر است که این کار با همزن برقی صورت گیرد، اول به مدت یکی دو دقیقه با دور کند و سپس تا مدت زمان ده دقیقه دور متوسط قرار دهید و هم بزنید، این کار را باید تا زمانی انجام دهیم که زمانی که ظرف با برعکس می کنیم خامه بیرون نریزد.

خامه قنادی رنگی حرفه ای

شکل ظاهری که در تولید کیکها و شیرینیهای قنادی به کار می رود، مهمترین عامل برای فروش این محصول است، خامه قنادی رنگی می تواند بیش از پیش به شکل ظاهری و زیبایی محصول کمک کند و عامل بسیار خوبی در فروش محصول گردد.

اولین و اصلی ترین موردی که در کیفیت و ساخت خامه قنادی باید مد نظر قرار گیرد این است که خامه نباید تحت عوامل مختلف شل شود و خاصیت خود را از دست بدهد، به همین دلیل بهتر است در تولید خامه قنادی از خامه پر چرب استفاده گردد، معمولا در تولید خامه قنادی از خامه سی درصد استفاده می کنند که بهترین مدل برای تولید خامه قنادی می باشد، نکته دیگر در تولید خامه قنادی این است که ظرفی که در آن خامه را فرم می دهید باید از جنس ظروف شیشه ای و یا فلزی و یا چینی باشد و همچنین دمای بالایی نداشته و کاملا سرد باشد، به این دلیل که اگر ظرف گرم باشد به هیچ عنوان خامه شکل نخواهد گرفت.

خامه قنادی خارجی حرفه ای

خامه قنادی به نوعی خامه گفته می شود که خوب پوک و سفت شده است و معمولا در میان شیرینی پزان حرفه ای به نام خامه فرم گرفته شهرت دارد و حتی تهیه آن در منزل هم ممکن می باشد اما اگر زمان کافی در اختیار ندارید خرید خامه قنادی خارجی می تواند بهترین راهکار باشد.

این مدل خامه به عنوان یک خامه قنادی حرفه ای که کاملا شیرین شناخته می شود و بیش از همه برای تزئین کیک و انواع شیرینی تر مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به راحتی با کمک انواع ماسوره های طرح دار و قیف می توان اشکال زیبایی با آن درست کرد.

خامه قنادی رنگی حرفه ای

در نظر داشته باشید که یک خامه قنادی حرفه ای باید بافتی مخملی همراه با طعمی دلپذیر داشته باشد و با مراجعه به بازار می توانید چنین محصولی را در بسته بندی با حجمهای مختلف از یک کیلویی تا 5 کیلویی پیدا کرده و اقدام به خرید آن کنید.

مدلهای مختلف خامه قنادی براساس مقدار چربی که دارند از یکدیگر متمایز شده و این موضوع به چربی ذاتی شیر که مورد استفاده قرار گرفته است ربط پیدا می کند اما به طور کلی 7 نوع مختلف خامه قنادی وجود دارد که براساس ترکیبات برای تهیه انواع بستنی، نسکافه، دسر، شیرینی، پاستا و امثال آن مورد استفاده قرار می گیرند.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا