رپورتاژ آگهی

معرفی ۱۰ مدل بهترین غذاساز حرفه ای ۱۴۰۰ + بررسی و تجربه خریداران

معرفی ۱۰ مدل بهترین غذاساز حرفه ای ۱۴۰۰ + بررسی و تجربه خریداران

 

غذاساز به شما کمک می‌کند تا آماده سازی مواد اولیه برای پخت غذا که اغلب وقت گیر و خسته کننده هستند را به راحتی انجام دهید. کارهایی  مانند خرد کردن، رشته رشته کردن، آسیاب کردن، ورقه کردن، رنده کردن، مخلوط کردن، پوره کردن و …

با کمک غذاساز شما نیازی به انجام این کارها ندارید و ضمن صرفه جویی در وقت می‌توانید تمرکزتان را روی پخت غذا و کارهای دیگر مربوط به آشپزی بگذارید، این مزیت اصلی یک غذا ساز است و همین ویژگی موجب می‌شود خیلی ها به دنبال خرید یک غذاساز از بهترین مارک غذاساز در بازار باشند.

 

چرا می‌توان به این لیست ۱۰ غذاساز انتخابی ما اعتماد کرد؟

ما بیش از ۳۰ مدل غذاساز مختلف در بازار را بررسی کرده ایم و در نهایت در این لیست ۱۰ مدل از بهترین غذاساز ها را که هم فروش خوبی دارند و هم امتیاز خوبی از خریداران کسب کرده‌اند را به شما معرفی کرده‌ایم.

ما غذاسازها را از ابعاد مختلفی از جمله توان موتور، جنس تیغه ها، ظرفیت مخزن، قابلیت ها و از همه مهمتر اینکه این غذاساز از چه برندی است و نظر خریداران در مورد این محصول چطور بوده است، این لیست ۱۰تایی بر اساس این موارد تهیه شده است و مسلما برخی در این لیست در این موارد امتیاز بالاتر و برخی امتیاز کمتری کسب کرده اند.

در ابتدای لیست یک غذاساز را از به عنوان بهترین غذاساز به شما معرفی کرده ایم، البته این انتخاب ماست و ممکن است یک غذاساز دیگر برای شما گزینه مناسب باشد، اما ما همواره یک مدل را با توجه به قیمت، برند، میزان فروش و محبوبیت و همچنین قابلیت ها به عنوان مدل برتر معرفی می‌کنیم.

 

 

1- غذاساز فیلیپس مدل HR7778

این مدل غذاساز فیلیپس به دلیل فروش بالا، محبوبیت بالا، امتیاز بالا از خریداران و همچنین توصیه به خرید توسط بیش از 80 درصد از خریداران، به عنوان غذاساز برتر توسط ما معرفی شده است.

این غذاساز هم از برند خیلی خوبی است و هم قابلیت های خوبی مانند تنظیم سرعت، دیسک برش زن متفاوت، تیغه استیل ضد زنگ، پره همزن دوگانه، پایه ضد لغزش و برس تمیز کردن را دارد، همچین این مدل توان 1300 وات دارد که کاملا قابل قبول و مناسب است.

اگر به نظرات خریداران این غذاساز فیلیپس نگاهی داشته باشید، متوجه می‌شوید که اکثر خریداران از این محصول راضی هستند و عمدتا به برند خوب، کیفیت بالای قطعات، موتور قوی دستگاه و همچنین گنجایش بالای آن اشاره می‌کنند.

تنها نقطه ضعف این دستگاه از دید خریداران این است که اگر قطعات به خوبی چفت نشوند نباید دستگاه را روشن کنید چرا که ممکن است مواد به داخل دستگاه نفوذ کند، پس باید مراقب این مورد باشید.

در حال حاضر که این مطالب نگارش می‌شود، ارزان ترین دستگاه غذاساز حدود 2 میلیون تومان و گران ترین حدود 13 میلیون تومان قیمت دارند، پس این دستگاه برای آنهایی که با یک هزینه متوسط و میانی به دنبال یک دستگاه مرغوب و با کیفیت می‌گردند، گزینه بسیار مناسبی است.

 

نظرات مثبت خریدران درباره این محصول:

– فوق العاده است، مفید ترین وسیله و گل سر سبد اشپز خونه

– یک دستگاه کامل و قدرتمند. تمام قطعات کاملا کاربردیه و من رو از خرید چند دستگاه مختلف بی نیاز کرده

– من ۳ساله دارم ازش مرتب استفاده میکنم واقعا فوق العاده است

– آبمیوه گیری عالی،مخلوط کن عالی ،آسیاب هم عالی ولی کم کم باید آسیاب کرد

– یکی از بهترین و پرکاربردترین وسیله ای هست که برای جهیزیه خریدم.۵ساله ازش به طور مداوم استفاده میکنم

برخی از نظرات منفی خریداران درباره این محصول: 

– قیمت این محصول کمی بالاست.

– کارتن بسته بندی ضعیف است.

– تعداد طبقاتش یه مقدار کمه

– با این قیمت نمیصرفه، یه مقدارم قدرتش باید بیشتر بشه

علی رغم اینکه این غذا ساز فیلیپس یک نمونه از بهترین مارک غذاساز در بازار است، اما قطعا تنها انتخاب خوب شما این محصول نیست، به همین جهت در ادامه 9 مدل از بهترین نوع غذاساز و بهترین مارک غذاساز چند کاره را به شما معرفی کرده ایم، توصیه می‌کنم تا انتها همراه ما باشید و راهنمای خرید غذاساز را هم مطالعه کنید، در آن بخش راهنما نکات مهم قبل از خرید به شما گفته می‌شود.

 

2- غذاساز مولینکس مدل FP-821

یک غذاساز با کیفیت با توان 1000 وات از برند محبوب و شناخته شده مولینکس که نام آشنایی برای خانوم های خانه دار است.

این دستگاه قابلیت استفاده همزمان از مخلوط کن و غذاساز را دارد، ظرف مخلوط کن آن 1.2 لیتر و ظرف غذاساز آن 3 لیتر گنجایش دارند.

این مدل غذاساز از برند مولینکس توانی برابر با 1000 وات دارند که از نمونه قبلی که فیلیپس بود 300 وات کمتر است، اما خب توان پایینی محسوب نمی‌شود و با همین 1000 وات توان به گفته سازنده می‌توانید 22 کار مختلف را انجام دهید.

یکی از ویژگی های جالب این مدل غذاساز مولینکس این است که کاسه مخلوط کن و غذاساز هر دو به صورت همزمان روی دستگاه تعبیه شده اند، در نظر داشته باشید که سرعت این دستگاه در دو درجه مختلف قابل تنظیم است.

 

3- غذاساز بوش مدل MCM3501M

غذاساز 800 واتی از برند فوق العاده بوش با امتیاز کسب شده 3.6 از 5 که توسط خریداران محصول به آن داده شده است.

این محصول ظاهر بسیار جمع و جور و زیبایی دارد و نظر خیلی از بانوان را به خود جلب کرده است، به هر حال زیبایی بخشی یک غذاساز برای آشپزخانه، یکی از فاکتورهای انتخاب خریداران است.

غذاساز «بوش» مدل «MCM3501M» یکی از دستگاه‌های باکیفیت ارائه‌شده در بازار است که در حال حاضر امتیاز 3.6 را از خریداران کسب کرده است.

دقت کنید که هرچه توان دستگاه بیشتر باشد، قدرت خرد کردن دستگاه هم بیشتر می شود و اینکه چه توانی مناسب است، کاملا به نیاز شما بستگی دارد، این دستگاه 800 وات قدرت دارد که یک عدد متوسط محسوب می شود، پس اگر قصد خرد کردن مواد خیلی سفتی را ندارید، برای شما مناسب خواهد بود.

این دستگاه قابلیت های کاربردی زیادی دارد که برای نمونه می‌توان به:

قابلیت تنظیم سرعت، قابلیت شوک لحظه ای به جهت خرد کردن بهتر، پارچ یک لیتری مخلوط کن، قابلیت آسیاب، قابلیت ریز کردن، خرد کردن و همچنین رنده کردن و همچنین قابلیت گرفتن آب مرکباتی مانند پرتقال اشاره کرد.

نمی‌دانم چقدر برای شما اهمیت دارد، اما این دستگاه قابلیت تهیه چیپس در دو ضخامت نازک و کلفت را دارد، در واقع یک چیپس ساز هم هست.

 

 

4- غذاساز فیلیپس مدل HR7776

این غذاساز فیلیپس با توان 1300 وات و قابلیت های متنوع و کاربردی توسط بیش از 50 نفر از خریداران به دیگران توصیه شده است.

این غذاساز 1300 وات قدرت دارد و قابلیت خرد کردن انواع مواد غذایی را در اندازه های متنوع با سرعت های مختلف دارد.

غذاساز «فیلیپس» مدل «HR7776» از دستگاه‌های باکیفیت عرضه‌شده توسط این شرکت خوش‌نام است.

این دستگاه هم مانند نمونه قبلی از این شرکت امتیاز خیلی خوبی را از خریداران کسب کرده است و بیش از 80 درصد از خریداران این محصول را توصیه کرده اند و امتیاز 4 از 5 را کسب کرده است.

این مدل نسبت به غذاساز قبلی فیلیپس یعنی مدل HR7778 کمی ارزان تر است و علت آن این است که بدنه این مدل پلاستیک است اما در مدل قبلی از استیل ضد زنگ استفاده شده بود و همچین در مدل قبلی از 5 رنده استفاده شده بود اما در این مدل از 3 رنده استفاده شده است.

بد نیست بدانید که این مدل غذاساز فیلیپس قابلیت تغییر سرعت دارد، اما بر خلاف برخی مدل ها که تنها در دو یا سه درجه مختلف این قابلیت را دارند، این دستگاه در 12 درجه مختلف قابلیت تغییر سرعت را دارد که عالی است، همچنین این دستگاه قابلیت پالس یا همان افزایش سرعت لحظه ای را هم به جهت بهتر خرد کردن مواد غذایی دارد.

این دستگاه به قابلیت PowerChop مجهز است، وجود این قابلیت باعث می شود که امکان خرد کردن انواع مواد غذایی نرم و سخت به شکل بهتری فراهم باشد، یک قابلیت در خرد کردن بهتر مواد غذایی است.

 

منبع: سایت خریدیار

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا