آرایش و زیبایی

آرایش صورت ملایم و جذاب مخصوص خانم های مسن با چند نکته ساده

آرایش صورت ملایم

آرایش صورت ملایم و جذاب مخصوص خانم های مسن‎

 

نکات مهم و کاربردی آرایش صورت برای پوست های چین و چروک دار را بخوانید و از این پس یک آرایش جذاب، صاف و ابریشمی را روی پوستتان تجربه کنید.

 

خانم ها عادت دارند که از آرایش روتین و همیشگی خود در هر سنی استفاده کنند و انگار برایشان کمتر اهمیت دارد که با توجه به سن و سالشان پیش بروند و این باعث می شود که نتوانند از نکات مفید و جدید آرایش مخصوص خودشان را بیاموزند. از سنین 30 تا 40 سالگی و به بالا، به تدریج پوست شما دچار چین و چروک های ریز و درشتی می شود که دیگر همان آرایش پوست و صورت همیشگی نمی تواند آنها را به خوبی بپوشاند. پس لازم است تکنیک آرایش برای پوست چین و چروک دار را بیاموزید.

  

کمتر بهتر است…

برای اینکه چین و چروک ها و لک های صورت را بپوشانید، لازم نیست که یک لایه ضخیم از کرم پودر و پنکک را روی پوستتان بکشید. اینکار باعث می شود با هر حرکت صورت، چین های عمیقی در آرایش ایجاد شود و مشخص تر باشند. فقط یک لایه کرم پودر نازک روی پوست بزنید و اصلا سعی نکنید تمام نشانه های افزایش سن را بپوشانید.

چه بخواهید چه نخواهید، خط های عمیق را نمی توانید مخفی کنید، پی بهتر است روی چین های ریز و خطوط کوچک وقت بگذارید و لک ها را هم تا حدی بپوشانید، اینطوری چندین سال جوان تر خواهید شد.

  

لوازم آرایش مایع

با افزایش سن و پدیدار شدن چین و چروک ها، پوست بسیار خشک می شود و حالت الاستیک خود را با توجه به سن و سالی که دارید، بیشتر و بیشتر از دست می دهد. یک راه برای برطرف کردن این حالت، استفاده از لوازم آرایش مایع است تا این حالت خشکی و غیر انعطاف پذیدر را کاهش دهد. کرم پودر، رژگونه و برنزر خود را از انواع مایع و موس انتخاب کنید تا کاملا روی پوست بنشیند و آن را صاف کند.

 

آرایش صورت

اصلا سعی نکنید تمام نشانه های افزایش سن را بپوشانید‎

 

مرطوب کننده را فراموش نکنید

همه خانم ها نیاز دارند که از کرم مرطوب کننده استفاده کنند اما کسانی که سن و سال بیشتری دارند، به این کار مجبورند. مرطوب نگه داشتن پوست، یعنی بیشتری حجم سلول های آن و کمترین حالت چین و چروک که پوست را پرتر و شاداب تر نشان دهد. حتما هر شب و هر روز صبح مرطوب کننده بزنید و 15 قبل از آرایش هم یک لایه کرم مرطوب کننده روی پوست بزنید و منتظر بمانید جذب شود.

  

پوستتان را درخشان کنید

با بالا رفتن سن، از درخشندگی پوست کم می شود و برای اینکه آن را جوان تر جلوه دهید، لازم هست کمی درخشندگی و روشنی به آن بیفزایید. لازم نیست برای جوان تر شد از رژگونه غلیظ و کرم پودر رنگ روشن تر از پوستتان استفاده کنید، فقط کافیست که چند قطره هایلایتر به کرم پودرتان اضافه کنید تا باعث درخشندگی و شادابی بیشتر پوست و صورتتان شود.

  

آرایش چشم روشن

سایه های اسموکی و تیره باعث می شوند که پیرتر به نظر بیایید اما در عوض استفاده از رنگ های روشن و کمی شیمری و درخشان، چشم ها را شاداب تر، بزرگ تر و جوان تر می کنند و باعث می شوند چندین سال از سن واقعیتان کمتر به نظر بیایید.

  

مژه ها را دریابید

هر چه که مژه هایتان پرپشت و تر ضخیم تر باشند، جوان تر خواهید شد و شادابی بیشتری به صورتتان خواهید بخشید. پس روی خرید یک ریمل مزه خوب و باکیفیت سرمایه گذاری کنید و مژه هایتان را با آن بولد و ضخیم کنید.

  

و اما آرایش لب ها

لب های تیره و روشن (نود) هیچ کدام برای سنین بالا مناسب نیستند و نباید استفاده شوند. شما باید حدوسط را نگه دارید و از رژلب هایی با تناژ هلویی، صورتی – سرخ، نارنجی، آجری و مرجانی استفاده کنید.

 

منبع : zibamoon.com

 

مجله اینترنتی گلثمین آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا