آراد برندینگ

خرید خرمالو خشک کره ای

خرید خرمالو خشک کره ای

درخت خرمالو مانند درخت نخل خرما که از گذشته تا به امروز در ایران کاشت می شود اصلاتا از چین و ژاپن بوده است در ایران کشت این محصول در مناطق گرمسیر می باشد ولی خشک کردن به صورت درسته این محصول در تمامی مناطق ایران امکان پذیر می باشد شما میتوانید با خرید این  محصول و خشک کردن آن به سود آوری بی نظیری دست پیدا کنید.

خرید خرمالو خشک کره ای

شما می توانید جهت خرید از سایت آراد برندینگ با همکاران ما از طریق فرم موجود در سایت ارتباط بگیرید و خریدتان را نهایی کنید.

خرمالو یک میوه محبوب در بین مردم می باشد، به شما پیشنهاد می کنیم با ما تا انتها مقاله همراه باشید و اطلاعاتی پیرامون میوه خشک خرمالو خشک درسته پاییزی تزئینی جنگلی و قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف خرمالو به دست آورید.

از جمله معروف ترین انواع خرمالو می توان به نوع ژاپنی و نوع آمریکایی آن اشاره کرد، همچنین از خرمالو در پخت انواع کیکهای تولد و شیرینی استفاده می شود.

خرمالو خشک کره ای

یکی از سنتی ترین مواد غذایی چین خرمالو خشک می باشد که در این قسمت مقاله می خواهیم آموزش خرمالو خشک کره ای را به اشتراک بگذاریم.

برای درست کردن این سبک خرمالو باید چند نکته را در نظر بگیریم:

خرمالوهای کوچک و سفت را به صورت اسلایس اسلایس برش داده خرمالوهای بزرگ و نرم برای تهیه خرمالو خشک کره ای مناسب نمی باشند.

خرمالو خشک به سبک کره ای را در روزهای آفتابی درست کنید درست کردن آن در روزهای بارانی غیر ممکن و سخت می باشد چون اصلی ترین عامل  خشک کردن در زیر آفتاب  می باشد.

در طی مراحل خشک کردن آب اضافه نکنید و حتی در محیط مرطوب  قرار ندهید.

خرید خرمالو خشک کره ای

زمان اماده سازی خرمالو خشک کره ای  چهار هفته و زمان جاافتادن پانزده روز ودر کل برای اماده سازی خرمالو خشک به بیست و دو روز زمان نیاز می باشد.

خرمالو رو شسته و پوست انرا جدا و در معرض آفتاب خشک می کنیم. خرمالوهای پوست گرفته شده را در زیر آفتاب  قرار می دهیم تا سطح خرمالو  خشک گردد. نکته اصلی اینجاس  که باید به کمک دست به ارومی به خرمالوها فشار کوچکی داد نه در حدی که بشکند. خرمالو را به مدت ۹ روز زیر آفتای قرار داده و سپس انها را دوباره فشار دهید.

پوست خرمالو و خود خرمالو را در ظروف سفالی قرار می دهیم، به صورت لایه لایه یکی پوست خرمالو و دیگی خودخرما را در ظرف سفالی می چینیم  سپس با پلاستیک روی ان را محکم می بندیم به مدت پانزده روز زمان  می دهیم تا خوب جا بیوفتد بعد از آن خرمالو کره ای شما اماده است

خرید خرمالو خشک

یکی از میوه هایی که مصرف آن در فصل زمستان زیاد است، خرمالو می باشد، زیرا دارای طبع گرمی است.

به دلیل اینکه خرمالو هنگامی که چیده می شود باید سریع مصرف شود، باغبانها آن را نرسیده از درخت جدا می کنند.

انواع ویتامینها و مواد معدنی در خرمالو خشک موجود است، این میوه خشک کالری کمی را دارا می باشد.

از مواد معدنی موجود در خرمالو خشک می توان به فیبر، پروتئین، مس، منگنز، پتاسیم و غیره اشاره نمود.

خرید خرمالو خشک کره ای

در اینجا میتوان به این اشاره کرد که از مصارف و کاربرد خرید خرمالو خشک درسته می توان در پخت شیرینی و شکلات نام برد، این میوه به دلیل اینکه دارای آنتی اکسیدان می باشد از موجب محافظت بدن در برابر رادیکالهای آزاد می شود، همچنین ویتامین آ موجود در خرمالو خشک موجب تقویت بینایی می شود.

خرمالو خشک از آهن زیادی برخوردار می باشد که برای درمان کم خونی بسیار مفید است.

وجود ویتامین سی در خرمالو خشک موجب جذب بهتر آهن می شود، برای اینکه رشد بدن و سلامت موها حفظ شود، وجود آهن ضروری است.

با توجه به اینکه کلسترول برای بدن به مقدار کم نیاز است و اگر به مقدار زیاد در بدن انباشته شود موجب می شود گرفتن عروق و باریکی رگها می شود که این باعث می شود قلب در عملکرد خود دچار مشکل شود و برای قلب بیماری به وجود آید، کلسترول اگر در سنین بالاتر کنترل نشود باعث بروز سکته مغزی و سکته قلبی می شود، خواص موجود در خرمالو، کلسترول بد خون را کاهش می دهد.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا