آراد برندینگ

کسب و کار مورد علاقه ام را آغاز کرده و میلیونر شدم

کسب و کار مورد علاقه ام را آغاز کرده و میلیونر شدم

علایق شغلی نشان دهنده این هستند که افراد ترجیح می دهند کدام فعالیت های کاری را انجام دهند و در چه محیطی مشغول به کار شوند. من با توجه به این که در کودکی علاقه ویژه ای به طعم رب انار داشتم در حال حاضر یک تولیدی رب انار ایجاد کرده و در حال فروش آن هستم.

رب انار محلی

رب انار محلی این خوراکی لذیذ طعم‌لذیذی را به غذای شما می دهد و به عنوان افزودنی‌ غذاهای ایرانی مانند سوپ، کباب، مرغ، فسنجان و بسیاری دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

خوشبختانه، رب انار را می توان به دلیل توانایی آن در تشدید طعمهای دیگر و خوشمزه بودن، تقریباً به هر دستور غذایی مانند خورشتی، پلویی یا حتی فست فود اضافه کرد و از ان لذت ببریم، همچنین به هر چیزی از کوکتل گرفته تا سس طعم خاصی می بخشد، این ربها بسیار غنی و خوشمزه می باشند و رایحه ای بسیار خوبی دارند، شما زمانی که به دنبال افزایش مواد مفید وعده غذایی خود هستید حتما از رب انار در غذا استفاده کنید. رب انار دارای مدلهای بسیار متفاوتی مانند شیرین، ترش، شیرین و ترش یا همان ملس می باشد، رب انار را می‌توانید در بیشتر خواربارفروشیها در همه دنیا پیدا کنید و به راحتی در فروشگاه های بزرگ ایرانی و خارجی در دسترس می باشد.

کسب و کار مورد علاقه ام را آغاز کرده و میلیونر شدم

رب انار نارنی

رب انار نارنی عصاره غلیظ شده انار می باشد تهیه آن به صورت سنتی و صنعتی امکان پذیر می باشد به صورت سنتی می توان در منزل آن را تهیه کرد که نسبتاً کار سخت و دشواری می باشد اما نوع کارخانه آن در برند و سایزهای مختلف در مراکز فروش و فروشگاه ها به وفور یافت می شود که می توان آن را به راحتی تهیه نمود. در کارخانه ابتدا انارهای درجه یک و با کیفیت خریداری می شود سپس توسط دستگاه شست و شو کاملا تمیز می شود پس از آن دانه های انار از پوسته آن جدا شده و داخل دیگ بخار وارد می شود در این هنگام به همراه آب و افزودنیهای مجاز دانه های انار کاملاً پخته و له می شوند.

کسب و کار مورد علاقه ام را آغاز کرده و میلیونر شدم

رب انار یک و یک

برندهای مختلف رب انار ترش مانند رب انار یک و یک برای سلامتی، جلوگیری از کم خونی، مشکلات پوستی مانند بیماری پسوریازیس و اگزما، تقویت مو و جلوگیری از ریزش آن، از بین بردن چربیهای نا مناسب بدن و جلوگیری از رشد سلولها سرطانی، از بین بردن باکتریهای موجود در بدن، کمک به تسکین عفونتهای ادراری، پیشگیری از آلزایمر مناسب می باشد. برای درست کردن اسکراب باید از اناری که اصالت دارد استفاده شود منظور از اصالت یعنی در آب و هوای مناسب، خاک حاصلخیز و در شرایط مناسبی کشت و برداشت شده باشد. می توان در خانه ماسکی با رب انار خانگی و شیر تهیه کرده و برای روشن شدن پوست و محو شدن لکه های تیره که با توجه به شرایط آب و هوایی نامناسب روی پوست پدید آمده اند را برطرف کرد که با استفاده از این ماسک می توان سلولهای مرده ی پوست را از بین برده و به علت آنتی اکسیدان موجود در رب انار پوست را آبرسانی کرده و آن را درخشان و نرم کنید.

کسب و کار مورد علاقه ام را آغاز کرده و میلیونر شدم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا