رپورتاژ آگهی

نحوه استفاده از کرم دور چشم

نحوه استفاده از کرم دور چشم

 

کرم  دور چشم

چشمان شما یکی از برجسته ترین ویژگی های صورت شما هستند. طبیعی است که بخواهید اطراف چشمتان به بهترین شکل ظاهر شود. پوستی که دور چشم را احاطه کرده است بسیار نازک و بسیار ظریف است و در بسیاری از مواقع جزو اولین پوست هایی است که علائم پیری را نشان می دهد. استفاده از کرم دور چشم می تواند با نواحی مشکل دار مقابله کند. برای درک کامل فواید آن، ابتدا باید یاد بگیرید که کرم دور چشم را به درستی استفاده کنید.

زدن کرم دور چشم

1. صورتت را بشوی.

اگر کرم دور چشمتان را روی یک سطح تمیز قرار دهید بهتر جذب می شود. قبل از استفاده از کرم دور چشم مراقب باشید که صورت خود را بشویید. این کار را چه از کرم شب، چه کرم روز یا هر دو استفاده می کنید، انجام دهید.

برای شستن صورت از آب گرم استفاده کنید. اگر آب خیلی داغ باشد، می تواند رطوبت صورت شما را از بین ببرد.

یک پاک کننده ملایم آرایش صورت انتخاب کنید. از یک پاک کننده کرم استفاده کنید تا رطوبت بیشتری به پوست خود اضافه کنید.

صورت خود را خیس کنید، سپس با استفاده از حرکات دایره ای، پاک کننده را به آرامی روی تمام صورت خود ماساژ دهید. پاک کننده را بشویید، سپس صورت خود را با یک حوله تمیز و نرم خشک کنید.

2. استفاده از سرم و تونر

پس از شستن و خشک کردن صورت، از بهترین سرم صورت یا تونرهایی که استفاده می کنید استفاده کنید. کرم دور چشم شما باید آخرین چیزی باشد که در روتین مراقبت از پوست خود استفاده می کنید. قبل از لمس کرم حتما دست های خود را بشویید.

اکثر کرم های دور چشم در شیشه های کوچک عرضه می شوند. پس از شستن دست ها، از انگشت حلقه خود برای برداشتن کرم از شیشه استفاده کنید.

کرم‌های دور چشم معمولاً ضخیم‌تر از مرطوب‌کننده‌های معمولی هستند. به همین دلیل، کمی راه طولانی را طی می کند.

شما به مقداری کرم به اندازه یک نخود نیاز دارید. از کوچک شروع کنید و در صورت نیاز موارد بیشتری را اضافه کنید.

اگر به جای کرم از ژل استفاده می کنید، از همین روش استفاده کنید. ممکن است به مقدار کمی بیشتر نیاز داشته باشید.

کرم آبرسان دور چشم

3. مالیدن کرم دور چشم

کرم را به ناحیه اطراف چشم خود بزنید. مهم است که از انگشت حلقه (یا چهارم) خود برای زدن کرم دور چشم استفاده کنید. این ضعیف ترین انگشت شماست. با استفاده از انگشت حلقه، کمتر احتمال دارد که به طور تصادفی فشار زیادی وارد کنید و به پوست حساس اطراف چشم آسیب بزنید.

کرم را روی ناحیه اطراف چشم خود بزنید. مالش ندهید، زیرا ممکن است پوست ملایم را پاره کنید.

مراقب باشید که تمام مسیر حفره مداری خود را که استخوانی است که دور چشم شما را احاطه کرده است بچرخانید. می توانید شکل دایره ای آن را احساس کنید. کرم مرطوب کننده و آبرسان پوست باید در کل این ناحیه مالیده شود.

از عینک آفتابی خود به عنوان یک راهنما استفاده کنید. شما باید کرم را به هر قسمت از صورت خود که توسط سایه های شما پوشانده شده است بمالید.

4. زمان مناسب را انتخاب کنید.

برخی از کرم های دور چشم به طور خاص برای استفاده در شب ساخته شده اند. آنها معمولا ضخیم تر هستند و ممکن است دارای مواد ضد پیری باشند. کرم دور چشم خود را حداقل 15 دقیقه قبل از رفتن به رختخواب بمالید.

مهم است که به پوست خود فرصت دهید تا کرم را جذب کند. در غیر این صورت، هنگامی که دراز می کشید، ممکن است به چشمان شما نفوذ کند. شما همچنین نمی خواهید روی بالش شما مالیده شود.

اگر احساس می کنید که کرم دور چشم شما را می سوزاند، ممکن است آن را خیلی نزدیک به زمان خواب استفاده کنید. سعی کنید آن را در شب زودتر استفاده کنید تا زمان جذب داشته باشد. همیشه از پلک چشم خودداری کنید.

اگر به ویژه نگران پوست اطراف چشم خود هستید، ممکن است بخواهید از کرم دور چشم صبحگاهی نیز استفاده کنید. قبل از آرایش، اجازه دهید 15 دقیقه پس از استعمال بماند.

انتخاب کرم دور چشم مناسب

محصولات دور چشم

1. دسته بندی اولویت های چشم

اولویت های خود را فهرست کنید چشمان شما یکی از برجسته ترین ویژگی های صورت شما هستند. منطقی است که بخواهید آنها را با پوستی سالم و زیبا تقویت کنید. قبل از خرید کرم دور چشم، یک دقیقه به اولویت های خود فکر کنید.

کرم های دور چشم کارهای زیادی انجام می دهند. به عنوان مثال، برخی از کرم های دور چشم برای درمان پف چشم مفید هستند. اگر چشمان شما کمی متورم شده است، به دنبال محصولی باشید که به کاهش قرمزی و پف اشاره می کند.

برای دیگران، چین و چروک و خطوط ریز نگرانی اصلی است. به دنبال یک کرم دور چشم با آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها باشید که می تواند به ترمیم پوست کمک کند.

هر کرم دور چشمی که انتخاب می کنید باید بدون عطر باشد. عطرها می توانند پوست شما را تحریک کنند و باید از مصرف آن در تمام قسمت های صورت خودداری کنید.

2. امتحان کردن نمونه های مختلف

چند نمونه را امتحان کنید کرم های دور چشم می توانند نسبتاً گران باشند. ممکن است از قیمت آن مخالفت کنید، به خصوص برای چیزی که در چنین ظرف کوچکی عرضه می شود. قبل از اینکه به یک محصول متعهد شوید، گزینه های مختلف را امتحان کنید.

تحقیق کن بسیاری از مجلات و وب سایت ها نکاتی را ارائه می دهند که کرم های دور چشم موثرترین هستند. شروع به جستجوی مواردی کنید که مورد علاقه شما هستند.

از یک فروشگاه دیدن کنید بسیاری از فروشگاه های بزرگ از ارائه نمونه هایی از محصولات مراقبت از پوست خود خوشحال هستند. به چند فروشگاه لوازم آرایشی مراجعه کنید و بپرسید که آیا این خدمات را ارائه می دهند یا خیر.

به یاد داشته باشید که کرم های دور چشم ممکن است چند هفته طول بکشد تا واقعاً پوست شما را بهبود بخشد. با این حال، با امتحان کردن نمونه ها، حداقل می توانید نمونه ای با بافت پیدا کنید و احساس کنید که دوست دارید.

3. درخواست مشاوره

پوست شما بزرگترین ارگانیسم بدن شماست. گاهی اوقات مراقبت از آن می تواند یک چالش باشد. خوشبختانه، چندین نوع متخصص وجود دارد که می توانید با آنها مشورت کنید.

برنامه ریزی صورت را انجام دهید. یک متخصص زیبایی دارای مجوز می تواند پوست شما را معاینه کند و توصیه های شخصی به شما ارائه دهد. او همچنین می‌تواند کرم‌های دور چشمی را توصیه کند که برای پوست شما بهترین عملکرد را دارند.

به یک متخصص پوست مراجعه کنید. متخصصین پوست و زیبایی، پزشکانی هستند که می توانند به شما کمک کنند تا پوست خود را بهتر کنید. آنها توصیه های خود را مطابق با نیازهای شما سفارشی می کنند.

با دوستان خود صحبت کنید. آیا دوستی دارید که به نظر می رسد هرگز زیر چشم هایش حلقه های تیره یا کیسه ای نداشته باشد؟ از او بپرسید که از کدام کرم دور چشم استفاده می کند.

حفظ سلامت پوست

نحوه استفاده از کرم دور چشم

1. هیدراته بمانید

اگر قصد استفاده از کرم دور چشم را دارید، باید اقدامات لازم را نیز انجام دهید تا از سلامت کلی پوست خود مطمئن شوید. یکی از مهم ترین بخش های مراقبت از پوست آبرسانی است. اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که پوست شما مقدار مناسبی از رطوبت را دریافت می کند.

آبرسانی به پوست شما در واقع ربطی به نوشیدن مقدار زیادی آب ندارد. در عوض، به این معنی است که مطمئن شوید که پوست شما رطوبت کافی از محیط دریافت می کند.

یک دستگاه رطوبت ساز را در نظر بگیرید. اگر خانه شما خشک است، یک مرطوب کننده می تواند رطوبت بیشتری به هوا اضافه کند.

هوای سرد پوست شما را خشک می کند. در هوای سرد یک روسری روی صورت خود ببندید.

بلافاصله پس از دوش گرفتن صورت و بدن خود را مرطوب کنید. این به حفظ رطوبت کمک می کند.

 .

2. یک روال موثر ایجاد کنید

مراقبت خوب از پوست نیاز به تلاش دارد. یک روال مراقبت از پوست صورت سالم شامل چندین مرحله است. حتما پاکسازی پوست صورت خود را با یک پاک کننده ملایم بشویید.

صورت خود را دو بار در روز بشویید. هر چیزی بیشتر از این می تواند پوست شما را خشک یا آسیب برساند.

استفاده از تونر یا سرم را در نظر بگیرید. این مایعات می توانند به نرمی و لطافت پوست کمک کنند.

کل صورت خود را مرطوب کنید. صبح ها از کرم روز و قبل از خواب از کرم شب غلیظ تر استفاده کنید.

SPF را فراموش نکنید. هر زمان که از خانه خارج می‌شوید حتماً از بهترین کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

3. کمی استراحت کن

کمبود خواب می تواند آسیب های زیادی به پوست شما وارد کند. این امر به ویژه برای ناحیه حساس اطراف چشم شما صادق است. اگر به اندازه کافی استراحت نکنید، ممکن است از پف و سیاهی دور چشم رنج ببرید.

به اندازه کافی خوابیدن. هر شب بین ۷ تا ۹ ساعت هدف گذاری کنید.

سعی کنید آرامش داشته باشید. استرس می تواند همان آسیب هایی را ایجاد کند که نخوابیدن کافی.

یوگا یا ورزش های دیگر را امتحان کنید. هر دو می توانند تنش را کاهش دهند و به شما کمک کنند پوستی درخشان و جوان داشته باشید.

نکات مهم 

_ کرم دور چشم به زمان نیاز دارد تا کاملا جذب پوست شما شود. برای بهترین نتیجه، باید حدود 15 دقیقه صبر کنید و قبل از استفاده از هر چیز دیگری مانند لوازم آرایشی چشم یا محصولات، روی ناحیه چشم بمالید.

_ برای افزایش عمر و اثربخشی محصول کرم دور چشم خود، آن را در محلی خنک و خشک مانند یخچال خود نگهداری کنید.

.

4/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا