آراد برندینگ

فرصتی تکرار نشدنی برای داشتن ثروتی استثنایی

فرصتی تکرار نشدنی برای داشتن ثروتی استثنایی

اگر شما از افرادی هستید که منتظر فرصتی برای ثروتمند شدن هستید ما قصد داریم در این مقاله این فرصت را به شما بدهیم. می‌توانید با فعالیت در حوزه چیلر به ثروت بالا برسید.

چیلر اسکرال

در کشور ما به دلیل وجود تحریم ها و تورم بالا قیمتها به طور مداوم در حال تغییر می باشد به همین دلیل برای خرید و فروش چیلر اسکرال نرخ روز این محصول را بدست آورده و سپس برای انجام معامله اقدام کنید.

ساختار ساده ای برای تولید چیلر اسکرال تراکمی بکار رفته است که موجب می شود تا کم تر دچار خرابی بشود و در صورت نیاز به تعمیر یا سرویس شدن هزینه های زیادی تحمیل فرد نشود. مجموعه ما در حوزه فروش چیلر اسکرال در دو نوع داخلی و خارجی در برند های مختلف فعالیت می کند و امکان تهیه این نوع محصول را در هر برندی که مشتری درخواست کند دارد.

فرصتی تکرار نشدنی برای داشتن ثروتی استثنایی

چیلر تراکمی

امروزه یکی از وسایل سرمایشی ساختمان ها چیلر تراکمی می باشد که در بازار کشور انواع مدل ایرانی، کره ای و ژاپنی آن در دسترس می باشد.

در حال حاضر 2 نوع چیلر دستگاه تزریق تولید می شود که عبارت اند از چیلر تراکمی و چیلر جذبی که هر کدام کارکرد مشخصی داشته و مناسب یک نوع ساختمان می باشد، در حالت کلی چیلرها با ایجاد آب سرد باعث ایجاد سرمایش در محیط شده و البته علاوه بر سرمایش محیطی جهت خنک کردن دستگاه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

چیلر یک سیستم مرکزی بوده که نیاز به موتور خانه داشته و برای انتقال سرما نیاز به یک لوله کشی در سرتاسر ساختمان دارد، این دستگاه توانایی ایجاد آب سرد از 3 درجه تا 40- درجه سانتی گراد را داشته که از چندیدن قطعه ی ریز و درشت تشکیل یافته است.

فرصتی تکرار نشدنی برای داشتن ثروتی استثنایی

چیلر جذبی

در کل نحوه کار چیلر جذبی به این شکل است که آب درون اپراتور خنک می شود و به وسیله پمپ به فن کویل ها می رسد و سرد سازی انجام می شود در این میان برد خنک‌ کننده هم این وظیفه را بر عهده دارد که گرمای اضافی را جذب کند. حال دلیل نامگذاری چیلر جذبی به چه دلیل است باید بگوییم چون از یک ماده جاذب مانند همان لیتیوم بروماید در عملکرد این چیلرها استفاده می شود و این مواد وظیفه جذب حرارت از آب را دارا هستند به آنها چیلر جذبی می گویند.

وظیفه تبدیل بخار آب به مایع توسط کندانسور انجام می شود در کندانسور یک مدار خنک کننده وجود دارد که دمای ابزوربر و کندانسور را کاهش دهد و همین روند ادامه پیدا می‌ کند و محلول لیتیوم بروماید که به گاز تبدیل شده در تمام لوله چیلر حرکت کرده و سبب خنک شدن می شود.

فرصتی تکرار نشدنی برای داشتن ثروتی استثنایی

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا